Udflåd...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvordan er mængden på jeres udflåd EFTER fødsel ?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.473 visninger
15 svar
0 synes godt om
11. april 2011

Anonym trådstarter

Ved det er et lidt nasty spørgsmål. Synes det er lidt pinligt at spørge om, derfor ano...

Tænker mængden inden man blev gravid og så mænden efter... 
Der behøves selvfølgelig ikke at kommenteres, hvis man ikk vil.  men må jo selvfølgelig gerne. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2011

Mira0911

Mit udflåd er det samme om jeg er gravid eller ej, og lægen har sagt til mig hver gang at det er normalt, og det må jeg tro på... 

Anmeld

11. april 2011

PsychedeliC

Jeg har stemt det samme . Hvor lang tid efter tænker du på? For de første 3 uger blødte jeg og det blev mindre og mindre og så de næste 4 uger havde det en gul farve og 7 uger efter min fødsel fik jeg mit lort og så var det helt normalt efter det og mængden har været det samme

Anmeld

11. april 2011

Anonym trådstarter

Glemte måske lige og skrive at jeg mener inden man blev gravid og så til efter fødslen. Jamen de første par måneder.

Anmeld

11. april 2011

Mira0911

Anonym skriver:

Glemte måske lige og skrive at jeg mener inden man blev gravid og så til efter fødslen. Jamen de første par måneder.

Ved mig har det været det samme begge gange, både før og efter og når jeg ikke er gravid... 

Anmeld

11. april 2011

Anonym trådstarter

Okay. Mange tak for svar. Håber da ikke at det kun er mit der er blevet værre. 

Anmeld

12. april 2011

Nalle

Anonym skriver:

Okay. Mange tak for svar. Håber da ikke at det kun er mit der er blevet værre. 

Det er det ikke

Anmeld

12. april 2011

Holbæktrunten

Altså... da jeg blev gravid fik jeg MEGET øget udflåd, men her i uge 21 har det ligesom normaliseret sig...