SA/biokemisk??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2011

Majeha

Rockertand skriver:

Så misforstår du mit svar - indtil graviditeten kan konstateres ved hjælp af skanning, kan det kaldes en biokemisk, men det kan også benævnes spontan abort - biokemisk er en definition af, at den er på så tidligt et stadie, at den ikke kan konstateres ad anden vej. Ved diagnosticering af en graviditet, der er gået til grunde i det tidlige stadie, vil man få diagnosen spontan abort i lægetermer.

ok, tak for svar 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2011

PsychedeliC

Jeg troede faktisk at en bio var når folk testede posotiv før 4+0 og så at mens kom 4+0 fordi ægget ikke satte sig 

Anmeld

13. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

PsychedeliC skriver:

Jeg troede faktisk at en bio var når folk testede posotiv før 4+0 og så at mens kom 4+0 fordi ægget ikke satte sig 

Altså jeg har haft en SA i 5 uge ifølge min klinik, så... Jeg er enig med dig. Der står meget forskelligt på nettet. Et sted jeg læste stod der at de første 3 uger er en biokemisk...

Anmeld

13. april 2011

Majeha

PsychedeliC skriver:

Men man kan vel også gå længere tid uden det sætter sig fast, så man i princippet ikke er "rigtig" gravid, og ægget så ryger ud ved en forsinket mens. Eller hvad?

Man bliver jo helt forvirret over alle de begreber

Anmeld

13. april 2011

PsychedeliC

Majeha skriver:

Men man kan vel også gå længere tid uden det sætter sig fast, så man i princippet ikke er "rigtig" gravid, og ægget så ryger ud ved en forsinket mens. Eller hvad?

Man bliver jo helt forvirret over alle de begreber

Jeg ved det faktisk ikke.. jeg har heldigvis ikke prøvet det.

Det var bare hvad jeg fik indtryk af når jeg sidder og læser om de forskellige aborter folk har fået

Anmeld

13. april 2011

PsychedeliC

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Altså jeg har haft en SA i 5 uge ifølge min klinik, så... Jeg er enig med dig. Der står meget forskelligt på nettet. Et sted jeg læste stod der at de første 3 uger er en biokemisk...

Tit læser man om folk her inde som har testet positiv 3+3 og så får de mens 4+0 og så skriver de at det var en bio.. jeg forstår det ikke, men jeg har heldigvis heller ikke prøvet det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.