Hvornår kan man se kønnet??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2011

Miss HH

maryjane skriver:

Hejsa, hører ofte om folk der får kønsscanning fra 14+0. Fik selv i dag, på min fødselsdag. Er i 17 uge.

Fik det her (afdeling kolding). Det er virkelig pengene værd.

http://www.graviditetsscanning.dk/

Først tillykke med fødselsdagen  og tak for linket, det vil jeg undersøge nærmere, skal nemlig selv scannes i Kolding

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2011

Miss HH

Baby-støv skriver:

Jaah hvis du kigger på mit profil billede er der vidst ingen tvivl... 

Hun nåede dårlig nok at tage scanneren på min mave, da min kæreste blev ligbleg i hovedet og jordemoderen sagde der ligger to osterejer og svømmede rundt....

jeg kommer selvfølgelig med en opdatering...

Hehe nej det så jeg godt bagefter, er ny herinde, så skal liiiige lære at finde rundt og kigge efter

Ja det må også være noget af en overraskelse, men SKØN overraskelse når først man har vænnet sig til tanken

Anmeld

12. april 2011

Miss HH

A. skriver:

ja men nogen får det af vide til nf jeg vil så ikke turde at stole på det..

på klinikken i fredericia kan man får det af vide 100% fra uge 14 og koster 450 på scanningklinikken her i kolding kan de sige det fra uge 17 og koster 500kr så du kan lige vente 2 uger endnu og tage en scanning der

Jeg har også kun hørt godt om Fredericia - tror jeg overvejer det i uge 14 TAK

Anmeld

12. april 2011

twinny

Hybjerg skriver:

Hehe nej det så jeg godt bagefter, er ny herinde, så skal liiiige lære at finde rundt og kigge efter

Ja det må også være noget af en overraskelse, men SKØN overraskelse når først man har vænnet sig til tanken

jaah, hehe... det var godt nok nogle overvældende følelser der kom op i en.... Jeg hulkede så hun ikk kunne scanne...

Anmeld

12. april 2011

A.

Hybjerg skriver:

Jeg har også kun hørt godt om Fredericia - tror jeg overvejer det i uge 14 TAK

hov har lige luret at du er også fra kolding så er det ikke lang til fredericia..jeg har lige bestilt tid til scanning der så er spænd men har kun hørt ligesom dig godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.