Kryds fingre for vores fryseæg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2011

Lisbeth1985

ønskebarn74 skriver:

WEEEEEE, hvor VILDT spændende!!!! Håber sådan at ægene klarer optøningen!!!!  Alt hvad jeg kan!!!!!!

Lene

Tak søde Lene Det ville være så skønt, hvis vi begge stod med en positiv test inden længe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2011

Jemion

Alt hvad jeg kan

Anmeld

12. april 2011

Lisbeth1985

Jemion skriver:

Alt hvad jeg kan

Tak

Anmeld

12. april 2011

os2

Det lyder ellers dejligt for jer - håber det kan lykkes for jer

Er selv igang  på OUH og var til scanning igår - slimhinden var dog kun 6 så vi skulle vente til næste mandag og min dosis af femanest blev sat op til 4 stk pr dag. Jeg har ikke helt styr på det med slimhinden - hvornår er den klar til at man kan få lagt æg op ? Nogen der ved noget om det ?

Anmeld

12. april 2011

Lisbeth1985

os2 skriver:

Det lyder ellers dejligt for jer - håber det kan lykkes for jer

Er selv igang  på OUH og var til scanning igår - slimhinden var dog kun 6 så vi skulle vente til næste mandag og min dosis af femanest blev sat op til 4 stk pr dag. Jeg har ikke helt styr på det med slimhinden - hvornår er den klar til at man kan få lagt æg op ? Nogen der ved noget om det ?

Det håber jeg også

Min slimhinde skulle være min 7, før de ville gøre noget.. Den var 7,1 i mandags og er dermed klar til oplægning på fredag Jeg tror dog, at det variere fra person til person, hvor tyk en slimhinde man kan lave.. Jo tykkere, jo bedre..

Lisbeth

Anmeld

12. april 2011

os2

Ja, det er nok rigtig

Hvor mange fryseæg har I ?

VI har 4 stk i fryseren - nu må vi se hvordan de tør dem op og hvordan de ser ud derefter Vi har nemlig 2 strå med 2 i hver...

Anmeld

12. april 2011

ønskebørn74

Lisbeth1985 skriver:

Tak søde Lene Det ville være så skønt, hvis vi begge stod med en positiv test inden længe

Ja det ville være skønt!!!  Og vildt hyggeligt at være i terminsgruppe sammen herinde!!!

Lene

Anmeld

12. april 2011

AnneH

Lisbeth1985 skriver:

Tak Anne

Held og lykke med scanningen i morgen

Tak

Anmeld

12. april 2011

CmarianN

Lisbeth1985 skriver:

Hej dejlige damer!

Så har jeg været til scanning i dag og alt så fint ud Min slimhinde er nu 7,1, så vi er klar til ægoplægning på fredag, hvis vores skønne små guldæg overlever optøningen

Så kryds fingre for os - vi har endnu engang brug for det..

x x x x x x x x x x x x x x x x x x

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.