Anonym skriver:
Det er ALTID mig der lægger op til sex i dette forhold...
Og ja det er rimelig tit... Men hvis jeg går og venter på han skal lægge op, så går der over en uge... (troede mænd havde et større behov for sex end kvinder...
) Ikke nok med det bliver jeg ofte afvist...
Hvis jeg lægger op til ham, når der er gået et døgns tid... så kan han finde på at sige... "igen?" eller også sukker han...
Det såre mig da der desværre ikke skal andet til fra hans side end et blik, og så har jeg lyst til ham... men den følelse er vist SLET ikke gengældt...
Kan dette havde noget med aldersforskellen at gøre? Han er 14 år ældre end mig...
Hvilket jeg er begyndt at tænke meget over... da han jo derfor har været i en del flere forhold og haft nok en del bedre sex end jeg kan tilbyde ham... (det IRRETERRE mig også grænseløst at jeg har fortalt ham at han er den bedste sex jeg har haft... når nu han jo er den ENESTE...
) med undtagelse af den idiot der tog min mødom...
Jeg er SÅ fustreret og føler mig så utilstrækkelig at jeg hele tiden er ved at tude... Har slet ikke lyst til at have denne lyst til ham... ville næsten hellere dø end at blive afvist hele tiden... men når der er gået tre dage, kan jeg ikke undværer ham og ender med at lægge op endnu engang...
Når jeg spørger ham om han slet ikke har lyst til mig... så svare han bare "men du kommer mig hele tiden i forkøbet..." eller "jeg kan slet ikke følge med i dit tempo" 

Det får så mange fustrerende følelser til at kører rundt i en... Nej sex er ikke det vigtigste og det betyder ikke alt... men det betyder vel noget? bare lidt?
Hvorfor skal han tænde mig så nemt... ville ønske jeg kunne slukke for mig selv, og bare glemme ALT om sex...
Måske skal man bare hjælpe sig selv lidt oftere end man allerede gør... ? men det jo bare så kedeligt i længden...
Gjorde det meget selv i en perioede for at slukke for lysten til ham... men synes ikke det virker... for lige så snart han kysser en eller krammer en... så man F***** klar igen...
hader mig selv...
Undskyld har bare nogle fustratioener der skal ud nu... 
der er ikke andet for end at lægge kortene på bordet og fortælle din mand hvordan du har det. ikke kun sexlysten men også hvordan du føler dig såret. han har måske en god grund til at hans sexlyst ikke er der i øjeblikket (depression ell. andet)