Hjælp til spejlrefleks kamera.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

712 visninger
16 svar
0 synes godt om
12. april 2011

Bellinda89

Har kigget meget på et canon eos 1000d , mener jeg det hedder!

Er der nogle der har nogle erfarringer med det ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2011

Bellinda89

Slet ingen der har nogle erfarringer ? /:

Anmeld

13. april 2011

Mischa

Jeg kender en der er uddannet fotograf. hun anbefaler Canon eos 400.. men ved ik om laves mere. kan lige spørge hende ad om det du har kigget på.

Anmeld

13. april 2011

Lisbeth85

Ja, jeg har erfaringer med det. Havde det før mit nuværende kamera (EOS 550 D). Det jeg har nu, er en del bedre, men 1000'eren er også RIGTIG god - og så er den slet ikke så dyr mere. Det er et godt kamera, som tager smukke billeder

Anmeld

13. april 2011

Bellinda89

Michelle&Michael skriver:

Jeg kender en der er uddannet fotograf. hun anbefaler Canon eos 400.. men ved ik om laves mere. kan lige spørge hende ad om det du har kigget på.

Tror eos 400 er i den dyre ende , har jeg slet ikke råd til

Derfor jeg gerne vil have et eos 1000d , fordi det slet ikke er så dyrt , men ville lige hører om det overhovedet er godt inden

Anmeld

13. april 2011

Bellinda89

Lisbeth85 skriver:

Ja, jeg har erfaringer med det. Havde det før mit nuværende kamera (EOS 550 D). Det jeg har nu, er en del bedre, men 1000'eren er også RIGTIG god - og så er den slet ikke så dyr mere. Det er et godt kamera, som tager smukke billeder

Har også kigget på eos 550 d , men det har jeg slet ikke råd til , ellers havde jeg også hoppet med der

Anmeld

13. april 2011

Dinna88

Har ikke erfaring med netop det kamera, men min generellt erfaring med canon er at det ikke hamler op med nikon. Men det er SÅ individuelt.

Men vi har jo også lidt svært ved at vurdere det, når vi ikke ved du søger. Gå ned i et par butikker og snak med dem. Sig hvad du skal bruge kameraet til, hvor stor din erfaring med fotografering er, hvad du vægter højt m.m.

Anmeld

13. april 2011

Bellinda89

Dinna88 skriver:

Har ikke erfaring med netop det kamera, men min generellt erfaring med canon er at det ikke hamler op med nikon. Men det er SÅ individuelt.

Men vi har jo også lidt svært ved at vurdere det, når vi ikke ved du søger. Gå ned i et par butikker og snak med dem. Sig hvad du skal bruge kameraet til, hvor stor din erfaring med fotografering er, hvad du vægter højt m.m.

Bare til hygge brug Eller hvad man nu siger.. 

Men tak , det vil jeg prøve at gøre imorgen

Anmeld

13. april 2011

Dinna88

Bare til hygge brug Eller hvad man nu siger.. 

Men tak , det vil jeg prøve at gøre imorgen

Så skal du ikke gå ud og købe et avanceret kamera, da du sandsynligvis kun vil bruge autoknappen - ikke?

Anmeld

13. april 2011

N1

CelinasMoarh skriver:

Har kigget meget på et canon eos 1000d , mener jeg det hedder!

Er der nogle der har nogle erfarringer med det ??

Jeg har sådan et kamera, og er fuldt ud tilfreds  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.