Ferie 14 dg i Orlando, Florida - 2 voksne, 2 børn (2+7 år)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2011

Nemesis

nu er vi jo alle forskellige :-)

For 3 år siden var jeg med min store søn (tæller som voksen) og min mindste som var knap 2 år i Californien.

Jeg shoppede HELT vildt med tøj (det kan altså virkelig betale sig) og sko. Jeg havde lejet en bil og vi kørte til san diego og var i sea world,Wild animal park og i LA var vi på rundtur, i Knots berry farm og i disney land, believe it or not museeum osv osv og jeg brugte 15000 kr. Hotellerne har altid været med morgenmad.

Så jeg synes dine 30K lyder som al rigeligt.

Sisse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2011

Anonym trådstarter

ladydan1 skriver:

nu er vi jo alle forskellige :-)

For 3 år siden var jeg med min store søn (tæller som voksen) og min mindste som var knap 2 år i Californien.

Jeg shoppede HELT vildt med tøj (det kan altså virkelig betale sig) og sko. Jeg havde lejet en bil og vi kørte til san diego og var i sea world,Wild animal park og i LA var vi på rundtur, i Knots berry farm og i disney land, believe it or not museeum osv osv og jeg brugte 15000 kr. Hotellerne har altid været med morgenmad.

Så jeg synes dine 30K lyder som al rigeligt.

Sisse

Det lyder rigtig godt :-)

Men så må en 20-25.000 kr jo være rigeligt for os.... Vi er som sagt 2 voksne og 2 børn, men børnene mangler IKKE tøj!!

Kan man købe billigere mærkevarer til voksne derovre??

Anmeld

13. april 2011

Ina33

Anonym skriver:

Hej Louise

Hold da op... Jamen så lyder 30.000 kr jo som alt for meget. Vi har betalt fly/hotel, så det er udelukkende til mad, forlystelser, tøj/sko osv.

Hejsa

Det kommer jo an på hvor mange forlystelsesparker man har planlagt at skulle se, samt hvor meget man køber med hjem.

Vi har planlagt at skulle i Disneyland, i Seaworld, i zoologisk have samt i universal studios.

Jeg ved faktisk ikke hvor meget man må tage med hjem? Men hvis man har for meget, så bliver det vel taget i tolden?

Vi er ikke dem der køber helt vildt ind, så derfor kommer vi formentlig ikke til at bruge en helt masse på ting der skal med hjem.

Louise

Anmeld

13. april 2011

DK

Prøv at regne det ud i kr per dag! Det er ofte lidt mere overskueligt!

Hvis du har 30.000 kr. så har du 2150 kr per dag til 4 personer. Prøv at tænke på hvis du skal til legoland hvad det så koster for entre, mad, lidt shopping osv. Der ryger HURTIGT 18-2000 kr for 4 personer. Men nu er du bare i USA i stedet, og helt ærligt, så vil det da bare være SÅ træls for jer at gå og tælle knapperne hele tiden! Hellere have lidt lommepenge med hjem igen, end stå og mangle derovre!

Anmeld

13. april 2011

Anonym trådstarter

DK skriver:

Prøv at regne det ud i kr per dag! Det er ofte lidt mere overskueligt!

Hvis du har 30.000 kr. så har du 2150 kr per dag til 4 personer. Prøv at tænke på hvis du skal til legoland hvad det så koster for entre, mad, lidt shopping osv. Der ryger HURTIGT 18-2000 kr for 4 personer. Men nu er du bare i USA i stedet, og helt ærligt, så vil det da bare være SÅ træls for jer at gå og tælle knapperne hele tiden! Hellere have lidt lommepenge med hjem igen, end stå og mangle derovre!

Det havde jeg også tænkt på at gøre, men da man jo ikke helt kan sammenligne priserne i USA og DK valgte jeg metoden fra.

Men som udgangspunkt har vi begge visadankort og mastercard med, så skulle uheldet være ude, kan vi altid hæve. Men det kunne bare være rart at have ca. beløbet med hjemmefra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.