Hannah fra d.u.m

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.413 visninger
22 svar
0 synes godt om
12. april 2011

Jakob'sMor

Synes I det er fair hvis de tvangsfjerner hendes datter?

Jeg synes hun er blevet meget mere fornuftig og klare det supet godt. Forstår slet ikke kommunens bekynringer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2011

grinbidderen

Jakob'sMor skriver:

Jeg synes hun er blevet meget mere fornuftig og klare det supet godt. Forstår slet ikke kommunens bekynringer.

Jeg syntes ikke hendes datter skal fjernes og mener at have læst at hun ikke midster hende men at de kommer i retten og hanna vinder sagen...

Anmeld

12. april 2011

Jakob'sMor

grinbidderen skriver:

Jeg syntes ikke hendes datter skal fjernes og mener at have læst at hun ikke midster hende men at de kommer i retten og hanna vinder sagen...

Okay, håber jeg virkelig. Det er så synd for hende at de er sådan efter hende!!!

Anmeld

12. april 2011

ønskebørn74

Jakob'sMor skriver:

Det gør jeg heller ikke!!! Jeg synes hun er en sej tøs, der både kan rumme at være en kærlig mor og tage sig af sin syge mor!!! Og at hun roder lidt med kærligheden og har temperament... Det er der mange der har...

Anmeld

12. april 2011

Sissel

Hvis kommunen har så stor en bekymring synes jeg de burde tilbyde mere rådgivning eller støtte.. Jeg kan ikke se hvordan det skulle være i datterens største interesse at blive fjernet fra hendes mor.. Hun er jo tilsyneladende glad og godt tilpas..

Anmeld

12. april 2011

qp

Jakob'sMor skriver:

Jeg synes faktisk ingenting sådan umiddelbart.... Jeg tænker, at der må være en årsag til forvaltningens bekymringer - det er jo ikke for sjovt, at de fjerner børn.

Anmeld

12. april 2011

Victoriasmor88

Jeg har ondt af hende. Synes det er synd hun skal igennem det. 

Anmeld

12. april 2011

Loa

Prinsesse2ben skriver:

Jeg har ondt af hende. Synes det er synd hun skal igennem det. 

Enig...... Får helt ondt af hende, hun skal blive ved og ved og skulle igennem det der.....

Anmeld

12. april 2011

Hansen97

qp skriver:

Jeg synes faktisk ingenting sådan umiddelbart.... Jeg tænker, at der må være en årsag til forvaltningens bekymringer - det er jo ikke for sjovt, at de fjerner børn.

Og nogen gange skulle der fjernes børn der ikke bliver fjernet... Jeg synes ikke hun skal fjernes. Har set andre hvor de burde være blevet taget men det er ikke sket, men i forhold til dem så har Cecilya det som bommen i et æg...

Anmeld

12. april 2011

Jakob'sMor

Sissel skriver:

Hvis kommunen har så stor en bekymring synes jeg de burde tilbyde mere rådgivning eller støtte.. Jeg kan ikke se hvordan det skulle være i datterens største interesse at blive fjernet fra hendes mor.. Hun er jo tilsyneladende glad og godt tilpas..

Enig, det virker mærkligt at fjerne barnet fremfor at det bliver hos sin mor hvor hun er tryg og tilpas

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.