RETTET: Hvopr tit får jeres barn/børn rent tøj på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2008

Skovurt

Jeg har svaret andet.

Leander får som hovedregel skiftet body og bluse hver dag, mens bukser og strømper nogle dage godt kan bruges en ekstra dag - det afhænger helt af hvad han har lavet og hvor han har været 76.gif
.
Han er ikke så stor endnu, så det hænder også at der bliver brugt mere end et sæt tøj om dagen.

Anette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2008

H+S Skjolgborg.

det samme her.... - i weekende hvis vi skal ud som f.eks fødselsdag

Anmeld

24. oktober 2008

Fam. Madsen

her hjemme er det rent tøj hver dag...

jeg kan ikke selv få mig selv til og gå i det samme tøj to dage i træk også skal min søn heller ikke60.png60.png

så bestemt hverdag...

Anmeld

24. oktober 2008

fam.4xc

hver dag alle 365 dage

Anmeld

24. oktober 2008

trunte89

Her kan det godt gå en 3 dage inden det bliver vasket, hvis det ikke er beskidt.

Men det nu os kun når hun er så lille.

Anmeld

25. oktober 2008

pusling30

Alle 3 får rent tøj på fra inderst til yderst hver dag.. Jakkerne bliver vasket hver 14 dag.

Anmeld

25. oktober 2008

Louise mortil4

her hjemme får de rent tøj på hver dag og er det nødvendigt også flere gange om dagen (hvis de spilder eller griser alt for meget med maden osv) jakken bliver vasket når den er beskidt.

Anmeld

25. oktober 2008

Heidi B

Jeppe og Mikkel på 2 år får skiftet tøj hver dag, dog kan bukserne sommetider bruges to dage. Nattøj ca hver hver anden dag....
Overtøj bliver vakset når det trænger...
Ida på 12 år, skifter undertøj og strømper hver dag... Nogen gange er tøjet for fedt, og så må hun lige have det på en dag mere.... Men vi er mere obs på hende, for hun er begyndt at lugte af sved, og så må yndlings trøjen alligevel i vaskemasinen....
Jeg skifter selv tøj hver dag... Min mand bruger uniform på job, så han har vidst det samme tøj på hjemme i flere dag...

Heidi

Anmeld

27. oktober 2008

lulle26

Vi skifter min. 2 gange om dagen inden børnehave og når han kommer hjem. der ud over elsker han at skifte tøj.
knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.