Hvorfor har du en privat hjemmeside?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2011

Peps

ja men det er i forbindelse med mit arbejde som privat dagplejer

www.tid-til-leg.dk

hvis nogen skulle have lyst til at kigge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2011

BinaMor

jeg har ikke én men sådan er det da også med facebook. bare man laver mad eller går ud og skider blir det nærmest skrevet på statusopdateringen. det er vel bare den moderne kommunikations form. internet sider og det halløj

Anmeld

12. april 2011

Clisolka

isabellamor skriver:

nogle mennesker harmåske bare et stort behov for at udstille sig selv og sin familie (sin stolthed) for andre..

andre mennesker udstiller deres hunde og katte og kaniner og heste og jeg skal komme efter dig...

nogle mennesker er så ekstremt private at de næsten ikke tør handle ind i brugse hvis der er for mange kunder,, TÆNK NU HVIS DE SER AT MAN KØBER TOILETPAPIR OG DE KAN SE AT MAN SKIDER LIGESOM ALLE ANDRE NORMALE MENNESKER GØR... !!

og andre er sgu ligeglade med hvad andre tænker og syntes om at man bræger ud til højre og venstre omkring sit liv derhjemme...

jeg er nok en af dem der føler at jeg ikke har noget at skjule i mit liv. jeg gider ikke at have det sådan alt i mit liv skal være privat..

det er delt fint op..

jeg har en hjemmeside til min søn.. og det har jeg fordi jeg kan.

Kunne ikke være mere enig 

Til TS: vi har en hjemmeside fordi min kæreste har en del af sin familie, som han ikke har kontakt til. Jeg synes da bestemt Isabellas oldemor skal se hendes udvikling, se billeder af hende og blot følge hende, nu hvor de ikke snakker med hinanden. 

Jeg har en blog, så jeg kan råbe og skrige lige så tosset jeg vil  Det er min friplads 

Anmeld

12. april 2011

MorEllen

Jeg har en blog hvor jeg skriver om litt forskjellig.. alt fra vores lille datter, til interiør, madlavning osv.. det er dels for at min familie i Norge kan følge med i vores hverdag, og dels fordi jeg har mange venninder der også blogger -det er jo sjov at blogge når man har venner som leser det man skriver, giver tilbakemelding osv.

Og selvfølgelig tænker jeg over hvilke billeder jeg legger ud, hva jeg skriver osv..jeg ved jo ikke om nogen med dårlige hensikter kigger forbi min side.

Anmeld

12. april 2011

LinLin

Jeg har den for at familie og venner vi ikke ser så tit kan følge med - men også for at dele billeder fra fælles ture

Men jeg er obs på hvilke billeder der lægges ud, da der ikke er kode på!

Anmeld

12. april 2011

LinLin

mor-til-5:) skriver:

ja men det er i forbindelse med mit arbejde som privat dagplejer

www.tid-til-leg.dk

hvis nogen skulle have lyst til at kigge

Fin side - det er meget tidligt du starter om fredagen fra aug

Anmeld

12. april 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Jeg har læst og set billeder på flere privater hjemmesider.

Men forstår ikke folk, hvorfor de vil udstille deres liv for hele verden.

Nogle, der gider svare mig på det?

Nogle mennesker er vel mindre private end andre.
Jeg har ingen problemer desangående..men har nu ikke selv nogen privat hjemmeside, men derimod en firmarelateret.
Hvad jeg ellers lægger ud sker herinde og på FB..og i den retning, så lægger jeg det ud, som jeg synes kan være relevant for andre at vide og se omkring mig og min verden.
Og som sagt...så har jeg ingen hemmeligheder i mit liv, som folk ikke må vide..og hvis jeg evt har, jamen så er der slet ingen der ved det, så enkelt er det 

Kærligst
Sussie

Anmeld

12. april 2011

Peps

DAs mor skriver:

Fin side - det er meget tidligt du starter om fredagen fra aug

Halløjsa!!! Det er selvfølgelig en fejl

Mange tak

Anmeld

12. april 2011

Pia.

Anonym skriver:

Jeg har læst og set billeder på flere privater hjemmesider.

Men forstår ikke folk, hvorfor de vil udstille deres liv for hele verden.

Nogle, der gider svare mig på det?

Jeg havde det i forbindelse med der var 100 kilometer imellem os og familien - men siden jeg er flyttet tilbage er hjemmesiden ikke opdateret ... og det er over 2 år siden - tror det er marts 2009 den er opdateret sidst ... Så har jeg min hjemmeside, med min stald - men det er jo fordi jeg sælger igennem den hjemmeside...

Knus Pia.

Anmeld

12. april 2011

LinLin

mor-til-5:) skriver:

Halløjsa!!! Det er selvfølgelig en fejl

Mange tak

Tænkte jeg nok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.