Ferie 14 dg i Orlando, Florida - 2 voksne, 2 børn (2+7 år)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.164 visninger
14 svar
0 synes godt om
12. april 2011

Anonym trådstarter

Er der nogle der ved hvad man bruger af lommepenge på 14 dage?

- Vi er som skrevet længere oppe 2 voksne og 2 børn på hhv. 2 og 7 år.

Er det dyrt at leve i USA generelt i forhold til herhjemme?

Planen er at vi også skal besøge Disneyland, Universal studios osv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2011

bullerbassen

Anonym skriver:

Er der nogle der ved hvad man bruger af lommepenge på 14 dage?

- Vi er som skrevet længere oppe 2 voksne og 2 børn på hhv. 2 og 7 år.

Er det dyrt at leve i USA generelt i forhold til herhjemme?

Planen er at vi også skal besøge Disneyland, Universal studios osv.

Jeg har ikke været i USA, men har en stor drøm om det.

Men min onkel har været i NY et par gange og han siger det er billig at leve derover ( med mad )

Men har sagt ikke været der selv ... Men god tur

Anmeld

13. april 2011

Anonym trådstarter

Tak for dit svar... Men gad vide om der ikke er forskel i New york og Orlando....?

Anmeld

13. april 2011

sarahb

Det er ok at leve der. Ikk sindsyge billigt men ok. Der er fede diners osv i Orlando og de rigtige amerikanske restauranter de er billige. Hvor imod hvis man skal på finere steder er det ret dyrt sys jeg.
Hvis vi skulle afsted skulle jeg i hvert tilfælde som minimum ha 25000 med. Og så er der fantastiske outlet centre i Orlando så der vil ryge ekstra penge oven i..
Jeg ville regne med ca 35000 men vi sparer slet heller ikk mår vi er afsted . Og tøj derover er så billigt så man jan jo komme ungernes nye gardarobe for billige penge..

Anmeld

13. april 2011

LRJ

Det er en del billigere end herhjemme undtaget i Disneyland der er det dyrt, madmæssigt

Anmeld

13. april 2011

Anonym trådstarter

sarahb skriver:

Det er ok at leve der. Ikk sindsyge billigt men ok. Der er fede diners osv i Orlando og de rigtige amerikanske restauranter de er billige. Hvor imod hvis man skal på finere steder er det ret dyrt sys jeg.
Hvis vi skulle afsted skulle jeg i hvert tilfælde som minimum ha 25000 med. Og så er der fantastiske outlet centre i Orlando så der vil ryge ekstra penge oven i..
Jeg ville regne med ca 35000 men vi sparer slet heller ikk mår vi er afsted . Og tøj derover er så billigt så man jan jo komme ungernes nye gardarobe for billige penge..

Tak for dit svar....

Ved du ca. hvad det koster at komme ind i Disneyworld?

35.000 kr - WOW! Det er mange penge når det kun er 14 dage. Det er uden hotel overnatningerne ik?

Anmeld

13. april 2011

sarahb

Anonym skriver:

Tak for dit svar....

Ved du ca. hvad det koster at komme ind i Disneyworld?

35.000 kr - WOW! Det er mange penge når det kun er 14 dage. Det er uden hotel overnatningerne ik?

Det koster ca 400 mener jeg for voksne og kan ikk huske hva det et or børn.
Det er uden hoteller osv. Men så lever man også godt . Man skal jo spise ude 3 gange om dagen. Bil leje. Entre til forlystelser. Shopping osv. Jeg var 5 dage i Miami og 4 dage i ny med 1 barn og brugte 30000 men så shoppede jeg også amok til min mand og ungerne...

Anmeld

13. april 2011

Anonym trådstarter

sarahb skriver:

Det koster ca 400 mener jeg for voksne og kan ikk huske hva det et or børn.
Det er uden hoteller osv. Men så lever man også godt . Man skal jo spise ude 3 gange om dagen. Bil leje. Entre til forlystelser. Shopping osv. Jeg var 5 dage i Miami og 4 dage i ny med 1 barn og brugte 30000 men så shoppede jeg også amok til min mand og ungerne...

Tak for dit svar... Umiddelbart tænker jeg at 30.000 ddk må være nok for os, da jeg ikke regner med at vi skal shoppe en masse sovouniers, tøj, tasker osv...

Anmeld

13. april 2011

Ina33

Hej

Vi er netop ved at planlægge en 16 dages tur til Californien, vi regner med at skulle bruge 20.000 i lommepenge, 2 voksne og 2 børn.

Pengene skal dække mad (vi lejer motorhome, så vi laver selv mad), overnatning på campingpladser, brændstof, indgang i forlystelse, sjov og ballade. Jeg føler mig ret sikker på at det er rigeligt.

MVH

Louise

Anmeld

13. april 2011

Anonym trådstarter

Loppe skriver:

Hej

Vi er netop ved at planlægge en 16 dages tur til Californien, vi regner med at skulle bruge 20.000 i lommepenge, 2 voksne og 2 børn.

Pengene skal dække mad (vi lejer motorhome, så vi laver selv mad), overnatning på campingpladser, brændstof, indgang i forlystelse, sjov og ballade. Jeg føler mig ret sikker på at det er rigeligt.

MVH

Louise

Hej Louise

Hold da op... Jamen så lyder 30.000 kr jo som alt for meget. Vi har betalt fly/hotel, så det er udelukkende til mad, forlystelser, tøj/sko osv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.