jeg besvimer :´(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.794 visninger
17 svar
0 synes godt om
12. april 2011

Miia90

Heeej Piger

Jeg har lige været i et dejligt varmt karbad, da jeg kommer op af badet kort tid efter, bliver jeg svimmel, og vågner ved at kærsten klapper mig på kinde ude på badeværelset gulvet.

Jeg har været besvimt  har jeg aldrig prøvet før.

er det normalt man gør det når man er gravid ?

er baby okay ?

Mia 9+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2011

Koen.

har ikke hørt om det, men ville klart ringe til lægen/vagtlægen etc. for lige at få ro i sindet

Håber alt er okay, kæmpe kram

Anmeld

12. april 2011

Miia90

lillespurv20 skriver:

har ikke hørt om det, men ville klart ringe til lægen/vagtlægen etc. for lige at få ro i sindet

Håber alt er okay, kæmpe kram

Tak

jeg har det helt fint nu

Anmeld

12. april 2011

Frejsmor

Jeg tror ikke nødvendigvis du behøver at være bekymret, det behøver ikke have noget med din graviditet at gøre.. 

Det kunne være pga. temperaturforskellen, fra det varme vand og så til den relativt kolde luft du træder ud i efter badet, der sammen med den bevægelse at man skal op af badet gør at blodet trækker fra hovedet..

Jeg har prøvet det samme med min kæreste, der var det ham der besvimede og det var som du beskriver det i forbindelse med at have taget et varmt karbad og så kort efter han var kommet op ad badet der blev han svimmel og faldt om..

Men er du bekymret, så er det helt sikkert bedre at ringe engang til lægen..

Anmeld

12. april 2011

Trine89

Er ikke sikker på hvor normalt det er.. 
Men jeg døjer også rigtig meget med svimmelhed. Når jeg er i bad skal jeg fx. ikke have vandt alt for varmt (det er kolder nu end før jeg blev gravid) og så skal jeg helst undgå at lukke mine øjne (lidt svært nogen gange når man skal skylle sæbe ud)

Jeg vil tro at det er fordi din krop så såmt begynder at mangle Jern.. Man skal jo fra uge 10+0 begynde at tage ekstra jern

Men ring lige til lægen og tage en snak måske du allerede bør begynde at tage jern nu.. (jeg startede også ca en uge før med at tage jern fordi jeg generelt har en lidt lavere blodprocent)

Men det er godt at hører du har det godt igen.. 

Trine - uge 21+3

Anmeld

12. april 2011

Miia90

SkrukNu skriver:

Jeg tror ikke nødvendigvis du behøver at være bekymret, det behøver ikke have noget med din graviditet at gøre.. 

Det kunne være pga. temperaturforskellen, fra det varme vand og så til den relativt kolde luft du træder ud i efter badet, der sammen med den bevægelse at man skal op af badet gør at blodet trækker fra hovedet..

Jeg har prøvet det samme med min kæreste, der var det ham der besvimede og det var som du beskriver det i forbindelse med at have taget et varmt karbad og så kort efter han var kommet op ad badet der blev han svimmel og faldt om..

Men er du bekymret, så er det helt sikkert bedre at ringe engang til lægen..

Tak for dit svar. jeg er helt rolig nu

Anmeld

12. april 2011

Miia90

Trine89 skriver:

Er ikke sikker på hvor normalt det er.. 
Men jeg døjer også rigtig meget med svimmelhed. Når jeg er i bad skal jeg fx. ikke have vandt alt for varmt (det er kolder nu end før jeg blev gravid) og så skal jeg helst undgå at lukke mine øjne (lidt svært nogen gange når man skal skylle sæbe ud)

Jeg vil tro at det er fordi din krop så såmt begynder at mangle Jern.. Man skal jo fra uge 10+0 begynde at tage ekstra jern

Men ring lige til lægen og tage en snak måske du allerede bør begynde at tage jern nu.. (jeg startede også ca en uge før med at tage jern fordi jeg generelt har en lidt lavere blodprocent)

Men det er godt at hører du har det godt igen.. 

Trine - uge 21+3

jeg ringer en tur til lægen imorgen. tak søde

Anmeld

12. april 2011

Miss T

Jeg besvimede under to graviditeter, blodet stiger for hurtigt til hovedet. Du skal rejse dig stille og roligt. Det er ikke farligt, nogle døjer bare mere med det end andre!

Anmeld

12. april 2011

de-wett

Miia90 skriver:

Heeej Piger

Jeg har lige været i et dejligt varmt karbad, da jeg kommer op af badet kort tid efter, bliver jeg svimmel, og vågner ved at kærsten klapper mig på kinde ude på badeværelset gulvet.

Jeg har været besvimt  har jeg aldrig prøvet før.

er det normalt man gør det når man er gravid ?

er baby okay ?

Mia 9+3

jeg ville nok drikke kold vand og ligge mig. måske du har været i for varmt vand for længe

Anmeld

12. april 2011

Frejsmor

Miia90 skriver:

Tak for dit svar. jeg er helt rolig nu

Det var så lidt og det glæder mig du er mere rolig nu..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.