jeg besvimer :´(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2011

Trine89

Miia90 skriver:

jeg ringer en tur til lægen imorgen. tak søde

så idt da.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2011

Hailiesmom11

Miia90 skriver:

Heeej Piger

Jeg har lige været i et dejligt varmt karbad, da jeg kommer op af badet kort tid efter, bliver jeg svimmel, og vågner ved at kærsten klapper mig på kinde ude på badeværelset gulvet.

Jeg har været besvimt  har jeg aldrig prøvet før.

er det normalt man gør det når man er gravid ?

er baby okay ?

Mia 9+3

Man kan nemt blive svimmel hvis man haar siddet i varmt karbad længe jeg har selv prøvet det, er aldrig besvimet men har følt mig ekstremt svimmel.

Så bare pas på med at du ikke sidder alt for længe og hvis du gør så tag en flaske vand med så du ikke sveder alt væsken ud af kroppen

Anmeld

2. maj 2011

malliebooh

Jeg har prøvet nøjagtigt det samme, var i karbad med kæresten, det var rigtigt varmt vand.. Da vi så steg op blev det bare sort for øjnene og det næste jeg ved at, så gør min hofte og ryg mega ondt og det føles som en drøm at jeg ligger på badeværelses gulvet.. Har ikke prøvet det siden, men har fået af vide at det evt. kunne være noget med varmen i badet eller at jeg har rejst mig for hurtigt??

Anmeld

2. maj 2011

Caroline86

Det er faktisk meget normalt når du er gravid..

Jeg oplevede det flere gange, men nåede heldigvis at sætte mig på gulvet hver gang så jeg slog mig ikke... Det sker fordi blodtrømmen i kroppen er øget under graviditeten og det får kroppen til at reagere voldsommere på det varme vand... Jeg måtte helt stoppe med varme bade da jeg var gravid for jeg fik det simpelthen så skidt og kastede tit op når jeg var i bad

Sørg for at vandet ikke er for varmt, og hvis du tager karbad så rejs dig MEGET langsomt når du skal op... sæt dig evt. lidt på kanten inden du rejser dig helt for at tørre dig osv

Knus Caroline

Anmeld

2. maj 2011

ønskebørn74

Miia90 skriver:

Heeej Piger

Jeg har lige været i et dejligt varmt karbad, da jeg kommer op af badet kort tid efter, bliver jeg svimmel, og vågner ved at kærsten klapper mig på kinde ude på badeværelset gulvet.

er baby okay ?

Mia 9+3

Husk at gravide ikke må tage for varme karbade el. benytte sauna...

Anmeld

2. maj 2011

Najsen86

Ej det lyder ubehageligt, men jeg har hørt om det før...

godt at det går bedre nu...

Anmeld

2. maj 2011

Mother-love

Miia90 skriver:

Heeej Piger

er baby okay ?

Mia 9+3

tror ikke du skal være bekymret, jeg har døjet meget med at være svimmel i min graviditet og døjer stadig med det. og jeg får det også tit dårligt når jeg har været i bad, men nu er jeg så forberedt på at jeg kan få det dårligt så det mindste jeg mærker når jeg er færdig i badet, så ligger jeg mig ned og kalder på min kæreste.. hehe velkommen i min hverdag griner..

michelle 34+4

Anmeld

2. maj 2011

Moar2011

Miia90 skriver:

Heeej Piger

er baby okay ?

Mia 9+3

jeg nået aldrig at besvime helt fordi jeg altid nået at ligge mig ned.. men jeg fik afvide det var normalt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.