Hej til alle på Baby.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2011

Københavnermor

Mange tak, hvor er i søde!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2011

Københavnermor

Holbæktrunten skriver:

Tak!

Ja, han bliver min første... Og selvom jeg er i uge 21 skifter jeg lidt mellem overstadig glæde og vild panik - men det skulle jo efter sigende være ganske normalt.

Det har fyldt en del hos mig at jeg skal være højgravid hele sommeren - tror ikke det bliver sjovt. Men regner med at han vælger en kølig regnvejrsdag at komme til verden på, så fødslen i det mindste bliver nogenlunde til at holde ud. 

Omvendt er der selvfølgelig den fordel ved at han kommer sidst i august, at han kan holde fødselsdag for klassekammeraterne tæt på sin rigtige fødselsdag, da sommerferien vil være slut på det tidspunkt. Og at der er 4 mdr til jul, så gaveregnen kommer 2 gange om året 

Jeg kan godt nævne en fordel mere!! Der er ikke noget smukkere end gravide maver i sommertøj. Når man er helt pakket ind om vinteren kommer man bare til at ligne en flodhest... ØV!

Ihh.. Hvor er det spændende, selvom jeg kun er i slutningen af uge 6, har jeg det på samme måde. Plus at jeg stadig ikke er sikker på at det er helt sandt, at jeg rent faktisk er gravid!

Jeg går ud fra at du ikke længere er i tvivl om det er rigtigt? 

Anmeld

12. april 2011

Holbæktrunten

MedRogn skriver:

Jeg kan godt nævne en fordel mere!! Der er ikke noget smukkere end gravide maver i sommertøj. Når man er helt pakket ind om vinteren kommer man bare til at ligne en flodhest... ØV!

Ihh.. Hvor er det spændende, selvom jeg kun er i slutningen af uge 6, har jeg det på samme måde. Plus at jeg stadig ikke er sikker på at det er helt sandt, at jeg rent faktisk er gravid!

Jeg går ud fra at du ikke længere er i tvivl om det er rigtigt? 

Haha, nej, det begyndte så småt at gå op for mig omkring uge 7 da ømme bryster og graviditetskvalme satte ind  Man skulle jo ellers mene at man fatter det når man er til diverse scanninger, men nej... Nu kan jeg endelig mærke ham sprælle lidt rundt derinde engang imellem. MÆRKELIG følelse. Men betryggende.

Vi var til MD scanning i går, og fik at vide at alt så fint ud. Han er lidt større end gennemsnittet, så det er bare dejligt. Har en stofskiftesygdom der gør at de siger man gerne får lidt mindre børn, så håber han bliver ved at være en lille fedling  

Du er sød  Ja, visse fordele er der ved at være gravid om sommeren - det er også billigere i graviditetstøj. Meeeen, du må så bare skue godt op for varmen når du bliver højgravid, og trone på en bunke puder så alle kan beundre den fine mave der kommer i de kolde måneder  

Anmeld

12. april 2011

Chamomile

Stort tillykke

Anmeld

12. april 2011

Trine89

Hej og Velkommen til side.. 

Meeen pas på, Siden er stærkt vænedannende.. hehe.. 

Tillykke med Graviditeten.. Glæder mig til at kunne følge dig.

Anmeld

12. april 2011

Københavnermor

Uhh kvalmen, har ikke mærket noget til det endnu, og min mor fik aldrig kvalme, så håber jeg slipper!

Vi tager til en tidlig tryghedsscanning på fredag, så der tænker jeg at det bliver mere virkeligt, men det er jo ikke sikkert.

Tænker at det må være pænt Alien-agtigt at mærke babyen indefra.. Men glæder mig til at opleve det! 

Dejligt og betryggende med en god MD-Scanning, håber det samme for mig!

Ja jeg må trone rundt i de varme stuer til vinter, haha.. Mærkelig tanke! Tænk at det er mig der skal til at vandre rundt med en stor mave på.. Helt uvirkeligt..

Syntes du de første uger gik langsomt eller hurtigt? Jeg synes dagene snegler sig afsted.. Ville ønske jeg kunne lægge mig til at sove en måned eller to. 

Anmeld

12. april 2011

Københavnermor

Chamomile skriver:

Stort tillykke

Mange tak!

Anmeld

12. april 2011

Frøken J.

MedRogn skriver:

Godmorgen piger og drenge 

Jeg melder mig lige ordentligt på banen her!

Jeg opdagede jeg var gravid i torsdags d. 7. april 2011, og meldte mig efterfølgende ind her på siden. Jeg har før snuset rundt herinde, men nu er jeg altså officielt medlem. 

Graviditeten er IKKE planlagt, men den er nu velkommen alligevel. 

Jeg er gift, 22 år og bor i københavn. Ifølge beregninger på denne side har jeg termin til d. 8. december 2011. 

Håber jeg må dele glæder og sorger med jer, og selvfølgelig få svar på nogle spørgsmål som 1.gangs gravid.. 

Kh, MedRogn 

Mange gange velkommen til siden og tillykke med graviditeten! Er sikker på du vil blive glad for at være herinde, der er så mange kvinder med gode råd

Anmeld

12. april 2011

Københavnermor

Trine89 skriver:

Hej og Velkommen til side.. 

Meeen pas på, Siden er stærkt vænedannende.. hehe.. 

Tillykke med Graviditeten.. Glæder mig til at kunne følge dig.

Mange tak!

Kan allerede mærke jeg har svært ved ikke at tjekke baby.dk hele tiden.. 

Anmeld

12. april 2011

Københavnermor

Secrets skriver:

Mange gange velkommen til siden og tillykke med graviditeten! Er sikker på du vil blive glad for at være herinde, der er så mange kvinder med gode råd

Det er jeg også sikker på.. Har allerede fundet svar på mange spørgsmål jeg ikke engang selv havde tænkt på at stille.. 

Og, Tak!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.