Mand lagde sig på skinnerne...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2011

Faith

Baby-støv skriver:

sådan en idiot....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2011

henh01

smillaluna skriver:

Ja så har han da i hvert fald afskåret sig selv fra nogensinde at spille fodbold (afskåret værende det rette ord).

Anmeld

11. april 2011

Faith

TwinsQ skriver:

Har lige læst det... Han er jo ikke rigtig klog altså!!!

Nej! Store nar

Anmeld

11. april 2011

Dinna88

smillaluna skriver:

Ja flere af vidnerne måtte tage på psykiatrisk skadestue! De har fået et chok for livet. Hvor er man bare pisse egoistisk når man gør sådan noget

Ja, jeg så godt lige indslaget i TV. Skide egoistiske personer!! Jeg så engang en mand der havde lagt sig på skinderne for at dø - og det lykkedes! Og føreren var totalt chokeret, virkelig. Tænk hvis denne spade var blevet ramt? Han fortjener det sgu, men stakkels føreren af toget og vidnerne, hvis det var sket!

Anmeld

11. april 2011

Dinna88

smillaluna skriver:

Ja flere af vidnerne måtte tage på psykiatrisk skadestue! De har fået et chok for livet. Hvor er man bare pisse egoistisk når man gør sådan noget

Ja, jeg så godt lige indslaget i TV. Skide egoistiske personer!! Jeg så engang en mand der havde lagt sig på skinderne for at dø - og det lykkedes! Og føreren var totalt chokeret, virkelig. Tænk hvis denne spade var blevet ramt? Han fortjener det sgu, men stakkels føreren af toget og vidnerne, hvis det var sket!

Anmeld

11. april 2011

Kofoed.

henh01 skriver:

Tror vidst lige det i dette tilfælde var en mand der var MEGET fuld.. Men uanset hvor fuld jeg nogensinde har været så har jeg sgu aldrig kunne finde på at klaske mine ben ud over en jernebane. Forstår bare ikke nogen mennesker.

Kan kun sige paf, hehe. Jeg har trods alt så meget styr på mig, når jeg er fuld, at det aldrig ville ske. Men mænd, forstår ikke altid deres tankegang.

Anmeld

11. april 2011

TwinsQ

smillaluna skriver:

Nej! Store nar

Det er så egoistisk... Stakkels logomotivfører...

Anmeld

11. april 2011

Solstrålen

Det er sgu sygt !

Anmeld

11. april 2011

Mischa

smillaluna skriver:

En mand lagde sig i dag fladt på skinnerne lige da et tog drønede ind på Roskilde station. Man mener det var en eller andet form for væddemål

Hvad dælen er det sådan et fyr mangler i sit liv siden han gør sådan noget? Det samme med det der "trainsurfing". Hvorfor hopper man ikke bungeejump eller springer faldskærm hvis det er spænding man savner.....?

Det forstår jeg altså ikke

Jeg hader virkelig de mennesker der gør sådan noget, hader mennesker der gør andre til drabsmænd. det er simpelthen kun kujoner der kan handle sådan. egoistiske fjolser! kan slet ikke have det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.