puha tanken om der nok ikke kommer flere børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2011

Anonym trådstarter

D.B.L skriver:

Min mand og jeg har to piger. Min mand er helt enig med sig selv om at det er slut med flere babyer i huset. Men det er jeg ikke!!!!

Vi har haft lange og mange samtaler omkring det. Pt er det et emne vi ikke berører. Men håber vi en dag kan berige vores familie med en lille efternøler

Her har det også noget at gøre med at vi bor i en 3 vær. lejligher og jeg skal starte på uddannelse til august. Kan ikke arbejde som frisør længere grundet eksem, så økonomien bliver noget stram det første år på SU.

Men jeg tror, håber og ønsker, at vi om en 4 år efter endt uddannelse og vi er flyttet i noget større kan få endnu et barn

Så jeg forstår dig godt, men du er ung endnu. Måske din mand blot behøver lidt tid!?

håber da at han bare skal have lidt tid men han vil ikke have flere når han er fyldt 35 og der er desvære ikke lang tid til og lige pt har jeg nok i min to små da de begge er under 2 år.

mn er da ked af at høre du skal igang med ny udd og sådan ikke lige det man regner med når man har taget en.. og håber da også for dig at din mand vil gå med til en lille ny om nogen år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2011

Tulle28

Den er svær at sluge kan jeg godt forstå, men du er jo KUN 22 og han er KUN 30, så der er jo masser af tid til at nå at skifte mening i. Så vent med at gå i panik og brug en masse tårer på det.

Anmeld

13. april 2011

Anonym trådstarter

Ni-ko-li-ne skriver:

jeg forstår dig rigtig godt.... min ryg er så dårlig at vi ikke tør få flere... Og jeg har hylet 1000 gange over det

puha hvad er der galt med din ryk er det ikke noget der kan trænes op.. har selv noget der hedder en søjermand (staves) bøvl med 6 vivler. men min kan trænes så den er lige så stærk som normalt

Anmeld

13. april 2011

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

puha hvad er der galt med din ryk er det ikke noget der kan trænes op.. har selv noget der hedder en søjermand (staves) bøvl med 6 vivler. men min kan trænes så den er lige så stærk som normalt

desværre nej, træning kan kun vedligeholde i mit tilfælde....

det er slidgigt og gentagne prolapser... min lænd er meget svag og jeg har ondt hver dag altis resten af livet...

netop fordi det er i lænden problemet er, ville det være uansvarligt at blive gravid igen

Anmeld

13. april 2011

Anonym trådstarter

Tulle28 skriver:

Den er svær at sluge kan jeg godt forstå, men du er jo KUN 22 og han er KUN 30, så der er jo masser af tid til at nå at skifte mening i. Så vent med at gå i panik og brug en masse tårer på det.

du har nok rat men han vil ikke mere når han er 35 og så længe er der ikke til det.. og lige pt har vi to små under 2 år og dem vil jeg gerne nyde lidt i nu og så ud og arbejde lidt jeg har jo rigtig mange år igen hvor jeg enlig kan så syntes ikke det skal være lige nu her

Anmeld

13. april 2011

Anonym trådstarter

Ni-ko-li-ne skriver:

desværre nej, træning kan kun vedligeholde i mit tilfælde....

det er slidgigt og gentagne prolapser... min lænd er meget svag og jeg har ondt hver dag altis resten af livet...

netop fordi det er i lænden problemet er, ville det være uansvarligt at blive gravid igen

puha det  til dig det må virkelig ikke være rat men også svært med de tanker.

er det noget du har haft længe eller

Anmeld

13. april 2011

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

puha det  til dig det må virkelig ikke være rat men også svært med de tanker.

er det noget du har haft længe eller

altså ja, for jeg blev opereret første gang for 5 år siden... og igen i januar sidste år... så det er da et stykke tid...

men nej, de tanker er ikke spor sjove!

Anmeld

13. april 2011

Anonym trådstarter

Ni-ko-li-ne skriver:

altså ja, for jeg blev opereret første gang for 5 år siden... og igen i januar sidste år... så det er da et stykke tid...

men nej, de tanker er ikke spor sjove!

må jeg spørg hvor gammel du er for du ser rimlig ung ud på billede.

Anmeld

13. april 2011

Anja&jesper

Anonym skriver:

ja jeg syntes virkelig det er trist den tanke om ikke at få flere er jo ung i nu jeg ville gerne at 4 5 år have en lille en igen. håber bare jeg kan få ham til at ombestemme sig.

men hvordan har du taget det at han ikke vil have flere har det påvirket noget i forhold osv

Ja det ville være løgn at sige det ikke har påvirket noget, for jeg er da ked af at Mikkel (min søn) ikke får nogle søskende som han kan have glæde af.

Det skal lige siges at min forlovede har en datter fra et tidlgere forhold som er 16 hende har Mikkel ikke noget glæde af da hun ikke bor hjemme men på et behandlingshjem (hun er psykisk syg)

Så Mikkel kommer til at vokse op som et enebarn og det gør mig da ondt at tænke på det da jeg selv har søskende og har det super godt med dem, så jeg kunne da godt tænke mig et til barn om 1 års tid eller sådan så har Mikkel også glæde af det.

Men jeg kan ikke få overtalt manden da han er fast besluttet på at han bare ikke vil have flere.

Anmeld

13. april 2011

Anonym trådstarter

Anja&jesper skriver:

Ja det ville være løgn at sige det ikke har påvirket noget, for jeg er da ked af at Mikkel (min søn) ikke får nogle søskende som han kan have glæde af.

Det skal lige siges at min forlovede har en datter fra et tidlgere forhold som er 16 hende har Mikkel ikke noget glæde af da hun ikke bor hjemme men på et behandlingshjem (hun er psykisk syg)

Så Mikkel kommer til at vokse op som et enebarn og det gør mig da ondt at tænke på det da jeg selv har søskende og har det super godt med dem, så jeg kunne da godt tænke mig et til barn om 1 års tid eller sådan så har Mikkel også glæde af det.

Men jeg kan ikke få overtalt manden da han er fast besluttet på at han bare ikke vil have flere.

det gør mig ondt med hans datter ...  til jer.. forstår godt jeg r enebarn og ja har da nyt det med må da sige jeg har da manglet at der var lidt andre end de to gammel... jeg har dog to børn så er sikker på at de får glæde af hinanden da der er kort tid mellem dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.