Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har været ude og løbe 11 km, gjort hovedrent, hygget med lillepigen, dernæst hentet storesøster fra vuggestuen og sidder på terassen og drukket latte imens de små har leget i sandkassen..
FANTASTISK dag
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
henh01 skriver: lyder dejligt... OG godt hun ikke var mere syg end hun kunne lege
lyder dejligt... OG godt hun ikke var mere syg end hun kunne lege
Ja heldigvis blev det meget bedre op ad dagen
henh01 skriver: Ja som overskriften siger, hvad har i så lavet i dette skønne vejr? Jeg selv har været til lægen med lillefisen, han skulle 5 mdr vaccineres. Herefter været en tur i byen, mens fisen sov. Hentet den store fra skole og været ude og købe fisk til vores nye sofabord akvarium Aftensmaden tog vi ved de gamle - der er ikke noget bedre end gratis mad og ingen oprydning.
Ja som overskriften siger, hvad har i så lavet i dette skønne vejr?
Jeg selv har været til lægen med lillefisen, han skulle 5 mdr vaccineres. Herefter været en tur i byen, mens fisen sov. Hentet den store fra skole og været ude og købe fisk til vores nye sofabord akvarium
Aftensmaden tog vi ved de gamle - der er ikke noget bedre end gratis mad og ingen oprydning.
Arbejdet og spist ved de gamle Nydt en smule af vejret på deres kæmpe altan
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128