Jeg tuder af glæde! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2011

LittleStarsMadeByUs <3

Tak...´INGEN der ved om det godt eller skidt??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2011

Tip!

FruAagaard skriver:

Endelig vil jeg stå frem..

Svar på 2 sædprøve idag.. LET nedsat sædkvalitet - 12 mio pr mil. og en masse andre tal, jeg ikke hørte fra glæde og snot, MEN, buttom line, vi skal i IUI forøg, og det var det vi  for. JEG ER SÅ GLAD - vi er videre sendt til Skive Fertelitetsklinik, fra dags dato, fra i FUCKING dag.. SÅ VILDT!!

Dvs. Idag skal jeg have taget celleskrab, og manden aflevere urin og vi skal tjekkes for alt muligt...

Men, i har ikke hørt det bedste - med de resultater han leverede sagde lægen, at vi SAGTENS kunne selv, måske det tog lidt tid, vi har prøvet i 16 mdr nu og forventer mens på lørdag, men VI KAN selv, hvis vi ville..  Amen for søren jeg GLAD GLAD GLAD....

Måtte dele min glæde med Jer alle...

Jeg er så glad på jeres vegne søde..  

Kom så Baby....  

Anmeld

12. april 2011

LittleStarsMadeByUs <3

Flow skriver:

Jeg er så glad på jeres vegne søde..  

Kom så Baby....  

Tak søde, jeg er bare så glad, det var mere end jeg turde håbe på <3

Tak fordi du lægger øre til mig, når jeg trænger til det, du er sku fantastisk

Anmeld

12. april 2011

Tip!

FruAagaard skriver:

Tak søde, jeg er bare så glad, det var mere end jeg turde håbe på <3

Tak fordi du lægger øre til mig, når jeg trænger til det, du er sku fantastisk

Altid søde

Anmeld

12. april 2011

baby84

FruAagaard skriver:

Tak...´INGEN der ved om det godt eller skidt??

tror ikke jeg forstår hvad du mener. spørger du om 12 mill er godt eller skidt eller var det de andre tal?

Anmeld

12. april 2011

LittleStarsMadeByUs <3

baby84 skriver:

tror ikke jeg forstår hvad du mener. spørger du om 12 mill er godt eller skidt eller var det de andre tal?

Nu har vi været ved læge..

12 millioner pr. mil. - og det er let nedsat og det er SUPER...

Vi skal jo "kun" bruge 2 mil. til IUI.. Min mands svømmere er der 49 % gang i, og det betyder 6 mil. virker 100 b% som de skal..

Og det er jo godt, når vi skal i IUI?? Håber jeg har forstået det rigtigt det hele

Anmeld

12. april 2011

Mamalou

FruAagaard skriver:

Svar på 2 sædprøve idag.. LET nedsat sædkvalitet - 12 mio pr mil. og en masse andre tal, jeg ikke hørte fra glæde og snot, MEN, buttom line, vi skal i IUI forøg, og det var det vi  for. JEG ER SÅ GLAD - vi er videre sendt til Skive Fertelitetsklinik, fra dags dato, fra i FUCKING dag.. SÅ VILDT!!

Dvs. Idag skal jeg have taget celleskrab, og manden aflevere urin og vi skal tjekkes for alt muligt...

Men, i har ikke hørt det bedste - med de resultater han leverede sagde lægen, at vi SAGTENS kunne selv, måske det tog lidt tid, vi har prøvet i 16 mdr nu og forventer mens på lørdag, men VI KAN selv, hvis vi ville..  Amen for søren jeg GLAD GLAD GLAD....

Sikke en glædelig nyhed - der er ikke noget at sige til, at der blev fældet tårer. Tillykke og held & lykke

Anmeld

12. april 2011

LittleStarsMadeByUs <3

Mamalou skriver:

Sikke en glædelig nyhed - der er ikke noget at sige til, at der blev fældet tårer. Tillykke og held & lykke

Tak Ja, nu kan man begynde at se fremad, så fantastisk...

Anmeld

12. april 2011

ønskebørn74

FruAagaard skriver:

WEEEEEEE, HVOR GODT!!!! Hejd og lykke med det hele!!!

Lene

Anmeld

12. april 2011

Line11

FruAagaard skriver:

Hvor dejligt at høre!! lige pludselig er der en baby på vej 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.