Er så spændt!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2011

ønskebørn74

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Det er bare så pisse spændende søde!! Jeg håber der er godt gang i ægbasserne, og at de arter sig ordentligt!! 

Må det nu være Jeres tur 

Det gør de bare slet ikke, havde en rigtig lorte scanning...

Jeg er ved at blive overstimuleret igen... Og der er nogen der er stukket fra de andre i størelsen... Så vi skal ikke regne med ret mange... Og vi når op på 15.000 i medicin... Så 20.000 på få skallede æg... ØV...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2011

AnneH

ønskebarn74 skriver:

Hej søde, hvordan gik din scanning???

Min gik ad helvede til... Er ved at blive overstimuleret igen... Og der er nogen der er stukket fra de andre i størelsen... Så vi skal ikke regne med ret mange... Og vi når op på 15.000 i medicin... Så 20.000 på få skallede æg... ØV...

Hej søde. Lige en kæmpe Er ked af at læse at din scanning ikke gik så godt. og det er da gået hen og blevet en dyr omgang for jer.  stadig fingre for jer og  håber at det er denne gang det lykkes for jer.

Min scanning gik fint, mine cyster er blevet så små at jeg skal begynde på æg stimuleringen i morgen Så det kan betyde at inden påsken er overstået, så ruger jeg på æg

Anmeld

13. april 2011

ønskebørn74

AnneH skriver:

Hej søde. Lige en kæmpe Er ked af at læse at din scanning ikke gik så godt. og det er da gået hen og blevet en dyr omgang for jer.  stadig fingre for jer og  håber at det er denne gang det lykkes for jer.

Min scanning gik fint, mine cyster er blevet så små at jeg skal begynde på æg stimuleringen i morgen Så det kan betyde at inden påsken er overstået, så ruger jeg på æg

Weeeee, hvor godt!!!!! ... Med mit langsomme tempo, ender det med at vi ruger samtidig... GG...

Anmeld

13. april 2011

AnneH

ønskebarn74 skriver:

Weeeee, hvor godt!!!!! ... Med mit langsomme tempo, ender det med at vi ruger samtidig... GG...

Det  jeg for. Kunne være godt hvis vi kunne danne en hel gruppe af os barnløse med samme termin

Anmeld

13. april 2011

ønskebørn74

AnneH skriver:

Det  jeg for. Kunne være godt hvis vi kunne danne en hel gruppe af os barnløse med samme termin

Ja det kunne være super cooool!!!

Anmeld

14. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

ønskebarn74 skriver:

Det gør de bare slet ikke, havde en rigtig lorte scanning...

Jeg er ved at blive overstimuleret igen... Og der er nogen der er stukket fra de andre i størelsen... Så vi skal ikke regne med ret mange... Og vi når op på 15.000 i medicin... Så 20.000 på få skallede æg... ØV...

Øv øv øv søde. Det var slet ikke det jeg havde regnet med at læse. Håber de når at få overstimuleringen stoppet inden den rigtig går igang. Og at der trods modgang med æggene er en lille bebs til Jer blandt 

Kæmpe krammer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.