hvor meget giver i får i julegaver-

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: hvor meget giver i for i julegaver.

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.297 visninger
19 svar
0 synes godt om
24. oktober 2008

tasha33

jeg kom sådan til at tænke på hvor meget giver i for i julegave og giver i til alle.
her er det sådan at vi giver børnene i familien for 200 og forældre og svigerforældre og søskende som ingen børn ca. det samme, men egne børn måske lidt mere, men vi er også en stor familie og syntes at det skal holdes på et plan som alle kan være med på.
natasha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2008

Honningblomst

Intet fast...andet end vi har aftalt at vi ikke skal køre det op...mine søstre giver til mine børn men ikke mig og jeg giver til dem.
Men ingen fast pris heller ikke til egne børn, de får hvad jeg synes og ikke efter beløb...men nu har jeg jo fået lidt for mit hus, så det skal nok mærkes..
Knus..

Anmeld

24. oktober 2008

ekzunz

Jeg synes vi har fået kørt det lidt for meget op her hjemme, og har sagt til min mand at der skal skæres lidt ned - han er så ikke enig!!!
Vores børn får for ca.800-1000 kr. og sidste år gav de så også hinanden gaver, ex. Klara fik 1 gave fra sine søskende og så fremdeles - det var så ca. 400-500 oven i - som vi også betalte. De fleste andre ligger på omkring 450-500 kr, og så er der et par enkelte som kun får for ca. 150-200 kr. Min mand får det jeg synes han skal ha' og så går jeg ikke så meget op i prisen, sidste år var det jeans og en skjorte - det blev ca. 1.800 og jeg fik vist ikke noget men så havde han også overrasket meget året før med et mega dyrt Gucci ur, men det betyder sgi ikke at gaven holder i 2 år!!

Rikke - som bruger ALT for mange penge i julen....

Anmeld

24. oktober 2008

Stumpen

Vi giver til par 300 kr. (forældre og søskende) 200 til hvert barn, (nevøer og niecer) 100 kr. (til olderne/bedsteforældrene - kun fra mathilde)
Indbyrdes giver Karsten og jeg ca. 300-400 og Mathilde får også mellem 300 og 400 kr...

Anmeld

24. oktober 2008

wamse

Heysa ven.
Her får ungerne for 500 og voksne familiemedlemmer får for 200. Vi giver hinanden for større gaver

Anmeld

24. oktober 2008

Zuzet

Hejsa

Jeg har svaret : Mere

Jeg giver ungerne for mellem 700-1000,- hver men det er kun fordi jeg ingen familie rigtig har så syntes stadig de skal opleve at få en del julegaver og se træet proppet med julegaver.
Jeg køber dem løbende og lidt nyt tøj er der også altid i pakkerne og det ville de jo så få uanset hvad :-D

Til min mor og søster giver jeg ca for 3-500,- kr alt efter hvad de ønsker sig og hvad jeg har af penge

Hilsen

Lotte, med 5 skønne børn som jeg elsker at forkæle

Anmeld

24. oktober 2008

H+S Skjolgborg.

jeg har svar 200-300 men det kan godt ske det remmer 400 eller 500 til til vores børne 3 børn er der ikke nået med 300 -1000 and på hva de ønsker sig oså er det dyrt er det bare en midre gave til fødselsdags gave eller julegaven + - *SS*...
Min søn på snart 8 ønsker sig en bærbar den koster kun 2300 så den får han nok men til jan hvor han blever 8 blever hans gave ikke så dyr nok ca 500 kr..så.. min bonus søn har lige fået sin fødselsdags gave 2599 så hans jule gave blever ikke så dyr måske et spil eller gave kort på 200-300 kr..
Min datter hved jeg slet slet ikke hva vi skal købe........

Anmeld

24. oktober 2008

Fam. Madsen

her hjemme er vi en stor familie vi skal give 20 gaver ud i år og det er uden min mand og søn.. så vi er nød til og sige at børn får for max 150kr og par får for max 250kr for ellers har vi ikke rå til det60.png60.png

sandra som har en stor familie45.png

Anmeld

24. oktober 2008

Kloster

Jeg har slet ikke stemt, for vi giver kun for 150,-
Vi har 17 pers vi giver gave til.
Vores 3 drenge får for ca 500,- plus minus... Afhængig af hvad de lige mangler og ønsker sig.
Vores forældre og søskendes børn får for 150,- og min mands og mine bedsteforældre får for 100,- hver.
Vi giver gaver som en familie... Altså 1 gave til fx mormor fra os alle 5. Men tit laver drengene noget til farmor, farfar, mormor og morfar selv. Bare en lille ting.

Min mand og jeg giver hinanden for 500,- også, men kun hvis der er råd.
Dec mdr er dyr for os, synes jeg, for jeg har selv fødselsdag, Rasmus bliver 11 år, mandens søster har fødselsdag også.Plus at der skal købes 12 søndagsgaver.

Jeg synes, det er rigtig mange penge og jeg kan slet ikke forstå hvordan vi ellers kunne komme op og bruge fx 1000,- pr barn ell lign...

Kloster

Anmeld

24. oktober 2008

Lullaby

Mathias og jeg plejer at give hinanden for ca 500 kr, Bella for ca 7-800 og Yazmin skal så til næste år have for det samme som Bella men i år får hun nok bare for 100 kr da hun er så lille endnu. Alle andre får for 150 kr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.