Hvad er der galt med mig...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2011

IsjaLuna

Anonym skriver:

Nix har en datter på 2 mdr.  men vi begyndte allerede tre uger efter fødslen, da jeg ikke blødte mere og ikke havde ondt meldte lysten sig...  

Der er også det problem ved at vente på ham, at så kommer han næsten før han når at stikke den ind  og så får jeg jo bare intet ud af det alligevel... og så har vente tiden været forgæves...

Haha du er led med ham 

Ved ikk lige hvorfor det er at mænd kommer hurtigt, kan ikke huske hvorfor. 

Måske fordi han ikke er vant til at bruge 'den'. 

Så må du være mere tålmodig og lade være med at stønne, for det tænder for det meste manden MEST! 

Surt, at mænd er tilfredse efter de har kommet ! Og så dur de ikke til mer ! 

Måske du ved hvornår han er 'ved at komme', så kan du stoppe ham, så han holder en kort kort pause også bliver ved efter, for så holder han lidt længere. 

Det kan godt være han får stress af det, men så må du fortælle ham at du også vil nyde det, så derfor SKAL han lære at gøre det længe.

Men er du gaaaal, troede jeg var skør, fordi vi gjorde det kun 5 uger efter!

Damn girl 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2011

Anonym trådstarter

Haha du er led med ham 

Ved ikk lige hvorfor det er at mænd kommer hurtigt, kan ikke huske hvorfor. 

Måske fordi han ikke er vant til at bruge 'den'. 

Så må du være mere tålmodig og lade være med at stønne, for det tænder for det meste manden MEST! 

Surt, at mænd er tilfredse efter de har kommet ! Og så dur de ikke til mer ! 

Måske du ved hvornår han er 'ved at komme', så kan du stoppe ham, så han holder en kort kort pause også bliver ved efter, for så holder han lidt længere. 

Det kan godt være han får stress af det, men så må du fortælle ham at du også vil nyde det, så derfor SKAL han lære at gøre det længe.

Men er du gaaaal, troede jeg var skør, fordi vi gjorde det kun 5 uger efter!

Damn girl 

Det ikke for at være led ved ham  men det er bare så fustrerende at lige meget hvordan jeg vender og drejer det så føler jeg mig ikke god nok til ham, når han ikke har lige så lyst til mig, som jeg til ham... altså man føler sig *** lidt dum...  

Jeg elsker ham ubetinget højt  og selvfølgelig ved jeg han også elsker mig... men åbenbart ikke "hele" mig...  når han har så lidt lyst til en at han sukker... og kommer med "sårene" kommentar uden at tænke over det...

Anmeld

13. april 2011

IsjaLuna

Anonym skriver:

Det ikke for at være led ved ham  men det er bare så fustrerende at lige meget hvordan jeg vender og drejer det så føler jeg mig ikke god nok til ham, når han ikke har lige så lyst til mig, som jeg til ham... altså man føler sig *** lidt dum...  

Jeg elsker ham ubetinget højt  og selvfølgelig ved jeg han også elsker mig... men åbenbart ikke "hele" mig...  når han har så lidt lyst til en at han sukker... og kommer med "sårene" kommentar uden at tænke over det...

Jamen hvorfor fanden gør han også det ?!  Ved han ikk at han sårer dig eller hvad ?

Går du alligevel i seng med ham efter han sukker ? Det er du vel nød til 

Har du ikke sagt til ham at han ikke skal behandle dig sådan ? Har du sagt han sårer dig helt vildt ? 

Altså en ting er at have en mening, en anden ting er at sige unødvendigt crap til sin kvinde.

til dig !

Anmeld

13. april 2011

kiwilouise

Anonym skriver:

Det er ALTID mig der lægger op til sex i dette forhold...  Og ja det er rimelig tit... Men hvis jeg går og venter på han skal lægge op, så går der over en uge... (troede mænd havde et større behov for sex end kvinder...) Ikke nok med det bliver jeg ofte afvist...

Hvis jeg lægger op til ham, når der er gået et døgns tid... så kan han finde på at sige... "igen?" eller også sukker han...  Det såre mig da der desværre ikke skal andet til fra hans side end et blik, og så har jeg lyst til ham... men den følelse er vist SLET ikke gengældt...  

Kan dette havde noget med aldersforskellen at gøre? Han er 14 år ældre end mig...  Hvilket jeg er begyndt at tænke meget over... da han jo derfor har været i en del flere forhold og haft nok en del bedre sex end jeg kan tilbyde ham... (det IRRETERRE mig også grænseløst at jeg har fortalt ham at han er den bedste sex jeg har haft... når nu han jo er den ENESTE... ) med undtagelse af den idiot der tog min mødom...

Jeg er SÅ fustreret og føler mig så utilstrækkelig at jeg hele tiden er ved at tude... Har slet ikke lyst til at have denne lyst til ham... ville næsten hellere dø end at blive afvist hele tiden... men når der er gået tre dage, kan jeg ikke undværer ham og ender med at lægge op endnu engang...

Når jeg spørger ham om han slet ikke har lyst til mig... så svare han bare "men du kommer mig hele tiden i forkøbet..." eller "jeg kan slet ikke følge med i dit tempo"

Det får så mange fustrerende følelser til at kører rundt i en... Nej sex er ikke det vigtigste og det betyder ikke alt... men det betyder vel noget? bare lidt?  

Hvorfor skal han tænde mig så nemt... ville ønske jeg kunne slukke for mig selv, og bare glemme ALT om sex...  Måske skal man bare hjælpe sig selv lidt oftere end man allerede gør... ? men det jo bare så kedeligt i længden...

Gjorde det meget selv i en perioede for at slukke for lysten til ham... men synes ikke det virker... for lige så snart han kysser en eller krammer en... så man F***** klar igen...  hader mig selv...

Undskyld har bare nogle fustratioener der skal ud nu...

der er ikke andet for end at lægge kortene på bordet og fortælle din mand hvordan du har det. ikke kun sexlysten men også hvordan du føler dig såret.  han har måske en god grund til at hans sexlyst ikke er der i øjeblikket (depression ell. andet)

Anmeld

13. april 2011

HopinWishin

Min kæreste er 8 år ældre end mig.. og i en periode følte jeg også altid det var mig der lagde op til sex.. og jeg blev også afvist.. det er bare vildt frustrende!! Jeg siger aldrig selv nej tak til sex

Heldigvis er det blevet bedre her... Ved ik om min kæreste var presset på job el. lign....

Har det stået på længe hos jer ? (har ik lige læst hele tråden)

Anmeld

13. april 2011

Anonym trådstarter

HopinWishin skriver:

Min kæreste er 8 år ældre end mig.. og i en periode følte jeg også altid det var mig der lagde op til sex.. og jeg blev også afvist.. det er bare vildt frustrende!! Jeg siger aldrig selv nej tak til sex

Heldigvis er det blevet bedre her... Ved ik om min kæreste var presset på job el. lign....

Har det stået på længe hos jer ? (har ik lige læst hele tråden)

ja næsten et halvt år...   men det er især blevet slemt efter jeg har født... så det hjælper ikke på den manglende selvtillid at han afviser en, og ikke har lyst til en...

Havde håbet lidt, han ville påskønne min krop lige så meget efter som før fødslen...  og før graviditet...

Anmeld

13. april 2011

Anonym trådstarter

Jamen hvorfor fanden gør han også det ?!  Ved han ikk at han sårer dig eller hvad ?

Går du alligevel i seng med ham efter han sukker ? Det er du vel nød til 

Har du ikke sagt til ham at han ikke skal behandle dig sådan ? Har du sagt han sårer dig helt vildt ? 

Altså en ting er at have en mening, en anden ting er at sige unødvendigt crap til sin kvinde.

til dig !

Han plejer at tage sig selv i dem, og sige at det lød forkert, og det ikke er sådan han har det osv... men helt ærlig... Man siger vel ikke noget uden at mene det? eller hvad?  

Normalt slukker det mig igen når han siger noget... og nej så gider jeg ikke have sex, men så får han dårlig samvittighed... og vi ender alligevel i sengen...

Men er begyndt at føle han KUN gør det af pligt, af hensyn til mig men åhh hvilken hensyn, når der bliver sukket først...

Tror ikke han mener det så hårdt som det lyder, men uanset hvad gør det altså lidt ondt at blive afvist... og sukket af...  som jeg også skriver først... ville ønske min lyst til ham helt forsvandt, så han kunne føle det at blive afvist...

Anmeld

13. april 2011

IsjaLuna

HAn skal have sig en lærestreg ! 

Når han alligevel vil, pga hensyn til dig, så afvis ham på en ordenlig måde og vis at du virkelig ikke vil når det er på sukke-måden, for det vil du virkelig ikke ! 

Har du taget meget på efter graviditeten ? Ammer du ? 

Anmeld

13. april 2011

Anonym trådstarter

IsjaLuna skriver:

HAn skal have sig en lærestreg ! 

Når han alligevel vil, pga hensyn til dig, så afvis ham på en ordenlig måde og vis at du virkelig ikke vil når det er på sukke-måden, for det vil du virkelig ikke ! 

Har du taget meget på efter graviditeten ? Ammer du ? 

har tabt det hele igen, og nej tog ikke ret meget, ja ammer.  mine bryster er belvet meget store, 80G eller 75H

Anmeld

13. april 2011

liwsmor

Anonym skriver:

Det er ALTID mig der lægger op til sex i dette forhold...  Og ja det er rimelig tit... Men hvis jeg går og venter på han skal lægge op, så går der over en uge... (troede mænd havde et større behov for sex end kvinder...) Ikke nok med det bliver jeg ofte afvist...

Hvis jeg lægger op til ham, når der er gået et døgns tid... så kan han finde på at sige... "igen?" eller også sukker han...  Det såre mig da der desværre ikke skal andet til fra hans side end et blik, og så har jeg lyst til ham... men den følelse er vist SLET ikke gengældt...  

Kan dette havde noget med aldersforskellen at gøre? Han er 14 år ældre end mig...  Hvilket jeg er begyndt at tænke meget over... da han jo derfor har været i en del flere forhold og haft nok en del bedre sex end jeg kan tilbyde ham... (det IRRETERRE mig også grænseløst at jeg har fortalt ham at han er den bedste sex jeg har haft... når nu han jo er den ENESTE... ) med undtagelse af den idiot der tog min mødom...

Jeg er SÅ fustreret og føler mig så utilstrækkelig at jeg hele tiden er ved at tude... Har slet ikke lyst til at have denne lyst til ham... ville næsten hellere dø end at blive afvist hele tiden... men når der er gået tre dage, kan jeg ikke undværer ham og ender med at lægge op endnu engang...

Når jeg spørger ham om han slet ikke har lyst til mig... så svare han bare "men du kommer mig hele tiden i forkøbet..." eller "jeg kan slet ikke følge med i dit tempo"

Det får så mange fustrerende følelser til at kører rundt i en... Nej sex er ikke det vigtigste og det betyder ikke alt... men det betyder vel noget? bare lidt?  

Hvorfor skal han tænde mig så nemt... ville ønske jeg kunne slukke for mig selv, og bare glemme ALT om sex...  Måske skal man bare hjælpe sig selv lidt oftere end man allerede gør... ? men det jo bare så kedeligt i længden...

Gjorde det meget selv i en perioede for at slukke for lysten til ham... men synes ikke det virker... for lige så snart han kysser en eller krammer en... så man F***** klar igen...  hader mig selv...

Undskyld har bare nogle fustratioener der skal ud nu...

jeg virkelig ked af hører jeres forhold er sådan.. håber du kan blive glad og smile engang imellem selvom han komme med de kommerater til dig ..

nej sex er ikke alt, men sex betyder meget i ens humør og ens parforhold.( jeg ved ikke om du kender maslow behovsmoden, i bunden af den lægge fysisk behov det er mad vand sex for vi kan leve) jeg taget billede af den ind til dig.. det betyder der behov der skal dækkes og vis det behov ikke dækkes er det svært og komme videre fra det problem.. (håber du forstår hvad jeg mener)

RTEmagicC_maslowmodel_01.jpg.jpg

men jeg tror ikke det noget med aldre, min kæreste og jeg er der 11 års forskel på og vi har det som kaniner .. så dersværre

hav en skøn aften med smil

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.