Børnetilskud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.147 visninger
22 svar
0 synes godt om
11. april 2011

samantha1986

Jeg var lige inde og læse om børnetilskud. Og er egentlig ikke helt med på reglerne.

Hvornår kan man få børnetilskud? Der stod når man blandt andet var studerende. Men er det begge forældre der skal være det eller hvordan?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2011

ZamanogDania

Man kan får børnetilskud hvis man er enlig mor eller man studere. Man kan får det hvis den ene studere eller I begge studere.

Anmeld

11. april 2011

Moar2011

ZamanogDania skriver:

Man kan får børnetilskud hvis man er enlig mor eller man studere. Man kan får det hvis den ene studere eller I begge studere.

heei ..

jeg studere men min kæreste har fast job.. hvor henne kan jeg se om jeg kan få børnetilskud ?? - jeg var på kommunen, og der fik jeg svaret at det fik man ikke, så var det manden der sku "forsørge" en, hvis man ikke kunne få kontanthjælpen til at række..

Anmeld

11. april 2011

ZamanogDania

Babyklar skriver:

heei ..

jeg studere men min kæreste har fast job.. hvor henne kan jeg se om jeg kan få børnetilskud ?? - jeg var på kommunen, og der fik jeg svaret at det fik man ikke, så var det manden der sku "forsørge" en, hvis man ikke kunne få kontanthjælpen til at række..

https://www.borger.dk/Emner/familie-og-boern/boern /boernepenge/Sider/boernetilskud.aspx#RichHtmlFiel d2Bookmark0

Her står der noget om børnetilskud.

Anmeld

11. april 2011

Moar2011

ZamanogDania skriver:

https://www.borger.dk/Emner/familie-og-boern/boern /boernepenge/Sider/boernetilskud.aspx#RichHtmlFiel d2Bookmark0

taak for det men kan ikke åbne siden, og når jeg selv går ind på borger, så kan jeg ikke rigtig komme viedere

Anmeld

11. april 2011

samantha1986

ZamanogDania skriver:

Jeg kan heller ikke se linket.

Min kæreste har også fast job. Og jeg er studerende. Men jeg søgte lidt på nettet og jeg synes ikke jeg kunne læse nogen steder hvor meget den anden måtte tjene for at man kunne få det

Anmeld

11. april 2011

Moar2011

samantha1986 skriver:

Jeg kan heller ikke se linket.

Min kæreste har også fast job. Og jeg er studerende. Men jeg søgte lidt på nettet og jeg synes ikke jeg kunne læse nogen steder hvor meget den anden måtte tjene for at man kunne få det

ved mig spurgte hun slet ikke til det.. jeg blev bare hurtigt spist af med at så sku han forsørge os ..

Anmeld

11. april 2011

samantha1986

Babyklar skriver:

ved mig spurgte hun slet ikke til det.. jeg blev bare hurtigt spist af med at så sku han forsørge os ..

Hmm det var da godt nok noget mærkeligt noget

Anmeld

11. april 2011

Moar2011

samantha1986 skriver:

Hmm det var da godt nok noget mærkeligt noget

jaah, synes os det lød underligt, men ingen ved jo intet om det.. regner med at de har tjek på det ..

men så længe man bor sammen så er det ham der skal forsørge..

Anmeld

11. april 2011

samantha1986

Babyklar skriver:

jaah, synes os det lød underligt, men ingen ved jo intet om det.. regner med at de har tjek på det ..

men så længe man bor sammen så er det ham der skal forsørge..

Nå okay.. Jeg vil helt vildt gerne have en lille mens jeg er på uddannelse. Og i realiteten burde det også kunne lade sig gøre da kæresten har et rådigheds beløb på 5000 kr, før mad. Men jeg har jo ikke lige frem noget rådigheds beløb når alt er betalt af min su. Så det kan jo ikke rigtig hænge sammen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.