RETTET: Hvopr tit får jeres barn/børn rent tøj på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor tit får jeres barn/børn rent tøj på?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.963 visninger
19 svar
0 synes godt om
24. oktober 2008

Zuzet

Jeg sidder lige og tænker på om alle gør lige som mig, mine børn får 100% rent tøj på hver dag fra inderest til yderest HVER dag (dog ikke jakke og støvler) men i weekenden får de lov til at tulle rundt i tøjet et par dage og det samme når vi har ferie.

Hvad gør i?

Hilsen

Lotte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2008

lonemus

Zuzet skriver:

Jeg sidder lige og tænker på om alle gør lige som mig, mine børn får 100% rent tøj på hver dag fra inderest til yderest HVER dag (dog ikke jakke og støvler) men i weekenden får de lov til at tulle rundt i tøjet et par dage og det samme når vi har ferie.

Hvad gør i?

Hilsen

Lotte

Det sammer her 60.png

Lone

Anmeld

24. oktober 2008

Lullaby

Hmm.. Bukser kan hun godt have på 2 dage hvis de ikke er beskidte. Men undertøj samt bluser og strømper hver dag

Anmeld

24. oktober 2008

1977

Profilbillede for 1977
Her er det også hver dag fra inderst til yderst, og nogle dage bruger han 2 sæt tøj. Det er nødvendigt, for han er en magnet når det kommer til snavs Hans overtøj bliver vasket 1 gang om måneden, ellers kan det stå selv. Hans tøj er rent max 10 min

Anmeld

24. oktober 2008

tasha33

her for alle rent tøj på hverdag også selv om det er weekend eller ferie. undtagen jakke og andet overtøj.
natasha

Anmeld

24. oktober 2008

Nadi

Her får Oliver nogle gange det samme på 2 dage i træk, som jeg synes er max, andre dage er det kun bukserne der bliver "genbrugt", andre dage er det blusen (hvilket er sjældent). Men det er ligemeget om det er hverdag, weekend eller ferie.

-Nadia

Anmeld

24. oktober 2008

ekzunz

Ha ha - jeg har skrevet andet....jeg mangler nemlig en kategori der hedder "14 gange om dagen"

Af en eller anden besynderlig grund gider mine unger ikke have tøj på, og især Klara på 2 1/2 tager alt tøjet af når hun skal på toilettet og tager noget andet på bagefter...hvis altså ikke de vælger at rende nøgne rundt..

Men ellers får de alle 5 rent undertøj, strømper og bluser på hver dag. Bukser kan de godt have på mere end en dag hvis de ikke er beskidte, men for de 2 små sker det aldrig.

Rikke - med ALT for meget vasketøj

Anmeld

24. oktober 2008

Heidi.

Hver dag!!!!!!!

Anmeld

24. oktober 2008

MorCamilla

Mikkel får rent tøj på hver dag, undertøj, strømper, bukser og bluse... Han bruger dog den samme jakke hver dag. Den bliver kun vasket i weekenden, med mindre den er møg beskidt....

Anmeld

24. oktober 2008

tascia

underbukser og bluse og strømper bliver skiftet hver dag. men hvis bukserne ikke er beskidte bruges de en dag mere og undertrøjen bruges som regl også 2 dage...

den lille har sin body på 2 dage hvis det er muligt, alt andet tøj bliver skiftet hver dag!

//Natascia

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.