Plukveer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.393 visninger
13 svar
0 synes godt om
12. april 2011

Mortil2-87

Er det normalt og få plukveer næsten hver gang man skal tisse??? ved godt babyen presser på blæreren og hun kan blive lidt mast derinde men burde det give mig plukveer..??? . Er nu i uge 29+3 og gravid for anden gang, og med min store datter havde jeg slet ikke så mange plukveer før til sisdt,. har op til flere plukveer om dagen snildt 6-8 stk.. Er hjemmegående så synes ikke jeg kan holde mig mere i ro end jeg gør.. Jeg blev sygemeldt omkring 3 mdr henne, da jeg styrtblødte en gang og små blødte over en længere periode..?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2011

MaliksMor

13. april 2011

Mortil2-87

CamillaRH skriver:

OP

Op...?

Anmeld

13. april 2011

mortil4dejligepiger

Hmm...jeg får også plukveer stort set hver gang, jeg skal tisse. Så jeg tror ikke der er noget unormalt i det. Det har jeg også haft i nogle af de andre gravidteter, kan jeg tydeligt huske

Anmeld

13. april 2011

Mortil2-87

mortil3dejligepiger skriver:

Hmm...jeg får også plukveer stort set hver gang, jeg skal tisse. Så jeg tror ikke der er noget unormalt i det. Det har jeg også haft i nogle af de andre gravidteter, kan jeg tydeligt huske

det var rart og få afhvide .. synes nemlig det var så underligt

Anmeld

13. april 2011

Sitrani

Tror også at det er ret normalt.. Jeg får det også nogen gange..

Men har næsten plukveer hver gang jeg ruller om på ryggen fra, at have ligget på siden, fx inde i sengen inden jeg står op... Det synes jeg så er lidt skørt...

Jeg har også 6-8 stk om dagen cirka... Sådan plus-minus... Har hørt, at det ikke gør noget, så længe de ikke gør ondt og er regelmæssige - men engang i mellem føles det som menstruations-smerter - er det okay??? Nogen der har det på samme måde?

Går også hjemme på dagpenge pt, da jeg ikke har fundet noget arbejde efter jeg blev færdiguddannet her til januar... så kan heller ikke tage den mere med ro end jeg gør allerede... men min krop siger så sandelig også fra, hvis jeg har gået for meget f.eks. Så får jeg plukveer der gør ret ondt....

Anmeld

13. april 2011

Mortil2-87

STN skriver:

Tror også at det er ret normalt.. Jeg får det også nogen gange..

Men har næsten plukveer hver gang jeg ruller om på ryggen fra, at have ligget på siden, fx inde i sengen inden jeg står op... Det synes jeg så er lidt skørt...

Jeg har også 6-8 stk om dagen cirka... Sådan plus-minus... Har hørt, at det ikke gør noget, så længe de ikke gør ondt og er regelmæssige - men engang i mellem føles det som menstruations-smerter - er det okay??? Nogen der har det på samme måde?

Går også hjemme på dagpenge pt, da jeg ikke har fundet noget arbejde efter jeg blev færdiguddannet her til januar... så kan heller ikke tage den mere med ro end jeg gør allerede... men min krop siger så sandelig også fra, hvis jeg har gået for meget f.eks. Så får jeg plukveer der gør ret ondt....

Når en plukvee gør ondt, er det så det samme som når den rigtig niver.! ?? Og hvornår er de relmæssige..??? 

ved ikk om det normalt at de mærkes som mens smerter. så lytter lige med her..

Anmeld

13. april 2011

Sitrani

Malousmor87 skriver:

Når en plukvee gør ondt, er det så det samme som når den rigtig niver.! ?? Og hvornår er de relmæssige..??? 

ved ikk om det normalt at de mærkes som mens smerter. så lytter lige med her..

Altså, når mine gør ondt, så føles det som stærke menstruations-smerter..... og det tror jeg er min krop og babyen, som fortæller, at nu skal jeg slappe af.... Men er ikke sikker...

Og med regelmæssige menes der, at de kommer med samme intervaller i en længere periode - lige som "rigtige" veer...

Anmeld

13. april 2011

Mortil2-87

STN skriver:

Altså, når mine gør ondt, så føles det som stærke menstruations-smerter..... og det tror jeg er min krop og babyen, som fortæller, at nu skal jeg slappe af.... Men er ikke sikker...

Og med regelmæssige menes der, at de kommer med samme intervaller i en længere periode - lige som "rigtige" veer...

Nogle af mine plukveer de bider satme fra sig. så det niver i hele maven, hvor de fleste er normale plukveer.

Altså der kan snildt komme nogle plukveer med et par minutters mellemrum.. op til 3-4 stk på et kvarter.? sker omkring med nogle dages mellemrum.. !

Min jm sagde at hvis de kom relmæssigt skulle hun lige se på mig? skal jeg kontakte hende eller hvordan, Tror ikk der nogen grund men ville det være smartes ? Og hvad havde i selv gjort..??

Anmeld

13. april 2011

Sitrani

Malousmor87 skriver:

Nogle af mine plukveer de bider satme fra sig. så det niver i hele maven, hvor de fleste er normale plukveer.

Altså der kan snildt komme nogle plukveer med et par minutters mellemrum.. op til 3-4 stk på et kvarter.? sker omkring med nogle dages mellemrum.. !

Min jm sagde at hvis de kom relmæssigt skulle hun lige se på mig? skal jeg kontakte hende eller hvordan, Tror ikk der nogen grund men ville det være smartes ? Og hvad havde i selv gjort..??

Jeg kan selv godt have nogle stykker i træk, men de går væk igen efter lidt tid, og er ikke specielt regelmæssige, men spørg hende heller for en sikkerheds skyld, det sker der jo intet ved  Hvis der er noget jeg var i tvivl om, så havde jeg i hvert fald spurgt....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.