Forfalsket dokument fuuuuuck

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2011

Nemesis

anmeld ham! Politiet kan vel også få oplyst at siden i gik fra hinanden er pengene gået ind på hans konto!

Og uanset om har har kunne din underskrift udenad, så tror jeg ikke han har kunnet skrive den som du har gjort så det MÅ være synligt hvis det ikke er dig selv der har underskrevet.

Desuden kan du jo også bevise at du intet har modtaget fra SU styrelsen fra det lån..det må SUstyrelsen da også kunne - med mindre det hele er foregået i den tid i har boet sammen og kun der og de er gået ind på fælles konto.

Sisse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2011

<3

Eva. skriver:

Men man får jo opgørelser osv....men tja...det er jo sket lyder det til...øv bøv..

Ja det er jo derfor man skal tjekke de opgørelser men nemt at sige i bagklogskabens lys...

Anmeld

12. april 2011

Anonym trådstarter

Caroline86 skriver:

hvis I havde samme konto er det jo desværre også dig der har fået dem udbetalt Så er der desværre nok ikke noget at gøre ved det, udover at få fat i din eks og rasle pengene ud af hans lommer...

Det er jo nok lidt rigelig uopmærksomt af dig at du ikke har lagt mærke til de ekstra penge der er gået ind sammen med din su og derfor skal lånet betales tilbage... Du kan også forsøge at melde ham til politiet for det og se om de kan gøre noget som helst

jeg var 18 år og havde kæmpe problemer da jeg gik fra ham .. startede i 10 klasse efter og fik su .. men jegn anede ikke at der røg su lån ved siden ... for det har været ham der har fået beviserne og papir på det uden at jeg vidste noget..

Anmeld

12. april 2011

Aves.

Kirle skriver:

Ja det er jo derfor man skal tjekke de opgørelser men nemt at sige i bagklogskabens lys...

Ja, netop...men det er jo bare om at gøre alt for at bevise det er falsk underskrift...

Anmeld

12. april 2011

Anonym trådstarter

ladydan1 skriver:

anmeld ham! Politiet kan vel også få oplyst at siden i gik fra hinanden er pengene gået ind på hans konto!

Og uanset om har har kunne din underskrift udenad, så tror jeg ikke han har kunnet skrive den som du har gjort så det MÅ være synligt hvis det ikke er dig selv der har underskrevet.

Desuden kan du jo også bevise at du intet har modtaget fra SU styrelsen fra det lån..det må SUstyrelsen da også kunne - med mindre det hele er foregået i den tid i har boet sammen og kun der og de er gået ind på fælles konto.

Sisse

han blærede sig tit med at han ku mit underskrift udenad .. det hele popper op nu i min hukommelse ... shit ..

Anmeld

12. april 2011

Caroline86

Anonym skriver:

jeg var 18 år og havde kæmpe problemer da jeg gik fra ham .. startede i 10 klasse efter og fik su .. men jegn anede ikke at der røg su lån ved siden ... for det har været ham der har fået beviserne og papir på det uden at jeg vidste noget..

jamen det er jo en form for identitest frarøvelse og det skal meldes til politiet.. det er ulovligt at åbnes andres post!

Måske er der sket så meget med ham de sidste 6 år at han er villig til at indrømme det?

Anyways... politiet er dem du skal have fat i.. ikke kommunen eller su-styrelsen!

Jeg håber det hele løser sig for dig!

Anmeld

12. april 2011

<3

Eva. skriver:

Ja, netop...men det er jo bare om at gøre alt for at bevise det er falsk underskrift...

En simpel håndskriftsanalyse burde kunne bestemme det.

Anmeld

12. april 2011

Oliver,Troia&Wictor

Anonym skriver:

jeg er ligeglad om i forstår det eller ej ... jeg har brug for hjælp fra dem der har været i samme situation som mig ,...

kan han sagtens have gjort for min mands su går oz ind min nem konto, det har jeg rettet...

ved ikke lige hvordan du skal bevise det...

vil bare sige det kan lade sig gøre med kontonr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.