Så blev man squ malet igen <3 :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2011

Novbaby

Anonym skriver:

hehe jeg har fundet ud af at jeg fanm ikke skal have flere nu xD .. de 2 skal bare farves op også ja ikke flere til mig xD men kan jo være jeg skifter mening på et tidspunkt jo

Det tror jeg du gør  Man bliver helt afhænig af det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2011

Anonym trådstarter

Dinna88 skriver:

Nårh okay. Jeg tænkte lige "hold da op, en fejl at lave, jeg havde sllået tatovøren ned" 

Den vil blive meget pænere med lidt i. Lige nu er den jo bare sorte streger. Skyggerne behøver ikke være mange, men bare lidt der gør den lidt mere livlig. Det vil gøre rigtig meget! Ikke at den ikke er flot nu, det er den, men ud fra min mening/erfaring så vil den blive endnu flottere.

heh jeg ved hvad du mener, men har desværre os bare ikke så gode erfaringer med skygger, men jeg vil et eller andet sted godt have det lavet for tror helt bestemt at det ville blive godt

Anmeld

12. april 2011

Anonym trådstarter

Novbaby skriver:

Det tror jeg du gør  Man bliver helt afhænig af det

ja det sku uhyggeligt at man kan blive så afhængig ...

Anmeld

12. april 2011

Dinna88

Anonym skriver:

heh jeg ved hvad du mener, men har desværre os bare ikke så gode erfaringer med skygger, men jeg vil et eller andet sted godt have det lavet for tror helt bestemt at det ville blive godt

Det lyder da træls :O

Jeg har det sådan at skygger næsten er alt i en tatovering. Kan en tatovør lave gode skygger, så kan tatoveringen næsten ikke få galt 

Anmeld

12. april 2011

Anonym trådstarter

Dinna88 skriver:

Det lyder da træls :O

Jeg har det sådan at skygger næsten er alt i en tatovering. Kan en tatovør lave gode skygger, så kan tatoveringen næsten ikke få galt 

jeg troede tatovøren var god men jeg blev da skuffet, og har så efterfølgende forlagt at det var chefen der lavede resten på min tatovering... det endnu ikke sket, men det kommer nok snart

Anmeld

12. april 2011

Dinna88

Anonym skriver:

jeg troede tatovøren var god men jeg blev da skuffet, og har så efterfølgende forlagt at det var chefen der lavede resten på min tatovering... det endnu ikke sket, men det kommer nok snart

ah okay

Anmeld

12. april 2011

Frk.Nissen

Hold da op, hvor er den fed
Hvor har du fået lavet den henne?

Anmeld

12. april 2011

Anonym trådstarter

SaraPigen skriver:

Hold da op, hvor er den fed
Hvor har du fået lavet den henne?

tattoo world i roskilde :=

Anmeld

12. april 2011

Frk.Nissen

Okay . Den er fandeme fed. Hvor mange har du, og hvis hvor henne ellers?

Anmeld

12. april 2011

Anonym trådstarter

SaraPigen skriver:

Okay . Den er fandeme fed. Hvor mange har du, og hvis hvor henne ellers?

jamen jeg har 2 på håndleddet , mit navn og 3 blomster med skygger - som kan bygges videre på... også har jeg fået den store på skulderbladet, også den i nakken

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.