Hannah fra d.u.m

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2011

Lillefe

Jeg må indrømme jeg syntes ikke hun virker som en dårlig mor for så ville der sku være mange der fik tvangfjernet deres børn hvis det skete.. bliver helt tosset...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2011

Vial

Hvad fejler hendes mor egentlig?

Synes, Hannah er vokset med opgaven, sådan som vi ser det på tv.

Anmeld

12. april 2011

Maalene

Jakob'sMor skriver:

Synes I det er fair hvis de tvangsfjerner hendes datter?

Jeg synes hun er blevet meget mere fornuftig og klare det supet godt. Forstår slet ikke kommunens bekynringer.

Hun har vundet over kommunen og har fået lov til at beholde sin datter

http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/article1520240.ece

Anmeld

12. april 2011

Mor til Mike

Jakob'sMor skriver:

Synes I det er fair hvis de tvangsfjerner hendes datter?

Jeg synes hun er blevet meget mere fornuftig og klare det supet godt. Forstår slet ikke kommunens bekynringer.

SYnes hun er en vidunderlig mor, det vil være totalt forkert at fjerne hendes datter-

Anmeld

12. april 2011

qp

112233 skriver:

Og nogen gange skulle der fjernes børn der ikke bliver fjernet... Jeg synes ikke hun skal fjernes. Har set andre hvor de burde være blevet taget men det er ikke sket, men i forhold til dem så har Cecilya det som bommen i et æg...

Du har jo heller ikke set andet end det vi andre har set på tv

Anmeld

12. april 2011

Jakob'sMor

Maalene skriver:

Hun har vundet over kommunen og har fået lov til at beholde sin datter

http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/article1520240.ece

Åh det var godt

Anmeld

12. april 2011

Kruse90

syntes helle rikke hun skal fjernes^
Hun klarer det bedre end nogensinde

Anmeld

12. april 2011

Tvillingemor80

Synes hun har ændret sig SÅ MEGET - til det bedre..

Kan godt være jeg ikke er enig i alt hun gør omkring sin datter, MEN synes ikke (udfra det vi ser) at det virker som om lille pigen har det dårligt hos hende..

for hende !

Anmeld

12. april 2011

Isabella_mor

der var et tidspunkt hvor jeg mente at hun var ganske forfærdelig.. men det er jo også fordi at hun var og er ung... hun er jo "teeanger" i forhold til mig, og har fokus et andet sted i livet.. men jeg syntes hun er vokset med opgaven.. og jeg syntes ikke at der er grundlag for at fjerne ciselaya... men de gør de jo heller ikke...

Anmeld

12. april 2011

tinasmor

Med mindre man kender hende privat, så synes jeg slet ikke man kan udtale mig om en person jeg kun ser gennem tv. Jeg kan kun gå ud fra at kommunen vurdere hende som de vil gøre på en hver anden person, og jeg har tiltro til, at de vurdere ud fra hvad der er bedst fra barnet. Om det så går til den ene eller anden side.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.