Alexis er tilbage!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2011

nielsen80

Stort tillykke!!!!!!!!!! Hvor er det fantastisk for jer

Din historie giver virkelig håb

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2011

Najsen86

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Og NEJ, min tråd er ikke det forkerte sted!!

Jeg er nemlig gravid!! Ja jeg er!

Det må være miraklernes tid, for efter 2 1/2 år, 2-3 biokemiske og en SA efter 1 IVF er jeg pludselig, og lige efter SA blevet naturligt gravid.

Meget overraskende, og meget stort.

Ville vente til scanning med at komme forbi igen, og har været afsted i dag. Der var en smuk lille baby med et bankende hjerte 

Det var kæmpe stort, og meget overvældende! Og så mega romantisk, at det så lige blev på min mand og jegs 4-års dag.

Så bliver det ikke bedre vel??? 

Knus og Kram til alle, fra en meget meget lykkelig Alexis! 

( Til Jer der kender min på FB. IKKE noget med at skrive der!!! Familien ved det ikke!! TAK)

Ej hvor er det fedt at høre... tillykke med det.. og godt du er

tilbage

Anmeld

12. april 2011

betiinsen

Wieeeeeeeeeeeeeee stort tillykke, hvor er det skønt for jer.. har fuldt dig meget herinde, og er så glad på jeres vegne

Ønsker dig den dejligste graviditet

Anmeld

12. april 2011

FrkC

Hvor er det fantastisk søde

Det er da bare en total i orden dag idag !!!

Stort tillykke

Anmeld

12. april 2011

Mor til L&S

Det må være miraklernes tid, for efter 2 1/2 år, 2-3 biokemiske og en SA efter 1 IVF er jeg pludselig, og lige efter SA blevet naturligt gravid.

Ville vente til scanning med at komme forbi igen, og har været afsted i dag. Der var en smuk lille baby med et bankende hjerte 

Det var kæmpe stort, og meget overvældende! Og så mega romantisk, at det så lige blev på min mand og jegs 4-års dag.

( Til Jer der kender min på FB. IKKE noget med at skrive der!!! Familien ved det ikke!! TAK)

JUBIIIII

STORT STORT TILLYKKE - HVOR ER DET BARE FANTASTISK ALTSÅ...

ER GLAD PÅ JERES VEGNE

OG VELKOMMEN TILBAGE

Anmeld

12. april 2011

Fru Nielsen

Hold da heeeelt op man.... Hvor er det dog fantastisk! Stort kæmpe tillykke, smukke.....

Hvor langt er du henne??

Anmeld

12. april 2011

Dansker I Holland

Mange tusinde gange tillykke søde Hvor er det bare GODT for dig I må da være i den syvende himmel Haha jeg er SÅ glad på dine vegne søde

Mange knus Sussie

Anmeld

12. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Fru Nielsen skriver:

Hold da heeeelt op man.... Hvor er det dog fantastisk! Stort kæmpe tillykke, smukke.....

Hvor langt er du henne??

Tusind tak smukke!

Jeg ved det ikke helt, men alt mellem 6+1 og 7+3.

Tror mere på at jeg er 7+? da jeg ellers ikke kan få det til at stemme med hvornår jeg kunne teste så tydeligt positivt. 

Det gør mig ikke så meget lige nu. Bare det at se at det lille liv havde det godt og hjertet bankede!! Kæmpestort var det

Skal ind og scannes igen om 14 dage, så regner jeg med de bedre kan se hvor langt jeg er. 

Det har bare været den bedste dag nogensinde

Anmeld

12. april 2011

Fru Nielsen

Tusind tak smukke!

Jeg ved det ikke helt, men alt mellem 6+1 og 7+3.

Tror mere på at jeg er 7+? da jeg ellers ikke kan få det til at stemme med hvornår jeg kunne teste så tydeligt positivt. 

Det gør mig ikke så meget lige nu. Bare det at se at det lille liv havde det godt og hjertet bankede!! Kæmpestort var det

Skal ind og scannes igen om 14 dage, så regner jeg med de bedre kan se hvor langt jeg er. 

Det har bare været den bedste dag nogensinde

Det er virkelig virkelig stort...... Har svært ved at få armene ned på jeres vegne! Endndu engang kæmpe tillykke....

Anmeld

12. april 2011

maria_wlt

Det er sku noget vi kan li at høre 

STORT TILLYKKE

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.