puha tanken om der nok ikke kommer flere børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.054 visninger
28 svar
0 synes godt om
13. april 2011

Anonym trådstarter

jeg hat to børn og er rigtig glade for dem. jeg er kun 22 men har udd og sådan. nu er det bare sådan er fyren slet ikke vil have flere børn han er over 30 nu..

det er enlig som sådan også oki men hvor er det enlig underlig at gå med tanken om at der nok aldrig kommer en lille en mere. mangler ikke i nu at være gravid men kunne da godt tænke mig en lille en om nogen år.

syntes det er underlig at jeg nok ikke kommer til at mærke baby spark igen den glæde og den store ting det nu engang er når den lille bliver født.

ja puha ved ikke lige hvad jeg ville med det her men syntes det er en svære tanke lige pt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2011

Ni-ko-li-ne

jeg forstår dig rigtig godt.... min ryg er så dårlig at vi ikke tør få flere... Og jeg har hylet 1000 gange over det

Anmeld

13. april 2011

DLM

Kunne det tænkes at han ville skifte mening om et par år? bare fordi man er over 30 betyder det jo ikke man er for gammel til flere

Anmeld

13. april 2011

dorthemus

Åh jo det kender jeg  Jeg blir 40 år om 1½ måned og er alene med min datter, som jeg fik med sæddonor. Jeg ville rigtig gerne have en mere, men ikke uden en mand....så det blir nok ikke til noget.

Før jeg fik Runa var jeg helt afklaret med kun at få et barn, men nu har jeg så meget lyst til én mere

Anmeld

13. april 2011

mortilflere

Sådan var Bonden oxo , han blev så "tvunget" til nr 3 , og det var hans ide om nr 4

Jeg har det ret svært med at det er slut nu , men har indset at jeg er nok bare kronisk skruk 

Hilsen en der aldrig ville ha børn....

Anmeld

13. april 2011

chael

Kan sagtens følge dig

Derfor gjorde jeg helt klart for min mand, hvad mine ønsker om børn var

Og mit minimum var 3 og ønsket er 4. Og indtil videre er mine ønsker og drømme blevet indfriet

Så jeg er SÅ glad for at jeg fastlagde det over for ham, inden vi begyndte projekt baby og inden at vi nåede at skifte mening 1000 gange.

Men det kan jo være han ændre mening.

Men som 22 årig, puha, og aldrig skulle mærke en baby igen, det ville være hårdt for mig. For du er jo stadig suer ung

Men tværtimod, så får du en ungdom når ungerne er store eller større

*Camilla 16+0 med nummer 3

Anmeld

13. april 2011

D.B.L

Min mand og jeg har to piger. Min mand er helt enig med sig selv om at det er slut med flere babyer i huset. Men det er jeg ikke!!!!

Vi har haft lange og mange samtaler omkring det. Pt er det et emne vi ikke berører. Men håber vi en dag kan berige vores familie med en lille efternøler

Her har det også noget at gøre med at vi bor i en 3 vær. lejligher og jeg skal starte på uddannelse til august. Kan ikke arbejde som frisør længere grundet eksem, så økonomien bliver noget stram det første år på SU.

Men jeg tror, håber og ønsker, at vi om en 4 år efter endt uddannelse og vi er flyttet i noget større kan få endnu et barn

Så jeg forstår dig godt, men du er ung endnu. Måske din mand blot behøver lidt tid!?

Anmeld

13. april 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg har fået to dejlige børn og er 38 år, og jeg kan også godt blive ked af, at tænke over, at jeg nok ikke får flere børn. Elskede, at være gravid og mærke liv. Derudover ville jeg synes det var fantastisk, at skabe endnu et liv og elske det ubegrænset 

Men din alder taget i betragtning, så har du mange år endnu, hvor du kan få børn og man ved ikke, hvad fremtiden bringer

Anmeld

13. april 2011

Anja&jesper

Anonym skriver:

jeg hat to børn og er rigtig glade for dem. jeg er kun 22 men har udd og sådan. nu er det bare sådan er fyren slet ikke vil have flere børn han er over 30 nu..

det er enlig som sådan også oki men hvor er det enlig underlig at gå med tanken om at der nok aldrig kommer en lille en mere. mangler ikke i nu at være gravid men kunne da godt tænke mig en lille en om nogen år.

syntes det er underlig at jeg nok ikke kommer til at mærke baby spark igen den glæde og den store ting det nu engang er når den lille bliver født.

ja puha ved ikke lige hvad jeg ville med det her men syntes det er en svære tanke lige pt

Jeg ved godt hvordan du har det, jeg står selv og har det som dig. Jeg er 23 og har 1 søn og for vores vedkommende kommer der heller ikke flere, da min forlovede er 40 og han vil ikke ha flere end vores søn og jeg kunne godt tænke mig en til, jeg kan da godt forstå han ikke vil ha flere men samtidig har jeg det også meget øv med jeg ikke får en til

Her er et stort  til dig da jeg ved hvordan det er.

Anmeld

13. april 2011

Anonym trådstarter

Anja&jesper skriver:

Jeg ved godt hvordan du har det, jeg står selv og har det som dig. Jeg er 23 og har 1 søn og for vores vedkommende kommer der heller ikke flere, da min forlovede er 40 og han vil ikke ha flere end vores søn og jeg kunne godt tænke mig en til, jeg kan da godt forstå han ikke vil ha flere men samtidig har jeg det også meget øv med jeg ikke får en til

Her er et stort  til dig da jeg ved hvordan det er.

ja jeg syntes virkelig det er trist den tanke om ikke at få flere er jo ung i nu jeg ville gerne at 4 5 år have en lille en igen. håber bare jeg kan få ham til at ombestemme sig.

men hvordan har du taget det at han ikke vil have flere har det påvirket noget i forhold osv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.