Nyt mave billed...:o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2011

Kofoed.

Rebecca55 skriver:

Er 26+1 på billedet...

Er sakm ganske tilfreds med de 11 kilo, der skal jo være lidt at tage af...

Ja vi håber også meget på at vi kan gå længere end til uge 30, så vi krydser fingre her hjemme...

Tallene er fra i torsdags og skal til kontrol igen på mandag.

Uhh, dejligt.

Glæder mig til nye tal og billeder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2011

piadas

Hvor har du altså bare en fin mave - SUK, man kan helt savne at være gravid!

Ved du hvor meget bebserne vejer nu? Jeg går ud fra, at de vejer lidt mindre, end hvad de ville have gjort, hvis der kun havde været en??

Anmeld

13. april 2011

Rebecca55

piadas skriver:

Hvor har du altså bare en fin mave - SUK, man kan helt savne at være gravid!

Ved du hvor meget bebserne vejer nu? Jeg går ud fra, at de vejer lidt mindre, end hvad de ville have gjort, hvis der kun havde været en??

Ja det er også helt fantastisk at mærke dem tumle rundt der inde, det giver en helt ubeskrivelig følelse inden i.

Trilling 1. vejer ca. 760g.. trilling . vejer ca. 870g og trilling 3. vejer ca. 780g. Ja de bliver ikke så store som hvis man venter en eller to. Det er jo så smart, at de indordner sig efter pladsforholdene...

Anmeld

13. april 2011

piadas

Rebecca55 skriver:

Ja det er også helt fantastisk at mærke dem tumle rundt der inde, det giver en helt ubeskrivelig følelse inden i.

Trilling 1. vejer ca. 760g.. trilling . vejer ca. 870g og trilling 3. vejer ca. 780g. Ja de bliver ikke så store som hvis man venter en eller to. Det er jo så smart, at de indordner sig efter pladsforholdene...

Jamen, så har de jo allerede en fin størrelse - altså jeg tænker på, hvis du nu skulle føde før forventet! Men selvfølgelig krydser jeg fingre for, at de bliver derinde, så længe som muligt!

Anmeld

13. april 2011

Rebecca55

piadas skriver:

Jamen, så har de jo allerede en fin størrelse - altså jeg tænker på, hvis du nu skulle føde før forventet! Men selvfølgelig krydser jeg fingre for, at de bliver derinde, så længe som muligt!

Ja de vokser heldigvis godt, så det er bare så dejligt... I torsdags havde de hver især taget ca. 300g på, på 14 dage. Så det går stærkt nu... Men ja vi vil helst hvis de kunne blive inde i maven, til ihvertfald efter uge 30...

Anmeld

13. april 2011

Kløver

Rebecca55 skriver:

Ja kan snart ikke vente mere... Det er så fristende at få det af vide når man scannes så tit...

uh kan jge godt forstå, jeg blev også scannet tæt på fødslen af min jm for at se hvordan vores søn lå, og der var hun lige ved at røbe at vi ventede en dejlig dreng, men nåede at stoppe hende, så det blev en fantastisk overraskelse

Anmeld

5. maj 2011

perlestump

hej søde'

hvor når kommer et nyt mavebillede af din smukke maven???

hvornår skal du til scanning igen???

knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.