Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ved det er et lidt nasty spørgsmål. Synes det er lidt pinligt at spørge om, derfor ano...
Tænker mængden inden man blev gravid og så mænden efter... Der behøves selvfølgelig ikke at kommenteres, hvis man ikk vil. men må jo selvfølgelig gerne.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mit udflåd er det samme om jeg er gravid eller ej, og lægen har sagt til mig hver gang at det er normalt, og det må jeg tro på...
Jeg har stemt det samme . Hvor lang tid efter tænker du på? For de første 3 uger blødte jeg og det blev mindre og mindre og så de næste 4 uger havde det en gul farve og 7 uger efter min fødsel fik jeg mit lort og så var det helt normalt efter det og mængden har været det samme
Glemte måske lige og skrive at jeg mener inden man blev gravid og så til efter fødslen. Jamen de første par måneder.
Anonym skriver: Glemte måske lige og skrive at jeg mener inden man blev gravid og så til efter fødslen. Jamen de første par måneder.
Ved mig har det været det samme begge gange, både før og efter og når jeg ikke er gravid...
Okay. Mange tak for svar. Håber da ikke at det kun er mit der er blevet værre.
Anonym skriver: Okay. Mange tak for svar. Håber da ikke at det kun er mit der er blevet værre.
Det er det ikke
Altså... da jeg blev gravid fik jeg MEGET øget udflåd, men her i uge 21 har det ligesom normaliseret sig...
Nu har jeg jo ikke født endnu, men har spurgt min veninde om hun fortsatte med at have øget udflåd efter fødslen... Hun sagde at det er nøjagtig samme mængde som før hun blev gravid
mit er blevet meget slem efter flere fødsler må gå med bind hele tiden
mulle7430 skriver: mit er blevet meget slem efter flere fødsler må gå med bind hele tiden
Samme her.. Før jeg blev gravid skulle jeg gå med trusseindlæg hver dag.. Og efter de 2 graviditeter da render jeg med bind.. Håber det blir mindre om nogle måneder.. Bar så jeg i hvert fald kan begynde med trusseindlæg i stedet for bind..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128