Jeg tuder af glæde! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.721 visninger
20 svar
0 synes godt om
12. april 2011

LittleStarsMadeByUs <3

Endelig vil jeg stå frem..

Svar på 2 sædprøve idag.. LET nedsat sædkvalitet - 12 mio pr mil. og en masse andre tal, jeg ikke hørte fra glæde og snot, MEN, buttom line, vi skal i IUI forøg, og det var det vi  for. JEG ER SÅ GLAD - vi er videre sendt til Skive Fertelitetsklinik, fra dags dato, fra i FUCKING dag.. SÅ VILDT!!

Dvs. Idag skal jeg have taget celleskrab, og manden aflevere urin og vi skal tjekkes for alt muligt...

Men, i har ikke hørt det bedste - med de resultater han leverede sagde lægen, at vi SAGTENS kunne selv, måske det tog lidt tid, vi har prøvet i 16 mdr nu og forventer mens på lørdag, men VI KAN selv, hvis vi ville..  Amen for søren jeg GLAD GLAD GLAD....

Måtte dele min glæde med Jer alle...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2011

Dot D

Det er jeg rigtigt glad for at høre, så bliver der sat skub i det hele.... Men håber nu på, at I helt af jer selv laver to streger

Anmeld

12. april 2011

Holbæktrunten

Hvor er det bare fantastisk for jer! I gang med lagengymnastikken 

Anmeld

12. april 2011

LittleStarsMadeByUs <3

Tak skal i have Sikke en jubel..

Anmeld

12. april 2011

Lisbeth1985

FruAagaard skriver:

Endelig vil jeg stå frem..

Svar på 2 sædprøve idag.. LET nedsat sædkvalitet - 12 mio pr mil. og en masse andre tal, jeg ikke hørte fra glæde og snot, MEN, buttom line, vi skal i IUI forøg, og det var det vi  for. JEG ER SÅ GLAD - vi er videre sendt til Skive Fertelitetsklinik, fra dags dato, fra i FUCKING dag.. SÅ VILDT!!

Dvs. Idag skal jeg have taget celleskrab, og manden aflevere urin og vi skal tjekkes for alt muligt...

Men, i har ikke hørt det bedste - med de resultater han leverede sagde lægen, at vi SAGTENS kunne selv, måske det tog lidt tid, vi har prøvet i 16 mdr nu og forventer mens på lørdag, men VI KAN selv, hvis vi ville..  Amen for søren jeg GLAD GLAD GLAD....

Måtte dele min glæde med Jer alle...

Ihh, hvor er det fantastisk nyheder Tillykke med det

Anmeld

12. april 2011

LittleStarsMadeByUs <3

Nogle der ved hvad 12 mil. pr. mil. betyder????

Tak Lisbeth. DET min dag idag.. YEAR..

Anmeld

12. april 2011

Sofia

12. april 2011

Faith

FruAagaard skriver:

Nogle der ved hvad 12 mil. pr. mil. betyder????

Tak Lisbeth. DET min dag idag.. YEAR..

Det betyder at der er 12 millioner levende sædceller pr. milliliter sæd.

Anmeld

12. april 2011

LittleStarsMadeByUs <3

smillaluna skriver:

Det betyder at der er 12 millioner levende sædceller pr. milliliter sæd.

Jo jo, men er det skide godt? Hun snakkede også noget om 82 og knap 20... Om de levende celler.. Jeg tudede jo.. Godt jeg skal derned idag

Anmeld

12. april 2011

Faith

FruAagaard skriver:

Jo jo, men er det skide godt? Hun snakkede også noget om 82 og knap 20... Om de levende celler.. Jeg tudede jo.. Godt jeg skal derned idag

Nåh på den måde. Det kan jeg desværre ikke huske. Hvis jeg var dig ville jeg skrive alle dine spørgsmål ned, ellers glemmer du halvdelen. Det gjorde jeg for så slap jeg for at gå derfra og ærgre mig over at jeg glemte at spørge om dit og dat. Ubesvarede spørgsmål kan drive en til vanvid i den henseende kan jeg huske

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.