Zoneterapi mod barnløshed..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2011

Carrie75

TwinsQ skriver:

Jeg ville vælge en af disse behandlinger... Havde selv svær ved at vælge.. Men det kommer os an på hvor i landet du bor og om der er nogle som har gode resultater...

Jeg bor i midtjylland, og har talt med begge 2, og de har begge gode erfaringer med at deres behandling virker..!?

Så jeg valgte zoneterapi da hun bor i samen by som mig.. :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2011

Lisbeth1985

Carrie75 skriver:

Det står også på min liste..

Men er som før skrevet, i tvivl om man må få zoneterapi og akupunktur på samme tid for det samme...?

Det ved jeg ikke.. Men tror ikke, at det er noget problem

Anmeld

12. april 2011

TwinsQ

Carrie75 skriver:

Jeg bor i midtjylland, og har talt med begge 2, og de har begge gode erfaringer med at deres behandling virker..!?

Så jeg valgte zoneterapi da hun bor i samen by som mig.. :-)

Jeg gik i holstebro den gang...

Men håber du har heldet med dig >:<

Og glæder mig til at hører mere

Anmeld

12. april 2011

Carrie75

Lisbeth1985 skriver:

Det ved jeg ikke.. Men tror ikke, at det er noget problem

Tak for din tid og dine svar..

Anmeld

12. april 2011

Carrie75

TwinsQ skriver:

Jeg gik i holstebro den gang...

Men håber du har heldet med dig >:<

Og glæder mig til at hører mere

1000 tak skal du have..

Og tak for dine svar..

Anmeld

12. april 2011

TwinsQ

Carrie75 skriver:

1000 tak skal du have..

Og tak for dine svar..

Det var da så lidt...>:<

Anmeld

12. april 2011

baby84

TwinsQ skriver:

Det var da så lidt...>:<

Må jeg spørge hvornår du fik dine arkupunktur behandlinger? Var det før/efter ÆO, hvor tæt lå de og hvor mange fik du??

Jeg går ved en nu som siger at det vigtigste er at rene livmoderen. han anbefaler ikke behandligerne så tæt på som muligt, hvilket undre mig når forskningen viser noget andet.

Anmeld

12. april 2011

Lisbeth1985

Carrie75 skriver:

Tak for din tid og dine svar..

Sig bare til en anden gang

Anmeld

13. april 2011

TwinsQ

baby84 skriver:

Må jeg spørge hvornår du fik dine arkupunktur behandlinger? Var det før/efter ÆO, hvor tæt lå de og hvor mange fik du??

Jeg går ved en nu som siger at det vigtigste er at rene livmoderen. han anbefaler ikke behandligerne så tæt på som muligt, hvilket undre mig når forskningen viser noget andet.

Nej det forstå jeg ikke at han siger. Det er lige modsat det jeg fik at vide... Fordi jeg mener at jeg fik 3 behandlinger på 14 dage inden jeg fik sat æg op og 2 lige efter... Hvor inden da, havde jeg gået 1 mdr, hvor jeg kom 1 gang i ugen...

Må jeg spørger hvor du gå henne?

Anmeld

13. april 2011

baby84

TwinsQ skriver:

Nej det forstå jeg ikke at han siger. Det er lige modsat det jeg fik at vide... Fordi jeg mener at jeg fik 3 behandlinger på 14 dage inden jeg fik sat æg op og 2 lige efter... Hvor inden da, havde jeg gået 1 mdr, hvor jeg kom 1 gang i ugen...

Må jeg spørger hvor du gå henne?

tak for dit svar..jeg går ved Huang i viborg, som skulle have ry for at være rigtig dygtig. Er dog lidt træt af hans tilgang, da jeg tror mere på din metode. jeg må sørge for at komme derned igen her omkring ÆO..630kr pr gang..hvad man ikke gør

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.