Hej til alle på Baby.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.730 visninger
20 svar
0 synes godt om
12. april 2011

Københavnermor

Godmorgen piger og drenge 

Jeg melder mig lige ordentligt på banen her!

Jeg opdagede jeg var gravid i torsdags d. 7. april 2011, og meldte mig efterfølgende ind her på siden. Jeg har før snuset rundt herinde, men nu er jeg altså officielt medlem. 

Graviditeten er IKKE planlagt, men den er nu velkommen alligevel. 

Jeg er gift, 22 år og bor i københavn. Ifølge beregninger på denne side har jeg termin til d. 8. december 2011. 

Håber jeg må dele glæder og sorger med jer, og selvfølgelig få svar på nogle spørgsmål som 1.gangs gravid.. 

Kh, MedRogn 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2011

PsychedeliC

Velkommen til og tillykke med graviditeten

Jeg er 20, har en søn på 9 mdr, er alene og bor i kbh/amager

Anmeld

12. april 2011

Holbæktrunten

Dét kan du tro du må :0)

Tillykke med graviditeten Og velkommen til! 

Ahhh, et vinter-barn. Bare det var mig! Jeg skal være fed hele sommeren, min lille mand skulle komme til verden sidst i august. Pu-ha! 

Anmeld

12. april 2011

IsjaLuna

Tillykke med barnet på vej Velkommen til  

Anmeld

12. april 2011

Københavnermor

PsychedeliC skriver:

Velkommen til og tillykke med graviditeten

Jeg er 20, har en søn på 9 mdr, er alene og bor i kbh/amager

Mange tak. 

Anmeld

12. april 2011

Københavnermor

Holbæktrunten skriver:

Dét kan du tro du må :0)

Tillykke med graviditeten Og velkommen til! 

Ahhh, et vinter-barn. Bare det var mig! Jeg skal være fed hele sommeren, min lille mand skulle komme til verden sidst i august. Pu-ha! 

Tak! 

Hehe, jeg har ikke tænkt over at det var en fordel, men nu du siger det er det jo egentlig meget godt med et vinter-barn.. 

Tillykke med graviditeten til dig også! Er det dit 1. barn? 

Anmeld

12. april 2011

Københavnermor

IsjaLuna skriver:

Tillykke med barnet på vej Velkommen til  

Mange tak.. 

Anmeld

12. april 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator
MedRogn skriver:

Godmorgen piger og drenge 

Jeg melder mig lige ordentligt på banen her!

Jeg opdagede jeg var gravid i torsdags d. 7. april 2011, og meldte mig efterfølgende ind her på siden. Jeg har før snuset rundt herinde, men nu er jeg altså officielt medlem. 

Graviditeten er IKKE planlagt, men den er nu velkommen alligevel. 

Jeg er gift, 22 år og bor i københavn. Ifølge beregninger på denne side har jeg termin til d. 8. december 2011. 

Håber jeg må dele glæder og sorger med jer, og selvfølgelig få svar på nogle spørgsmål som 1.gangs gravid.. 

Kh, MedRogn 

Hejsa og velkommen til.
Jeg håber du bliver glad for at være herinde...lige så glad, som mange af vi andre er.

Kærligst
Sussie

>> Moderator på baby.dk <<

Anmeld

12. april 2011

mulle7430

hej

tillykke og velkommen til baby

Anmeld

12. april 2011

Holbæktrunten

MedRogn skriver:

Tak! 

Hehe, jeg har ikke tænkt over at det var en fordel, men nu du siger det er det jo egentlig meget godt med et vinter-barn.. 

Tillykke med graviditeten til dig også! Er det dit 1. barn? 

Tak!

Ja, han bliver min første... Og selvom jeg er i uge 21 skifter jeg lidt mellem overstadig glæde og vild panik - men det skulle jo efter sigende være ganske normalt.

Det har fyldt en del hos mig at jeg skal være højgravid hele sommeren - tror ikke det bliver sjovt. Men regner med at han vælger en kølig regnvejrsdag at komme til verden på, så fødslen i det mindste bliver nogenlunde til at holde ud. 

Omvendt er der selvfølgelig den fordel ved at han kommer sidst i august, at han kan holde fødselsdag for klassekammeraterne tæt på sin rigtige fødselsdag, da sommerferien vil være slut på det tidspunkt. Og at der er 4 mdr til jul, så gaveregnen kommer 2 gange om året 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.