Mand lagde sig på skinnerne...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

934 visninger
18 svar
0 synes godt om
11. april 2011

Faith

En mand lagde sig i dag fladt på skinnerne lige da et tog drønede ind på Roskilde station. Man mener det var en eller andet form for væddemål

Hvad dælen er det sådan et fyr mangler i sit liv siden han gør sådan noget? Det samme med det der "trainsurfing". Hvorfor hopper man ikke bungeejump eller springer faldskærm hvis det er spænding man savner.....?

Det forstår jeg altså ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2011

TwinsQ

Har lige læst det... Han er jo ikke rigtig klog altså!!!

Anmeld

11. april 2011

twinny

sådan en idiot....

Anmeld

11. april 2011

Dinna88

Han er en idiot, intet mindre. Ligeså er dem der trainsurfer, kører på et hjul på motorcykler osv. Og helt ærligt? Så fortjener de sgu... Ting jeg slet ikke vil skrive her. Så fik ham manden lige et kick, men hvad med vidnerne og føreren? Idiot, idiot, idioooot! 

Anmeld

11. april 2011

henh01

hold da op har jeg slet ikke hørt... Sikke noget latterligt noget at gøre.. Kan huske for nogle år siden en mand satte sig med benene nede ved skinnerne som fik kørt sine ben af... Hmmm.... SÅ mærkelige interesser at have, hvad er der nu galt med fodbold?`

Anmeld

11. april 2011

Kofoed.

De er underlige, de mænd.

Men tror det er fordi det er gratis, at de gør de ondsvage ting, istedet for det der faktisk er sikkert og ondsvagt

Anmeld

11. april 2011

Kofoed.

henh01 skriver:

hold da op har jeg slet ikke hørt... Sikke noget latterligt noget at gøre.. Kan huske for nogle år siden en mand satte sig med benene nede ved skinnerne som fik kørt sine ben af... Hmmm.... SÅ mærkelige interesser at have, hvad er der nu galt med fodbold?`

AV!! Sagde han hvorfor?

Anmeld

11. april 2011

Faith

Dinna88 skriver:

Han er en idiot, intet mindre. Ligeså er dem der trainsurfer, kører på et hjul på motorcykler osv. Og helt ærligt? Så fortjener de sgu... Ting jeg slet ikke vil skrive her. Så fik ham manden lige et kick, men hvad med vidnerne og føreren? Idiot, idiot, idioooot! 

Ja flere af vidnerne måtte tage på psykiatrisk skadestue! De har fået et chok for livet. Hvor er man bare pisse egoistisk når man gør sådan noget

Anmeld

11. april 2011

henh01

Kofoed33 skriver:

AV!! Sagde han hvorfor?

Tror vidst lige det i dette tilfælde var en mand der var MEGET fuld.. Men uanset hvor fuld jeg nogensinde har været så har jeg sgu aldrig kunne finde på at klaske mine ben ud over en jernebane. Forstår bare ikke nogen mennesker.

Anmeld

11. april 2011

Faith

henh01 skriver:

Ja så har han da i hvert fald afskåret sig selv fra nogensinde at spille fodbold (afskåret værende det rette ord).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.