hvor meget giver i får i julegaver-

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2008

Miamaja

det er forskelligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2008

twinboys

Familie får hver for ca. 400-500kr ja et sted der imellem...
Vores egne børn ja det er vildt forskelligt... Den ene gang fik de for 5000kr hver, for da fik de en junior seng... Og året efter fik de for 1000kr hver... De får det som vi synes de mangler, og så tænker vi ikke sådan på prisen...

Uhhh igår var der kun 2 mdr. til jul...

Majbritt

Anmeld

26. oktober 2008

Balderson

Har stemt mere... For tænker ikke så meget over at det skal koste en bestemt pris, men køber de ting jeg ved der vil glæde dem der skal have....

Min søn og mand er rigtige forkælet, så der tør jeg slet ikke tænke på hvad jeg bruger.. Jeg lukker bare øjene....

Anmeld

26. oktober 2008

MorCamilla

Vi har ikke som sådan en bestemt pris vi SKAL købe for.. Men det plejer at ligge mellem 150 og 250 kr pr. person ca... Men ser vi nu noget Kaspers mor f.eks. bare SKAL have er det ikke så vigtigt om det koster 200 eller 400 kr... og omvendt finder vi noget som hun bare SKAL have gør det ikke os noget hvis det kun koster mellem 100 og 150 kr..

Det er ikke prisen der betyder noget, det er det indvendige... Man kan ikke sætte kroner og øre på kærlighed...

Anmeld

27. oktober 2008

Honningblomst

Har stemt mere... For tænker ikke så meget over at det skal koste en bestemt pris, men køber de ting jeg ved der vil glæde dem der skal have....

Min søn og mand er rigtige forkælet, så der tør jeg slet ikke tænke på hvad jeg bruger.. Jeg lukker bare øjene....

Hvis jeg havde råd, så gjorde jeg det samme...så for mig handler det IKKE kun om hvorvidt jeg har lyst til at give noget bestemt, men også om der er råd til det...og jeg nægter at sætte mig i gæld for en enkel aften.
Knus Eva..

Anmeld

27. oktober 2008

Christinahr

Til Aia har vi ikke fastsat et beløb - det kommer an på hvad jeg falder over.

Til bedsteforældre, søskende og lign regner vi med gaver til ca 250 kr pr person, men jeg går ikke så meget op i om det er 200 eller 300 kr - det er bare cirka.

Til veninder jeg er på gave med giver vi for ca 100 kr - det er mere for hyggens skyld

Anmeld

27. oktober 2008

Balderson

Eva skriver:

Hvis jeg havde råd, så gjorde jeg det samme...så for mig handler det IKKE kun om hvorvidt jeg har lyst til at give noget bestemt, men også om der er råd til det...og jeg nægter at sætte mig i gæld for en enkel aften.
Knus Eva..

Jeg sætter mig skam heller ikke i gæld, men sparer op hele året... Men om gaven til søs koster 100 kr. eller 600 kr. er jeg ligeglad med, hvis bare jeg ved at gaven glæder til den der får den... At min mand og guldklump får gaver, hvor jeg ikke tænker på prisen er bare sådan det er...

Anmeld

27. oktober 2008

Mette+Mathias

Vores børn får for 1000-1500, den store måske lidt mere (foreløbig har vi købt en dvd-optager til 1300 og hun får nok en lille ting mere). Mathias får noget legetøj som jeg købte til halv pris i sommer, - og hvis jeg opdager noget han brænder for, så får han det oveni (legetøjet kostede ikke så meget).

Min søster får for 4-500, mine forældre for 150 ca (det er en aftale), svigerforældrene for ca. 300 hver, og venners børn og børn "længere ude" for omkring 100 - 150 hver.

Min onkel (som jeg er meget knyttet til) får for omkring 500 og min farfar og hans veninde for omkring 150 hver.

Min mand og jeg har droppet gaverne til hinanden, fordi vi hellere vil give børnene noget mere,- vi køber jo alligevel det vi mangler.

Anmeld

27. oktober 2008

Honningblomst

Balderson skriver:

Jeg sætter mig skam heller ikke i gæld, men sparer op hele året... Men om gaven til søs koster 100 kr. eller 600 kr. er jeg ligeglad med, hvis bare jeg ved at gaven glæder til den der får den... At min mand og guldklump får gaver, hvor jeg ikke tænker på prisen er bare sådan det er...

Hvor skriver jeg du sætter dig i gæld??
Det jeg skrev var at jeg ville hvis jeg havde råd, købe udfra den enkeltes ønsker og ikke udfra min økonomi....men JEG vil ikke sætte mig i gæld og det ville jeg skulle gøre HVIS jeg bare købte...prøv at læs hvad jeg skriver igen...
KNus..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.