Kom nu ud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.693 visninger
19 svar
0 synes godt om
11. april 2011

skøjte-prinsessen

lige dele en tanke... 

jeg er så træt af at være gravid og er bare så irreteret over at hun ikke vil komme ud, og mere sur over hun ikke kommer når alle mine veninder nærmest skyder børn ud... Mærker sgu jalousien når de føder og min bare ikke vil ud og magter bare ikke at gå over tid... ville ønske der var noget man kunne gøre for at hun kom ud  vil bare så gerne se hende og mærke hende i mine arme. men ud over at jeg føler at jeg har fået et los imellem benene og ikke kan samle dem uden en stor smerte så er der ingen tegn på hun er ved at komme...

hvordan fik i tiden til at gå hurtigt og hvis i kan huske det, mærkede i så nogle tegn nogle dage før jeres engel kom til verden og at nu var det snart ved at være tid.? 

og gjorde i nogle ting... jeg har fået af vide man kan gå lange ture, have sex og drikke amerikansk olie... men har nu ikke prøvet andet end gå ture...

håber nogen vil dele med mig hvordan i kom igennem jeres graviditet her det sidste af den...

MVH Anne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2011

kiwifrugten

Uha har det på samme måde nu må hun gerne komme ud, jeg sys det er rigeligt at gå 9 mdr og vente jeg magter ikke at gå over tid.

Jeg er i Jylland hos familien nu men skal tilbage til Kbh onsdag og ville så gerne føde i Jylland

Anmeld

11. april 2011

maria_wlt

Jeg er helt med på den her.. Har 8 dage til termin og gider bare slet ikke være gravid mere

Jeg har dog læst at det allerede på forhånd er bestemt hvornår baby kommer ud... Har hørt om masser af ting folk har prøvet, men synes aldrig det virker... Jeg venter ihvertfald bare, og gør bare hvad jeg plejer

Anmeld

11. april 2011

skøjte-prinsessen

syntes bare det er så træls at vente især når venner og veninder får deres enten til tiden eller lige nogle dage før. er også selv lige komme hjem til kbh bare fra lolland af, og syntes selvom tiden går langsomt så er det underligt at tænke på at næste gang jeg ser mine forældre og min bror så er det hvor jeg har født min dejlige datter... 

Maria_wt har du nogle veer eller smerter ved underlivet?

Anmeld

11. april 2011

kiwifrugten

Rogue skriver:

syntes bare det er så træls at vente især når venner og veninder får deres enten til tiden eller lige nogle dage før. er også selv lige komme hjem til kbh bare fra lolland af, og syntes selvom tiden går langsomt så er det underligt at tænke på at næste gang jeg ser mine forældre og min bror så er det hvor jeg har født min dejlige datter... 

Ja når jeg tager hjem på onsdag så ved jeg også at næste gang jeg ser min familie og venner så har jeg født :-)

Jeg har lige fået lejlighed i Jylland i nærheden af familien, så jeg står og skal hjem  og pakke på onsdag og står som højgravid og enlig mor Så det er noget presset når jeg flytter om en mdr kun

Anmeld

11. april 2011

maria_wlt

Rogue skriver:

Nej jeg har ikke andet end meget små plukveer.. 

Skal da ikke kommer bag på min hvis jeg lige skal over tid også 

Anmeld

11. april 2011

skøjte-prinsessen

kiwifrugten skriver:

Ja når jeg tager hjem på onsdag så ved jeg også at næste gang jeg ser min familie og venner så har jeg født :-)

Jeg har lige fået lejlighed i Jylland i nærheden af familien, så jeg står og skal hjem  og pakke på onsdag og står som højgravid og enlig mor Så det er noget presset når jeg flytter om en mdr kun

det er så hårdt at flytte når man er gravid, jeg fik min nuværne lejlighed 1 dec. og fik den 2 dage før den skulle overtages så jeg flyttede hele december på en cykel, og op på 3 sal, det var virkelig hårdt  og mine så kaldte venner havde så travlt med at sige hvor synd det var for mig i stedet for at tilbyde at hjælpe mig. men det er da dejligt at du flytter tætter på dine venner og familie, jeg kunne desværre aldrig tænke mig at flytte tilbage på lolland hehe...

hvor længe har du til termin?

Anmeld

11. april 2011

skøjte-prinsessen

maria_wt skriver:

Nej jeg har ikke andet end meget små plukveer.. 

Skal da ikke kommer bag på min hvis jeg lige skal over tid også 

det sjove er at hele min graviditet har de sagt at jeg nok føder for tidligt så skulle passe på, nu sidder jeg tæt på terminen og alle plukveer er stoppet og har kun smerten i underlivet... 

men igen de kommer jo ud når de er klar til det  dog har jeg joket lidt til maven at hvis hun går over tid har hun sturerest til hun er 18 år hehe...

syntes bare det er hårdt som enlig mor at sidde selv og vente

Anmeld

11. april 2011

kiwifrugten

Rogue skriver:

det er så hårdt at flytte når man er gravid, jeg fik min nuværne lejlighed 1 dec. og fik den 2 dage før den skulle overtages så jeg flyttede hele december på en cykel, og op på 3 sal, det var virkelig hårdt  og mine så kaldte venner havde så travlt med at sige hvor synd det var for mig i stedet for at tilbyde at hjælpe mig. men det er da dejligt at du flytter tætter på dine venner og familie, jeg kunne desværre aldrig tænke mig at flytte tilbage på lolland hehe...

hvor længe har du til termin?

jeg kender det alt for godt, jeg er også van til folk de brænder mig af med hensyn til flytning, den dag man skal bruge dem så brænder de en af. Da jeg skulle flytte fra aalborg til kbh der brændte folk mig af :-(

Men min veninde hjælper med at pakke i flyttekasser i slutningen af denne uge, og så min far,mor,fætter og onkel hjælper med at fylde lastbilen og flytte :-) Familien kan man ALTID regne med :-)¨

Jeg har termin d. 22 April :-) 

Anmeld

11. april 2011

skøjte-prinsessen

kiwifrugten skriver:

jeg kender det alt for godt, jeg er også van til folk de brænder mig af med hensyn til flytning, den dag man skal bruge dem så brænder de en af. Da jeg skulle flytte fra aalborg til kbh der brændte folk mig af :-(

Men min veninde hjælper med at pakke i flyttekasser i slutningen af denne uge, og så min far,mor,fætter og onkel hjælper med at fylde lastbilen og flytte :-) Familien kan man ALTID regne med :-)¨

Jeg har termin d. 22 April :-) 

ja man kan altid regne med familien og det er sgu dejligt

To dage før mig, jeg er sat til den 24 April hehe men ville da ikke blive ked af at det blev nogle dage før tid hehe dog har jeg en lille ide om at jeg føder i starten af maj fordi mig og min eks blev spået til at få vores første barn i maj 2011

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.