Så blev man squ malet igen <3 :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.404 visninger
50 svar
0 synes godt om
12. april 2011

Anonym trådstarter

synes lige jeg vil vise min nye tus frem er meget stolt af den, dog er den ikke færdig da der mangler farver o.lign.... - det er meningen at den ser "grumset ud"

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2011

Novbaby

Hvor er den flot  gjorde det ikke mega ondt at blive tussede der?

Anmeld

12. april 2011

Anonym trådstarter

Novbaby skriver:

Hvor er den flot  gjorde det ikke mega ondt at blive tussede der?

nej faktisk ikke, jeg pev mere da jeg fik den lavet på skuldrebladet

Anmeld

12. april 2011

Novbaby

Anonym skriver:

nej faktisk ikke, jeg pev mere da jeg fik den lavet på skuldrebladet

Puuha kunne bare forstille mig at det var virkelig smertefuldt der  men den er rigtig flot!!! hvad farver skal der i?

Anmeld

12. april 2011

Anonym trådstarter

Novbaby skriver:

Puuha kunne bare forstille mig at det var virkelig smertefuldt der  men den er rigtig flot!!! hvad farver skal der i?

uuuh jeg ved det slet ikke,vil rigtig gerne have en fin lilla i- en smule lyserød men ved det slet, slet ikke endnu

fik lavet den her igår os, den er så bare overhovedet ikke færdig, for til sidst tog jeg ikke imod farven fordi min hud var så irriteret... så den skal bare rettes op de steder hvor jeg er kommet til at bevæge mig pga de smerter der

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. april 2011

Dinna88

Hvorfor har du fået klippet så meget af håret af?!  Det var da slet ikke nødvendigt?

Den er rigtig sød Skal der skygger eller noget i?

Anmeld

12. april 2011

Novbaby

Anonym skriver:

uuuh jeg ved det slet ikke,vil rigtig gerne have en fin lilla i- en smule lyserød men ved det slet, slet ikke endnu

fik lavet den her igår os, den er så bare overhovedet ikke færdig, for til sidst tog jeg ikke imod farven fordi min hud var så irriteret... så den skal bare rettes op de steder hvor jeg er kommet til at bevæge mig pga de smerter der

Wow den er fed!!! kunne virkelig forstille mig den bliver vildt unik når der kommer farve på!  ihh jeg vil os ha flere tatoveringer

Anmeld

12. april 2011

Anonym trådstarter

Dinna88 skriver:

Hvorfor har du fået klippet så meget af håret af?!  Det var da slet ikke nødvendigt?

Den er rigtig sød Skal der skygger eller noget i?

det var meningen der skulle have været noget mere længere oppe, men jeg sprang fra fordi jeg synes den var så sød, så var bange for at få den ødelagt ved at der kom mere til... men jeg vil gerne have noget farve i, noget fin lilla og måske lyserød eller rød ved squ ikke rigtig om der skal laves skygger os

Anmeld

12. april 2011

Anonym trådstarter

Novbaby skriver:

Wow den er fed!!! kunne virkelig forstille mig den bliver vildt unik når der kommer farve på!  ihh jeg vil os ha flere tatoveringer

hehe jeg har fundet ud af at jeg fanm ikke skal have flere nu xD .. de 2 skal bare farves op også ja ikke flere til mig xD men kan jo være jeg skifter mening på et tidspunkt jo

Anmeld

12. april 2011

Dinna88

Anonym skriver:

det var meningen der skulle have været noget mere længere oppe, men jeg sprang fra fordi jeg synes den var så sød, så var bange for at få den ødelagt ved at der kom mere til... men jeg vil gerne have noget farve i, noget fin lilla og måske lyserød eller rød ved squ ikke rigtig om der skal laves skygger os

Nårh okay. Jeg tænkte lige "hold da op, en fejl at lave, jeg havde sllået tatovøren ned" 

Den vil blive meget pænere med lidt i. Lige nu er den jo bare sorte streger. Skyggerne behøver ikke være mange, men bare lidt der gør den lidt mere livlig. Det vil gøre rigtig meget! Ikke at den ikke er flot nu, det er den, men ud fra min mening/erfaring så vil den blive endnu flottere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.