Hjælp til spejlrefleks kamera.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2011

Mischa

Hun siger at det er et fantastisk kamera. men som sagt hun bruger 400d'eren

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2011

Bellinda89

Dinna88 skriver:

Så skal du ikke gå ud og købe et avanceret kamera, da du sandsynligvis kun vil bruge autoknappen - har jeg ret?

Vil gerne mere end det

Kæresten går en del op i at tage flotte natur billeder og sådan

Anmeld

13. april 2011

Bellinda89

NO skriver:

Jeg har sådan et kamera, og er fuldt ud tilfreds  

Det lyder sørme super Er også det jeg hælder mest til , pga prisen ikke er så vanvittigt høj

Anmeld

13. april 2011

Bellinda89

Michelle&Michael skriver:

Hun siger at det er et fantastisk kamera. men som sagt hun bruger 400d'eren

Lyder super Tak for hjælpen 

Anmeld

13. april 2011

Dinna88

Vil gerne mere end det

Kæresten går en del op i at tage flotte natur billeder og sådan

Men ved du noget om at bruge et spejlrefleks? Der er intet ved at gå ud og bruge over 5.000 kr, hvis ikke du kan håndtere det. Og et begynder er jo stadig meget avanceret, så det er ikke fordi de er dårligere.

Men der findes super gode begynder spejlrefleks, jeg ved bl.a. a sony har lavet et, der faktisk kun koster 2500. Men igen, herinde er vi virkelig ikke til meget hjælp. 

Skriv en liste over de ting jeg nævnte tidligere, skriv hvad du vil fotografere og når du så skal ud og finde kameraet, så spørg om du må gå en tur med dem du har i tankerne. Det skal du gøre for at finde ud af hvilket der ligger godt i hænderne på dig, for ligger det ikke godt, så fortryder du det. Det er lige før min Nikon er for stort til min hænder, og havde jeg købt modellen et hak over mit, så ville jeg aldrig få det brugt - det er også SÅ tungt i forhold til mit, og det ødelægger alt for mig. Derfor er mit godt til mig. 

Anmeld

13. april 2011

Mischa

CelinasMoarh skriver:

Lyder super Tak for hjælpen 

velbekomme hun siger også at 400d'eren faldt hurtigt fra 5000 til 3000 og lincerne er gode fra tamron hvis du ikke vil give så meget

Anmeld

13. april 2011

Englehår

Profilbillede for Englehår
tror helt bestemt, at det er et godt kamera - jeg har selv kun erfaring med 550d..
Jeg ville spare lidt mere op, og købe et af de lidt mere avancerede kamera - især når manden gerne vil tage naturbilleder..
Der skal også et andet objektiv til..
Og til slut - så får nikon lige min anbefaling med på vejen..
Anja..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.