Uha, ømt emne med svigermor 
Jeg vil sige at jeg i bund og grund kan genkende min egen svigermor i det du beskriver. Hun og min svigerfar 'forventer' også vi skal med på ferie hver andet år, de tager også selv sodavand og kage med når de kommer og min svigermor er ekspert i at få sagt hendes mening mellem linjerne 
Men netop som en anden skriver, så er det som regel af en god mening. De betaler næsten det hele når vi er på ferie, de sparer os for besværet med at varte dem op osv. At min svigermor ikke kan fortælle os direkte hvad hun mener er jo hendes problem, men jeg kan så udemærket godt følge dig!! For det er jeres hjem, derfor kan det være ret provokerende når folk selv tager ting med uden at høe om det er nødvendigt. At det er gjort af et godt hjerte er bare rigtig træls, for så kan man knap nok tillade sig at blive irriteret!!
Vi tager med dem på ferie da min kærete har to børn fra et tidligere ægteskab som de jo også gerne vil tilbringe tid med, men hvis det virkelig gik mig på at vi skulle med svigermekanikken på ferie, så var jeg blevet hjemme! Nu ser jeg det bare som en mulighed for billig ferie, med børnepasning (desuden laver de mad), så det er en win win. Mht din familie, så må jeg nok tilslutte mig Sussie og siger at det sgu altid er bedst at tale lige ud af posen, så ved man hvor man har de forskellige! Og ikke mindst: så ved de hvor de har dig!
Anmeld