Hvorfor har du en privat hjemmeside?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.186 visninger
19 svar
0 synes godt om
12. april 2011

Anonym trådstarter

Jeg har læst og set billeder på flere privater hjemmesider.

Men forstår ikke folk, hvorfor de vil udstille deres liv for hele verden.

Nogle, der gider svare mig på det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2011

otlitrom

Vi har overvejet at lave en form for privat hjemmeside, så familien i udlanden kan følge med, når baby kommer.

Jeg synes der er mange forskellige måder at lave private hjemmesider på, og synes ikke nødvendigvis det er at udstille sin familie for hele verden. Der er forskel på, hvordan man deler links f.x.

Jeg ved endnu ikke om vi kommer til at gøre det, men gør vi, så bliver det familie og venner af familien der kender linket - ikke alle.

Anmeld

12. april 2011

LISBETH:-)

Vi har en for at familien der bor langt væk kan følge med.

Man vælger jo selv hvor meget man vil dele.

Anmeld

12. april 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Tja, det er jo at være en del af et fællesskab på en eller anden måde Jeg har været blogger lige siden jeg lærte at bruge en computer, dvs. nok i en 10 års tid. ELsket at lave hjemmesider. Jeg har dannet mig et kæmpestort netværk af online 'venner', og vi følger hinanden i løst og fast. Jeg kan lide at læse om deres liv, og de kan lide at følge med i mit, så efterhånden er man jo én stor kæmpestor familie. Det kan jeg rigtig godt lide. Jeg har mødt mange af dem, og de kender jo nærmest én ud og ind, hvilket er skønt

Anmeld

12. april 2011

Mor til Mike

Anonym skriver:

For at ens venner og familie kan følge med i ens liv, tit kan der gå flere uger uden at se ens nærmeste, og så det jo godt de kan se hvad man foretager sig. 

Anmeld

12. april 2011

Isabella_mor

nogle mennesker harmåske bare et stort behov for at udstille sig selv og sin familie (sin stolthed) for andre..

andre mennesker udstiller deres hunde og katte og kaniner og heste og jeg skal komme efter dig...

nogle mennesker er så ekstremt private at de næsten ikke tør handle ind i brugse hvis der er for mange kunder,, TÆNK NU HVIS DE SER AT MAN KØBER TOILETPAPIR OG DE KAN SE AT MAN SKIDER LIGESOM ALLE ANDRE NORMALE MENNESKER GØR... !!

og andre er sgu ligeglade med hvad andre tænker og syntes om at man bræger ud til højre og venstre omkring sit liv derhjemme...

jeg er nok en af dem der føler at jeg ikke har noget at skjule i mit liv. jeg gider ikke at have det sådan alt i mit liv skal være privat..

det er delt fint op..

jeg har en hjemmeside til min søn.. og det har jeg fordi jeg kan.

Anmeld

12. april 2011

tinasmor

Jeg tænker mere hvor mange der mon går ind på siderne. Ja selvfølgelig mormor, farmor osv. Men jeg må da indrømme at jeg f.eks aldrig rigtig går ind på nogle af mine venners private hjemmeside.

Og til bedsteforældre osv. sender vi bare en mail med nye billeder osv.

Jeg tænker at der måske er mange der starter op, men som efter nogle år måske mister interessen, da der måske alligevel ikke er så mange der læser med.

Anmeld

12. april 2011

Frøken J.

tinasmor skriver:

Jeg tænker mere hvor mange der mon går ind på siderne. Ja selvfølgelig mormor, farmor osv. Men jeg må da indrømme at jeg f.eks aldrig rigtig går ind på nogle af mine venners private hjemmeside.

Og til bedsteforældre osv. sender vi bare en mail med nye billeder osv.

Jeg tænker at der måske er mange der starter op, men som efter nogle år måske mister interessen, da der måske alligevel ikke er så mange der læser med.

Det kommer vel an på sidens formål. Jeg har i snit 280-300 unikke besøg om dagen på min store side (har både en stor blog og en graviditetsblog), og det inkluderer både venner, familie og det store internet-fællesskab Så jeg har i hvert fald ikke mistet interesseren. 

Anmeld

12. april 2011

MaliksMor

Jeg havde engang i hjemmeside - så familie.venner osv kunne følge lidt med. Da man ikke lige skriver/(ringer) sammen hverdag.

- men, så var der en som synes hun skulle kopiere alle vores billeder og lave en fake profil. og det gjorde så at jeg slettede den...

hvis jeg skal lave en hjemmeside igen - skal der være en form for kode på...

Anmeld

12. april 2011

Tut

Fordi familie og venner på fyn og jylland kan følge med i ungernes og vores liv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.