baby84 skriver:
Vil også bare sige velkommen til gruppen. Selvom det er et hårdt sted at erkende, at man måske hører til her, så synes jeg det er en god gruppe med masser af opbakning og gode råd.
De må da til at få fingrene ud og få undersøgt hvad der gør at du mister. Det kan jo være mange forklaringer, men har du selv en teori? Synes du skulle presse på alt hvad du kan, for at blive udredt så du ikke må igennem den oplevelse igen.
Jeg har netop været ved en super dygtig arkupunktør, der mente at mange aborter kunne forebygges ved at rense livmoderen og hjælpe kroppen til at udskille giftstofferne. Han mente at arkupunktur kunne hjælp på dette og samtidig styrke hormonbalance samt livmoderslimhinde. Ved ikke om du er SÅ desperat endnu og om du tror på at det kan hjælpe, med ellers hedder han Haung og holder til i både Viborg og århus 
Hej, og tak for den søde velkomst 
Jeg har jo holdt mig mest til "prøver at blive gravid"-gruppen, som er en super god gruppe, men jeg føler dog også at det er spørgsmål og henvendelser omkring når man starter hele projektet osv, og ja - så jeg har haft mere ud af at være herinde og læse hvad nogle af jer går igennem
Og ja, her virker til at være et super sammenhold og en fantastisk støtte 
Øhm, jeg var hos min gynækolog idag, og det var egentlig bare en samtale omkring min psyke, og hvor meget dét påvirker min cycklus, vi smed præventionen for 14 måneder siden, og så gik vi sådan rigtig igang for 8mdr. siden, men vi har ikke brugt prævention overhoved i 14mdr, men de vil tælle vores projekt fra August af, fordi man jo skal have haft smidt præventionen et halvt år inden.. Så de 'rigtige' unersøgelser går igang hvis jeg abortere igen eller at vi når til August.. Så der er faktisk bare ventetid for os, men jeg føler mig jo bare barnløs
Så det står stille efter idag med evt. undersøgelser, så det var bare rigitg øv at finde ud af!
Jeg havde jo håbet at hun ville undersøge lidt igen.. Men nej nej
Må jeg spørge om du også lider under at få gentagende aborter siden du selv har været der? På papirene har jeg vel kun mistet én gang, og det er endda med usikkerhed fra gynækologen, fordi de testede mig negativt fem dage efter aborten.. Så jeg er nok ikke sikker på at det er dét der sker, da vi ikke har endegyldigt bevis andet end testene og forsinket mens som ellers er regelmæssig.. MEN, det lyder da super interassant med ham!! Jeg går meget ind for sådan noget med krop, sind, udrensning osv! Så det lyder spændende, og skulle jeg ligge vejen forbi Jylland til sommer, kan det sagtens være i min interesse! Jeg notere da hans navn!
Og mange tak skal du have for den søde besked!