Zoneterapi mod barnløshed..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.770 visninger
27 svar
0 synes godt om
12. april 2011

Carrie75

Er der nogen der har erfaring med zoneterapi mod barnløshed?

Og endnu bedre, nogle der har haft sucess med det?

Jeg er lige startet og skal have 6-10 behandlinger. Hun mener helt klart hun kan hjælpe mig. Hun taler om udrensing af hele kroppen og genoprettelse af hormon balancen.
Jeg har dog regelmæssig mens. og ægløsning.

Ha´ en skøn tirsdag.

:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2011

TwinsQ

Hejsa...

Jeg har aldrig selv prøvet Zoneterapi men jeg fik akupuntur, hvor de fandt ud af at jeg ikke kunne tåle mælk. Da det modarbejdede mine homoner.. Jeg blev efterfølgende gravid

Held og lykke til dig

Anmeld

12. april 2011

Joan ( Smallie )

Min mor fik zone og fik 2 børn på den måde. Inden da havde de prøvet i 6 år uden der var sket noget. Så startet hun til zone og så kom min søster som er 35 år nu. Min mor ville gerne der blev 2 år mellem os men de kunne stadig ikke selv så da hun startet på zone igen blev hun gravid igen der blev så bare lige godt 4 år mellem os.

Men det kan virke da, det er helt sikkert.

Held og lykke med det.

Anmeld

12. april 2011

Lisbeth1985

Carrie75 skriver:

Er der nogen der har erfaring med zoneterapi mod barnløshed?

Og endnu bedre, nogle der har haft sucess med det?

Jeg er lige startet og skal have 6-10 behandlinger. Hun mener helt klart hun kan hjælpe mig. Hun taler om udrensing af hele kroppen og genoprettelse af hormon balancen.
Jeg har dog regelmæssig mens. og ægløsning.

Ha´ en skøn tirsdag.

:-)

Jeg kender heller ikke noget til zoneterapi, men er lige begyndt med akupunkturbehandlinger, hvilket klart kan anbefales

Anmeld

12. april 2011

LittleStarsMadeByUs <3

TwinsQ skriver:

Hejsa...

Jeg har aldrig selv prøvet Zoneterapi men jeg fik akupuntur, hvor de fandt ud af at jeg ikke kunne tåle mælk. Da det modarbejdede mine homoner.. Jeg blev efterfølgende gravid

Held og lykke til dig

Kender ikke noget til det..

Men TwinsQ - hvad lavede du om på kosten når du ikke kan tåle mælk? Altså selvf. mælk, smør, ost osv. Ændrede du også mel,mog blev ehlt glutenfri?

Anmeld

12. april 2011

Carrie75

TwinsQ skriver:

Hejsa...

Held og lykke til dig

Ok..

Jeg er faktisk også blevet anbefalet akupunktur, men er i tivvl om man må få begge behandlinger på en gang..??

Anmeld

12. april 2011

Carrie75

Joan ( Smallie ) skriver:

Min mor fik zone og fik 2 børn på den måde. Inden da havde de prøvet i 6 år uden der var sket noget. Så startet hun til zone og så kom min søster som er 35 år nu. Min mor ville gerne der blev 2 år mellem os men de kunne stadig ikke selv så da hun startet på zone igen blev hun gravid igen der blev så bare lige godt 4 år mellem os.

Men det kan virke da, det er helt sikkert.

Held og lykke med det.

Ej hvor dejligt at hører.. :-)

Tak for dit svar..

Anmeld

12. april 2011

TwinsQ

FruAagaard skriver:

Kender ikke noget til det..

Men TwinsQ - hvad lavede du om på kosten når du ikke kan tåle mælk? Altså selvf. mælk, smør, ost osv. Ændrede du også mel,mog blev ehlt glutenfri?

Det var kun hovede kilderne jeg holdte mig fra i den periode.. Det vil sige mælk, smør, yoghurt, cream fraise ovs... Spiste hoved sagelig grønt og kød.

Og det startede jeg på en mdr. for jeg skulle starte i behandling hos akupuntør og ICSI...

Anmeld

12. april 2011

Carrie75

Lisbeth1985 skriver:

Jeg kender heller ikke noget til zoneterapi, men er lige begyndt med akupunkturbehandlinger, hvilket klart kan anbefales

Det står også på min liste..

Men er som før skrevet, i tvivl om man må få zoneterapi og akupunktur på samme tid for det samme...?

Anmeld

12. april 2011

TwinsQ

Carrie75 skriver:

Ok..

Jeg er faktisk også blevet anbefalet akupunktur, men er i tivvl om man må få begge behandlinger på en gang..??

Jeg ville vælge en af disse behandlinger... Havde selv svær ved at vælge.. Men det kommer os an på hvor i landet du bor og om der er nogle som har gode resultater...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.