Nyt mave billed...:o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2011

NinaNymannMadsen

Rebecca55 skriver:

Tak... Ja det tror jeg også de gør. Lægerne er ihvertfald godt tilfredse med hvordan det går med dem...

det er da bare rigtig dejligt så.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2011

.....

Wauw sikke en pæn mave

Anmeld

11. april 2011

Rebecca55

Happiness skriver:

Hvor er den flot. Tænk at der gemmer sig 3 bebser inde i den mave

Ja det havde vi også svært ved at forstå i starten. Men med alt det liv og tumlen rundt hele tiden, så er man ikke i tvivl længere...

Anmeld

11. april 2011

Rebecca55

perlestump skriver:

hvor er de dejligt at de tager godt på alle 3

hvor er det en smuk mave du har dig og den er da lille til der er 3 baby derinde

den lille mave kan du da være stolt af

hvormeget har du taget på hvis man må spørger???

hvordan kan det være du ikke må lave nået mere, er livmorden ved at åbne sig eller er det fordi der er risiko for den kan åbne sig nu???

knus

Det er ikke nogen hemmelighed Jeg har taget 11 kilo på nu, hvilket er helt fint.

Ja den er begyndt at blive kortere, men ikke kritisk endnu. Har også alt for mange plukveer og selvom de ikke gør ondt, så er det bestemt ikke godt når der er 3 stk i maven. Når der så er 3 tynger det også ekstra meget og man har genneralt meget større risiko for at føde for tideligt. Så på mandag skal jeg ind og have bionyrbarkhormon staves*, for at de bedre ville kunne klare sig, hvis jeg allerede skulle gå i fødsel nu her.

Så de tør ikke tage nogle chancer med mg. Så nu må jeg kun ligge og sidde tilbagelænet og gå meget lidt.

Men det gør man jo gerne for at holde på dem så længe som muligt...

Anmeld

11. april 2011

perlestump

Rebecca55 skriver:

Det er ikke nogen hemmelighed Jeg har taget 11 kilo på nu, hvilket er helt fint.

Ja den er begyndt at blive kortere, men ikke kritisk endnu. Har også alt for mange plukveer og selvom de ikke gør ondt, så er det bestemt ikke godt når der er 3 stk i maven. Når der så er 3 tynger det også ekstra meget og man har genneralt meget større risiko for at føde for tideligt. Så på mandag skal jeg ind og have bionyrbarkhormon staves*, for at de bedre ville kunne klare sig, hvis jeg allerede skulle gå i fødsel nu her.

Så de tør ikke tage nogle chancer med mg. Så nu må jeg kun ligge og sidde tilbagelænet og gå meget lidt.

Men det gør man jo gerne for at holde på dem så længe som muligt...

hej

ja så kan jeg godt forstå at du holder dig i ro

din mand må låne en kørestol til at trille dig i når i skal ud hihi

11 kg er da ikke meget søde, tog 9 kg på sidste jeg var gravid det er kun 2 kg mere så det er da ikke nået

det er godt de tager godt af dig.

knus

Anmeld

11. april 2011

Kofoed.

Hold da op 24+1 og allerede en perfekt mave, jamen nu synes jeg der skal komme billeder hver uge, de det går bare hurtigt lige nu (og sikker resten af tiden).

11 kg er da ikke meget, når der er tre af alt.

Men hold da op, det er da vildt, at du allerede nu, skal passe så meget på. Håber de bliver der til allerede mindst uge 32.

Og tillykke med de flotte tal, er de fra i dag?

Anmeld

11. april 2011

Kløver

Sikke en flot mave, og tænk at der gemmer sig 3 stk derinde, bliver så spændende at se hvad i får

Anmeld

12. april 2011

Rebecca55

perlestump skriver:

hej

ja så kan jeg godt forstå at du holder dig i ro

din mand må låne en kørestol til at trille dig i når i skal ud hihi

11 kg er da ikke meget søde, tog 9 kg på sidste jeg var gravid det er kun 2 kg mere så det er da ikke nået

det er godt de tager godt af dig.

knus

Ja det havde vi godt tænkt på om vi skulle anskaffe os, men må bare desværre ikke sidde i en kørestol. For kan ikke komme langt nok tilbage desværre....

Jeg er skam også godt tilfreds med de 11 kilo. I følge min tvillingebog, har jeg ikke taget så meget på, som man regner med en tvillinge gravid på nuværende tidspunkt. Så det er helt fint med de ekstra kilo. der skal jo også være lidt at tage af når de kommer ud, da jeg jo har lidt flere børn at skulle fodre.

Anmeld

12. april 2011

Rebecca55

Kofoed33 skriver:

Hold da op 24+1 og allerede en perfekt mave, jamen nu synes jeg der skal komme billeder hver uge, de det går bare hurtigt lige nu (og sikker resten af tiden).

11 kg er da ikke meget, når der er tre af alt.

Men hold da op, det er da vildt, at du allerede nu, skal passe så meget på. Håber de bliver der til allerede mindst uge 32.

Og tillykke med de flotte tal, er de fra i dag?

Er 26+1 på billedet...

Er sakm ganske tilfreds med de 11 kilo, der skal jo være lidt at tage af...

Ja vi håber også meget på at vi kan gå længere end til uge 30, så vi krydser fingre her hjemme...

Tallene er fra i torsdags og skal til kontrol igen på mandag.

Anmeld

12. april 2011

Rebecca55

Maja84 skriver:

Sikke en flot mave, og tænk at der gemmer sig 3 stk derinde, bliver så spændende at se hvad i får

Ja kan snart ikke vente mere... Det er så fristende at få det af vide når man scannes så tit...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.