Hvornår er man for alvor barnløs??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2011

SSL

AnneP skriver:

Ville da også lige byde dig velkommen.

Håber du får lige så meget ud af at være inde og læse/deltage i debatterne, som jeg har! -Bare det at vide at man ikke er alene!

Mange tak skal du i hvert fald have Og dejligt at hører at du har fået så meget ud af det - det håber, og tror jeg bestemt også at jeg vil

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2011

SSL

sweet skriver:

nu når jeg tænker over det kan det da egentlig også være jeg måske høre til under denne gruppe... da jeg det sidste år har tabt 6 gange... og nu er under udredning... følger lige med her

Det lyder i hvert fald som om at der er nogle rigtig åbne og varme kvinder i denne gruppe

Jeg er ked af at læse at du har mistet så mange gange altså Jeg ved endnu ikke hvad udrening er, men har netop spurgt til det ved en anden bruger, men jeg vil i hvert fald sige at jeg bestemt håber det bedste for Jer

Anmeld

13. april 2011

Putomanen

SSL skriver:

Hej med dig, tak for velkomsten

Jeg er jo sååå ny at jeg altså må spørge dig, hvad er udrening? Men sikke længe I har været igang.. Men jeg krydser i hvert fald lige en masse for Jer

Ja, i starten er der en masse ord man ikke har hørt før, det er jo klart

Det betyder bare at vi fik en henvisning fra lægen til en gynækolog som skulle undersøge, om alt er fint med os. Dvs. blodprøver, sædtest, test for passage i øggestokkene samt ægproduktion osv.

Ja, vi har været i gang i et stykke tid, men lige nu har vi karantæne fra porjekt baby fra min gynækolog pga. en operation. Forhåbentlig kan vi snart komme i gang

jeg vil da også opfordre dig til at melde dig ind i barnløshedsklubben. Det er en lukket gruppe for andre banrløse, hvor du kan læse om en masse eller få var på dine spørgsmål

Anmeld

13. april 2011

sweet

SSL skriver:

Det lyder i hvert fald som om at der er nogle rigtig åbne og varme kvinder i denne gruppe

Jeg er ked af at læse at du har mistet så mange gange altså Jeg ved endnu ikke hvad udrening er, men har netop spurgt til det ved en anden bruger, men jeg vil i hvert fald sige at jeg bestemt håber det bedste for Jer

tak og i lige måde

det vi er igang med nu er at vi har været ved klinisk genetisk i århus hvor de har tjekket vores kromosoner om der er nogle fejl.. og vi var der ude og få svar i dag, og der er intet i vejen med vores kromosoner.. så er jeg blevet tjekket for om jeg skulle danne blodpropper i moderkagen og det gør jeg heller ikke..

så nu skal vi igang med nogle nye blodprøver den 27 maj og til samtale om en ultrascanning af livmoder og æggestokke... men da jeg har det der hedder morbus crohn i min tyndtarm ( det er en kronisk betændelse i tarmen) er de også ved at undersøge om det er den der kan være skyld i det da det først er nu de har fundet ud af jeg har den og først nu er startet op for behandling for den...

er i kommet igang med blodprøver eller hvordan??

Anmeld

13. april 2011

baby84

baby84 skriver:

Vil også bare sige velkommen til gruppen. Selvom det er et hårdt sted at erkende, at man måske hører til her, så synes jeg det er en god gruppe med masser af opbakning og gode råd.

De må da til at få fingrene ud og få undersøgt hvad der gør at du mister. Det kan jo være mange forklaringer, men har du selv en teori?  Synes du skulle presse på alt hvad du kan, for at blive udredt så du ikke må igennem den oplevelse igen.

Jeg har netop været ved en super dygtig arkupunktør, der mente at mange aborter kunne forebygges ved at rense livmoderen og hjælpe kroppen til at udskille giftstofferne. Han mente at arkupunktur kunne hjælp på dette og samtidig styrke hormonbalance samt livmoderslimhinde. Ved ikke om du er SÅ desperat endnu og om du tror på at det kan hjælpe, med ellers hedder han Haung og holder til i både Viborg og århus

øv ventetid er noget lort, når man har gennemgået så meget og bare for alt i verden gerne vil videre. Synes det er barsk at de ikke vil gøre mere på baggrund af de oplevelser du allerede har haft..krydser for at det lykkes inden august og at det gør problemfrit så du ikke for alvor behøver ind i behandlingsmøllen. Kan i hver fald godt forstå at du føler dig barnløs efter 14 mdr med så mange bristede drømme.

Jeg har aldrig selv miste, men har gået til arku fordi jeg nu skal til 3. ivf behandling. Ved os er det mandens sædtal den er gal med, men tilsyneladende vil de fine æg ikke sætte sig fast når jeg får den lagt op. Håbr at behandlingen kan virke og at der er noget i det han siger.

Held og lykke frem over

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.