Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg skal til scanning igen imorgen og se vores ægbasser!!! Håber alt ser fint ud og at der ikke er for mange igen... For nøj hvor det bumler nu... Jeg glæder mig vildt til at få dem ud og se hvor mange der bliver klar til oplægningen!!! Håber vi får lidt på frys denne gang!!!! Men det vigtigste er ikke at blive overstimuleret denne gang!!!!!!!
Er i andre også helt oppe at køre før en scanning??? Jeg synes det er spændende at kunne se ægbasserne på skærmen!!!!
Til jer alle og held og lykke!!!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ønskebarn74 skriver: Jeg skal til scanning igen imorgen og se vores ægbasser!!! Håber alt ser fint ud og at der ikke er for mange igen... For nøj hvor det bumler nu... Jeg glæder mig vildt til at få dem ud og se hvor mange der bliver klar til oplægningen!!! Håber vi får lidt på frys denne gang!!!! Men det vigtigste er ikke at blive overstimuleret denne gang!!!!!!! Er i andre også helt oppe at køre før en scanning??? Jeg synes det er spændende at kunne se ægbasserne på skærmen!!!! Til jer alle og held og lykke!!!!
Ihh, jeg kan godt forstå, at du er spændt søde Jeg plejer ikke at sove natten inden de vigtige scanninger, så du er absolut ikke den eneste, der er ved at sprænges
Jeg krydser fingre for, at alt ser godt ud Glæder mig til en opdate!
Lisbeth
Lisbeth1985 skriver: Ihh, jeg kan godt forstå, at du er spændt søde Jeg plejer ikke at sove natten inden de vigtige scanninger, så du er absolut ikke den eneste, der er ved at sprænges Jeg krydser fingre for, at alt ser godt ud Glæder mig til en opdate! Lisbeth
1000 tak søde!!!! Og lige over!!! Håber alle dine eskimobørn klarer optøningen!!!!
Lene
NNØØØJ hvor jeg håber at der er en hel ægge bakke til jer....så der både er til oplægning og frys så der kan blive til en søster/bror
Glæder mig til update i morgen
Leonora skriver: NNØØØJ hvor jeg håber at der er en hel ægge bakke til jer....så der både er til oplægning og frys så der kan blive til en søster/bror Glæder mig til update i morgen
1000 tak søde!!!! Hvordan gik det til NF??
ønskebarn74 skriver: 1000 tak søde!!!! Hvordan gik det til NF?? Lene
Hi hi ja jeg har jo slet ik opdat på nakkefold....grunden til det er at jeg søndag i sidste uge blev indlagt med blindtarms bet og opr samme nat...
Så jeg har slet ike haft overskud til at skrive om scanning...men jo tak det gik fint og spiren har det fint trods narkose fest og en masse morfin...
Hvis dine æg er flotte i morgen hvornår kan de så tages ud???
Hi hi ja jeg har jo slet ik opdat på nakkefold....grunden til det er at jeg søndag i sidste uge blev indlagt med blindtarms bet og opr samme nat... Så jeg har slet ike haft overskud til at skrive om scanning...men jo tak det gik fint og spiren har det fint trods narkose fest og en masse morfin... Hvis dine æg er flotte i morgen hvornår kan de så tages ud???
Vi ved det ikke endnu, da de ikke var så store æg foliklerne sidst.. De var kun imellem 8-10mm og de skal op på 18-20mm... Jeg bliver scannet tit fordi jeg har PCOS, sidst blev jeg overstimuleret... Så det går langsomt...
Dejligt du havde en god scanning, hvordan har du det?
Jeg er også altid oppe og køre inden en scanning.
Jeg skal jo scannes i morgen og er vildt spændt på om cysterne er væk!!!
Det er bare så pisse spændende søde!! Jeg håber der er godt gang i ægbasserne, og at de arter sig ordentligt!!
Må det nu være Jeres tur
AnneH skriver: Jeg er også altid oppe og køre inden en scanning. Jeg skal jo scannes i morgen og er vildt spændt på om cysterne er væk!!!
Hej søde, hvordan gik din scanning???
Min gik ad helvede til... Er ved at blive overstimuleret igen... Og der er nogen der er stukket fra de andre i størelsen... Så vi skal ikke regne med ret mange... Og vi når op på 15.000 i medicin... Så 20.000 på få skallede æg... ØV...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128