Forfalsket dokument fuuuuuck

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.040 visninger
17 svar
0 synes godt om
12. april 2011

Anonym trådstarter

HJÆÆÆLP tøser ..

først nu har jeg fundet ud af at en ekskæreste har i 2005 forfalsket mit underskrift og fået su lån på mit navn uden at jeg vidste noget om det ..

der er tale om 12000kr .

hvordan kan man bevise det til kommunen , jeg har jo intet papir om det .. han fik det til sin adresse ,. årh får lyst til at finde ham og give ham kæmpe lussing

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2011

<3

Nu går SUlån ind på din nemkonto sammen med SU så det forstår jeg ikke at han kan...

Anmeld

12. april 2011

Aves.

Kirle skriver:

Nu går SUlån ind på din nemkonto sammen med SU så det forstår jeg ikke at han kan...

Også i 2005?

Anmeld

12. april 2011

Anonym trådstarter

Kirle skriver:

jeg har snakket med su og de sagde det var sket før..

han ku mit underskrift udenad og vi havde samme konto ..

Anmeld

12. april 2011

132319

Kirle skriver:

Det forstår jeg så heller ikke? 

Anmeld

12. april 2011

<3

Eva. skriver:

Også i 2005?

Det kommer vist an på hvornår i 2005 der var. Googlede lige og fandt at SU styrelsen samkørte med nemkonto i løbet af 2005...

Troede det skete før sommeren 2005. Men hvis det skete for TS i starten af 2005 så ja er det en mulighed.

Anmeld

12. april 2011

Anonym trådstarter

132319 skriver:

Det forstår jeg så heller ikke? 

jeg er ligeglad om i forstår det eller ej ... jeg har brug for hjælp fra dem der har været i samme situation som mig ,...

Anmeld

12. april 2011

<3

Anonym skriver:

Så må du ud i håndskriftanalyse så du kan bevise de underskrifter ikke er dine.

Anmeld

12. april 2011

Aves.

Kirle skriver:

Det kommer vist an på hvornår i 2005 der var. Googlede lige og fandt at SU styrelsen samkørte med nemkonto i løbet af 2005...

Troede det skete før sommeren 2005. Men hvis det skete for TS i starten af 2005 så ja er det en mulighed.

Men man får jo opgørelser osv....men tja...det er jo sket lyder det til...øv bøv..

Anmeld

12. april 2011

Caroline86

Anonym skriver:

hvis I havde samme konto er det jo desværre også dig der har fået dem udbetalt Så er der desværre nok ikke noget at gøre ved det, udover at få fat i din eks og rasle pengene ud af hans lommer...

Det er jo nok lidt rigelig uopmærksomt af dig at du ikke har lagt mærke til de ekstra penge der er gået ind sammen med din su og derfor skal lånet betales tilbage... Du kan også forsøge at melde ham til politiet for det og se om de kan gøre noget som helst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.