Hvornår kan man se kønnet??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.668 visninger
14 svar
0 synes godt om
12. april 2011

Miss HH

Jeg skal til scanning på torsdag når jeg præcis rammer uge 12

Jeg har fået lidt forskelligt at vide, så nu er jeg meget i tvivl, da det er mit første barn.. Nogle siger at man får kønnet at vide  ved en scanning i uge 19, men andre siger der fik det er vide i uge 12 allerede...

Hvornår fik i kønnet på jeres vidunder at vide ???

På forhånd tak for hjælpen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2011

Mira0911

Jeg var til kønsscanning ved scanningsjordemoderen, og de kan scanne køn fra 14+0... Jeg var 14+4 da vi fik at vide at det var en pige.. .

Det er vidst meget forskelligt fra klinik til klinik..

Anmeld

12. april 2011

twinny

Hybjerg skriver:

Jeg har fået lidt forskelligt at vide, så nu er jeg meget i tvivl, da det er mit første barn.. Nogle siger at man får kønnet at vide  ved en scanning i uge 19, men andre siger der fik det er vide i uge 12 allerede...

nogle steder vil de gerne gætte på kønnet... kommer an på hospitalet.... De har nogle retningslinjer og gå efter... Jeg fik af vide, min jordemoder fornemmede to drenge, men hun sagde jeg ikke skulle fise ud og købe helt vildt meget drenge tøj. Da hun ikke var helt sikker...

så nu skal jeg til scanning imorgn og håber på at se kønnet der.

held og lykke med det...

Anmeld

12. april 2011

maryjane

Hejsa, hører ofte om folk der får kønsscanning fra 14+0. Fik selv i dag, på min fødselsdag. Er i 17 uge.

Fik det her (afdeling kolding). Det er virkelig pengene værd.

http://www.graviditetsscanning.dk/

Anmeld

12. april 2011

twinny

12. april 2011

Miss HH

Baby-støv skriver:

nogle steder vil de gerne gætte på kønnet... kommer an på hospitalet.... De har nogle retningslinjer og gå efter... Jeg fik af vide, min jordemoder fornemmede to drenge, men hun sagde jeg ikke skulle fise ud og købe helt vildt meget drenge tøj. Da hun ikke var helt sikker...

så nu skal jeg til scanning imorgn og håber på at se kønnet der.

held og lykke med det...

Okay, så der er måske en lille chance for at vi får noget at vide på torsdag

Og nu siger du "to" - så det kan de forhåbentlig se helt sikkert, om der er en eller to derinde?

Hvor spændende om de får ret og du skal have to drenge, du må meget gerne skrive om de har ramt rigtigt

Anmeld

12. april 2011

Miss HH

MoarJ skriver:

Jeg var til kønsscanning ved scanningsjordemoderen, og de kan scanne køn fra 14+0... Jeg var 14+4 da vi fik at vide at det var en pige.. .

Det er vidst meget forskelligt fra klinik til klinik..

Tak, det giver mig håb for at få et svar allerede på torsdag - kan jo næsten ikke vente

Anmeld

12. april 2011

Mor til prinsessen :-)

Hybjerg skriver:

uge 14

Anmeld

12. april 2011

A.

ja men nogen får det af vide til nf jeg vil så ikke turde at stole på det..

på klinikken i fredericia kan man får det af vide 100% fra uge 14 og koster 450 på scanningklinikken her i kolding kan de sige det fra uge 17 og koster 500kr så du kan lige vente 2 uger endnu og tage en scanning der

Anmeld

12. april 2011

twinny

Hybjerg skriver:

Okay, så der er måske en lille chance for at vi får noget at vide på torsdag

Og nu siger du "to" - så det kan de forhåbentlig se helt sikkert, om der er en eller to derinde?

Hvor spændende om de får ret og du skal have to drenge, du må meget gerne skrive om de har ramt rigtigt

Jaah hvis du kigger på mit profil billede er der vidst ingen tvivl... 

Hun nåede dårlig nok at tage scanneren på min mave, da min kæreste blev ligbleg i hovedet og jordemoderen sagde der ligger to osterejer og svømmede rundt....

jeg kommer selvfølgelig med en opdatering...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.