hvad har I lavet i dette skønne vejr?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.117 visninger
32 svar
0 synes godt om
11. april 2011

henh01

Ja som overskriften siger, hvad har i så lavet i dette skønne vejr?

Jeg selv har været til lægen med lillefisen, han skulle 5 mdr vaccineres. Herefter været en tur i byen, mens fisen sov. Hentet den store fra skole og været ude og købe fisk til vores nye sofabord akvarium

Aftensmaden tog vi ved de gamle - der er ikke noget bedre end gratis mad og ingen oprydning.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2011

otlitrom

Jeg har siddet på altanen en times tid i eftermiddag og læst til min BA. Nu har vi lige spist aftensmad ude på altanen, manden fik brød og jeg fik koldskål med friske jordbær Det smager af sol og sommer!

Jeg har også været en tur i Bilka efter nyt undertøj. Min gravide krop kan ikke være i de gamle trusser længere

I aften vil jeg slappe af - jeg døjer desværre lidt meget med plukveer

En stille og rolig solskinsdag!

Anmeld

11. april 2011

twinny

været ude og gå to timer med hundene.... spise is og nyde søen i solen...

Anmeld

11. april 2011

henh01

kitty skriver:

Jeg har siddet på altanen en times tid i eftermiddag og læst til min BA. Nu har vi lige spist aftensmad ude på altanen, manden fik brød og jeg fik koldskål med friske jordbær Det smager af sol og sommer!

Jeg har også været en tur i Bilka efter nyt undertøj. Min gravide krop kan ikke være i de gamle trusser længere

I aften vil jeg slappe af - jeg døjer desværre lidt meget med plukveer

En stille og rolig solskinsdag!

ej koldskål er bare skønt.. Kunne være man lige skulle hoppe i fakta.

Lyder som en dejlig dag du har haft dig. Og at du har læst din BA må betyde at den er færdig.... weeeee.. kan selv huske følelsen.

Anmeld

11. april 2011

henh01

Baby-støv skriver:

været ude og gå to timer med hundene.... spise is og nyde søen i solen...

Vi har også en sø i nærheden hvor vi ofte går tur, der er bare ikke noget så skønt som vand, solskin og is (desværre er der ikke nogen isbod, men ved nærmere eftertanke og med fokus på mine 15 kg+ så er det vidst meget godt) haha

Anmeld

11. april 2011

twinny

henh01 skriver:

Vi har også en sø i nærheden hvor vi ofte går tur, der er bare ikke noget så skønt som vand, solskin og is (desværre er der ikke nogen isbod, men ved nærmere eftertanke og med fokus på mine 15 kg+ så er det vidst meget godt) haha

hehhe....

Det er bare skønt med sådan en aften tur...

Anmeld

11. april 2011

otlitrom

henh01 skriver:

ej koldskål er bare skønt.. Kunne være man lige skulle hoppe i fakta.

Lyder som en dejlig dag du har haft dig. Og at du har læst din BA må betyde at den er færdig.... weeeee.. kan selv huske følelsen.

Jeg har læst TIL min BA.. Jeg er skam stadig igang Jeg er faktisk kun lige startet, men der skal jo meget teori til sådan en pokkers opgave

Jeg glæder mig dog til at sidde med den endelige opgave og "bare vente" på eksamen, som forhåbentligt ikke falder sammen med en fødsel...

Anmeld

11. april 2011

TwinsQ

Har gået ind til byen og tilbage (10 km) med barnevognen Hvilket jeg kan se at solen har slikket mig i nakken...

Anmeld

11. april 2011

chael

Har været i skole. Tidligt fri, hjælpe min mormor og morfar med at handle. Hente min datter fra børnehave, min søn har været hjemme pga halsbetændelse og så hjem og lege i haven.

OG GRILLE!!!! Dagens højdepunkt. hi hi.

Så det er dagens gøremål

*Camilla 15+5

Anmeld

11. april 2011

L.J.L

jeg har været på arbejde.....

Men til gengæld fik vi nydt solens stråler i weekenden hvor vi grillede og var ved stranden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.