Kom nu ud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2011

Aprilmor11

Rogue skriver:

lige dele en tanke... 

jeg er så træt af at være gravid og er bare så irreteret over at hun ikke vil komme ud, og mere sur over hun ikke kommer når alle mine veninder nærmest skyder børn ud... Mærker sgu jalousien når de føder og min bare ikke vil ud og magter bare ikke at gå over tid... ville ønske der var noget man kunne gøre for at hun kom ud  vil bare så gerne se hende og mærke hende i mine arme. men ud over at jeg føler at jeg har fået et los imellem benene og ikke kan samle dem uden en stor smerte så er der ingen tegn på hun er ved at komme...

hvordan fik i tiden til at gå hurtigt og hvis i kan huske det, mærkede i så nogle tegn nogle dage før jeres engel kom til verden og at nu var det snart ved at være tid.? 

og gjorde i nogle ting... jeg har fået af vide man kan gå lange ture, have sex og drikke amerikansk olie... men har nu ikke prøvet andet end gå ture...

håber nogen vil dele med mig hvordan i kom igennem jeres graviditet her det sidste af den...

MVH Anne

Kan så meget følge dig

Jeg har kun 12 dage tilbage .. Og er så utålmodig, alle føder før mig, selv dem som har termin efter mig det er bare slet ikke sjovt

Men de kommer når du ville, og man kan ikke fremskynde en fødsel .. Du kan hjælpe den på vej siger man , hvis barnet selv føler sig klar .. Jeg går op og ned fra 2. sal en 3-4 gange om dagen, danser zumba ca. en halv time om dagen ( det eneste jeg kan holde til  &nbsp og så ryder jeg op, går ture og sådan , hver dag .. Og intet tegn endnu .. Kun mere og mere vand i kroppen, fordi at jeg ikke kan slappe af   Men jeg gik i gang med børneværelset i sidste uge og er lige blevet færdig .. Og nu kan jeg ikke finde på mere jeg kan lave, så fra igår er tiden gået mega langsom Men nyd din graviditet så længe du kan .. Den lille skal nok komme ud når h*n er klar Men det er svært, jeg kan i hvertfald ikke følge mit eget råd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2011

skøjte-prinsessen

Aprilmor11 skriver:

Kan så meget følge dig

Jeg har kun 12 dage tilbage .. Og er så utålmodig, alle føder før mig, selv dem som har termin efter mig det er bare slet ikke sjovt

Men de kommer når du ville, og man kan ikke fremskynde en fødsel .. Du kan hjælpe den på vej siger man , hvis barnet selv føler sig klar .. Jeg går op og ned fra 2. sal en 3-4 gange om dagen, danser zumba ca. en halv time om dagen ( det eneste jeg kan holde til  &nbsp og så ryder jeg op, går ture og sådan , hver dag .. Og intet tegn endnu .. Kun mere og mere vand i kroppen, fordi at jeg ikke kan slappe af   Men jeg gik i gang med børneværelset i sidste uge og er lige blevet færdig .. Og nu kan jeg ikke finde på mere jeg kan lave, så fra igår er tiden gået mega langsom Men nyd din graviditet så længe du kan .. Den lille skal nok komme ud når h*n er klar Men det er svært, jeg kan i hvertfald ikke følge mit eget råd

jeg danser meget her hjemme, og går lange ture, bor på 3 sal så der går jeg også op og ned et par gange hehe... men intet... jeg har det problem at jeg ikke kan sidde stille hehe men tiden går så langsomt at jeg bare har lyst til at sove dagen væk hehe

jeg kan ikke engang gøre børneværelset klar skal være på hospitalet i ca 14 dage og så en uge - 14 dage hjemme og så på ferie hos mine forældre, så kommer ikke til at være hjemme til at starte med, men har da fået sat lidt på væggene 

Anmeld

12. april 2011

kiwifrugten

Rogue skriver:

ja man kan altid regne med familien og det er sgu dejligt

To dage før mig, jeg er sat til den 24 April hehe men ville da ikke blive ked af at det blev nogle dage før tid hehe dog har jeg en lille ide om at jeg føder i starten af maj fordi mig og min eks blev spået til at få vores første barn i maj 2011

Uha det blir da vildt spændende om det holder stik jeg  fingre for at det holdr stik så

Jeg tror ikke jeg går over tid tror hun kommer inden for en lille uge sys der er begyndt at være lidt muren i maven og ryggen

Anmeld

12. april 2011

Aprilmor11

Rogue skriver:

jeg danser meget her hjemme, og går lange ture, bor på 3 sal så der går jeg også op og ned et par gange hehe... men intet... jeg har det problem at jeg ikke kan sidde stille hehe men tiden går så langsomt at jeg bare har lyst til at sove dagen væk hehe

jeg kan ikke engang gøre børneværelset klar skal være på hospitalet i ca 14 dage og så en uge - 14 dage hjemme og så på ferie hos mine forældre, så kommer ikke til at være hjemme til at starte med, men har da fået sat lidt på væggene 

Kender godt det der med at man ikke kan sidde derhjemme og slappe af .. Her skal der også bare ske noget .. Og jeg prøver også at lave noget selv hele tiden .. Jeg slapper dog af hver aften fra klokken 20, ellers så er der gang i mig, fra klokken halv 8-8 når jeg vågner

Men jeg krydser fingre for at der snart sker noget

Anmeld

12. april 2011

mortil4dejligepiger

Kan godt forstå, du er utålmodig. Men tænk på, at hun har det super inde i din mave og at det under alle omstændigheder ikke varer længe, før du får hende at se og kan mærke hende .

Jeg tror på, hun kommer, når hun er parat. Hvis du kan, så find en god bog, du kan læse eller lej en stak film og lig og slap af og hyg dig med dem.

Hvis du ikke tænker så meget over det, skal tiden nok gå hurtigt - og pludselig sker det

Ønsker dig alt muligt held og lykke med fødslen - og et  til dig!

Anmeld

12. april 2011

skøjte-prinsessen

kiwifrugten skriver:

Uha det blir da vildt spændende om det holder stik jeg  fingre for at det holdr stik så

Jeg tror ikke jeg går over tid tror hun kommer inden for en lille uge sys der er begyndt at være lidt muren i maven og ryggen

hvordan muren ? altså hvordan føles det?

Anmeld

12. april 2011

skøjte-prinsessen

Aprilmor11 skriver:

Kender godt det der med at man ikke kan sidde derhjemme og slappe af .. Her skal der også bare ske noget .. Og jeg prøver også at lave noget selv hele tiden .. Jeg slapper dog af hver aften fra klokken 20, ellers så er der gang i mig, fra klokken halv 8-8 når jeg vågner

Men jeg krydser fingre for at der snart sker noget

finger for der sker noget snart for dig også... 

men jeg håber dog ikke hun kommer lige nu og her for jeg er blevet syg så ville ikke engang have kræfter til at presse hehe... men ja håber og håber... 

bare så surt det regner så meget idag ville have gået en tur, men ikke i regn

Anmeld

12. april 2011

skøjte-prinsessen

mortil3dejligepiger skriver:

Kan godt forstå, du er utålmodig. Men tænk på, at hun har det super inde i din mave og at det under alle omstændigheder ikke varer længe, før du får hende at se og kan mærke hende .

Jeg tror på, hun kommer, når hun er parat. Hvis du kan, så find en god bog, du kan læse eller lej en stak film og lig og slap af og hyg dig med dem.

Hvis du ikke tænker så meget over det, skal tiden nok gå hurtigt - og pludselig sker det

Ønsker dig alt muligt held og lykke med fødslen - og et  til dig!

mange tak og du har helt sikkert ret, vil da prøve at finde en god bog  

Anmeld

12. april 2011

Aprilmor11

Rogue skriver:

finger for der sker noget snart for dig også... 

men jeg håber dog ikke hun kommer lige nu og her for jeg er blevet syg så ville ikke engang have kræfter til at presse hehe... men ja håber og håber... 

bare så surt det regner så meget idag ville have gået en tur, men ikke i regn

Mange tak

Nej det forstår jeg godt, det kræver sikkert også rigtig meget energi

Det regner ikke her, hvor jeg bor, endnu .. Det regnede lidt tidligt imorges , men ellers har det været lækkert

Anmeld

12. april 2011

JustMe

Mon du kunne få gjort nogle af de ting, du ikke kan den første tid efter fødslen? Få massage, på café med en veninde, en tur i biffen etc.?

Mht. ting, der kan sætte fødslen i gang, er det kun, hvis den alligevel er oppe over. Amerikansk olie tror jeg kun giver dig sk*depine (undskyld udtrykket ), ananas gør dig bare hudløs i munden etc. etc. En ny amerikansk undersøgelse har også påvist, at meget sex op til terminen nærmere udsætter fødslen frem for at fremskynde den. Kontrolgruppen der ikke havde sex fødte i hvert fald gennemsnitligt flere dage før testgruppen, der havde sex flere gange om ugen.

Selv har jeg også en masse tegn, men hun skulle meget gerne blive derinde minimum 3 uger endnu (er 34+2) med murren i underlivet (menssmerter), flere plukkeveer der bider godt til og god tyngde i bækkenet. Men jeg satser/håber på, at det bare er kroppen, der er ved at gøre sig klar til at "levere" guldklumpen" om 3-4-5 uger  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.