Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Meget mindre... Havde ikke ret meget før graviditet, en del under og intet nu.. Men mener du fra før graviditet og efter, er det nogenlunde det samme..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mit er ikke voldsomt, men der er mere.. Desværre Men ka da heldigvis klare mig på trusseindlæg.Så kan klart forstå din frustration.
Mange tak for jeres svar..
Har lige været ved 8 ugers undersøgelse, og hun sagde ikk noget om det var for meget eller noget, så det må vel være ganske normalt..
Anonym skriver: Samme her.. Før jeg blev gravid skulle jeg gå med trusseindlæg hver dag.. Og efter de 2 graviditeter da render jeg med bind.. Håber det blir mindre om nogle måneder.. Bar så jeg i hvert fald kan begynde med trusseindlæg i stedet for bind..
Samme her.. Før jeg blev gravid skulle jeg gå med trusseindlæg hver dag.. Og efter de 2 graviditeter da render jeg med bind.. Håber det blir mindre om nogle måneder.. Bar så jeg i hvert fald kan begynde med trusseindlæg i stedet for bind..
jeg har gået med bind siden den første fødsel for 19 år siden og har jo født 5 gange derefter så mit bliver aldrig bedre og den er mindste er 8 år idag
mulle7430 skriver: jeg har gået med bind siden den første fødsel for 19 år siden og har jo født 5 gange derefter så mit bliver aldrig bedre og den er mindste er 8 år idag
Ej øv da det lyder da ikke ret fedt.. Siden jeg var 15 var det trusseindlæg.. Efter 1. fødsel behøvede jeg kun trusseindlæg, men her efter 2. fødsel er det bind, men satser da på trussindlæg er nok igen snart..
Anonym skriver: Ej øv da det lyder da ikke ret fedt.. Siden jeg var 15 var det trusseindlæg.. Efter 1. fødsel behøvede jeg kun trusseindlæg, men her efter 2. fødsel er det bind, men satser da på trussindlæg er nok igen snart..
det kan jeg godt forstå smiler
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128