Kryds fingre for vores fryseæg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2011

Lisbeth1985

Dictes mor skriver:

Nu tillader jeg mig at stille dig nogle spørgsmål, jeg håber, at det er okay? Det er fordi, at når jeg skal have nummer to, så skal den laves med de æg, som ligger og venter i fryseren. Hvor stor risiko er der for at æggene ikke overlever optøning, og er der gode muligheder for at blive gravid?

Og skal du have lagt et eller to op?

Undskyld de mange spørgsmål...

Jeg krydser fingrene for dig og guldæggene.

Selvfølgelig Og tillykke med jeres første guldklump Hvor mange forsøg brugte i før det lykkedes?

Så vidt jeg har forstået er der 40% af æggene, der ikke overlever optøningen (man det variere alt efter, hvor gode de er).. Så vi satser på, at der er min. et æg, der er klar til oplægning på fredag

Vi vil meget gerne have to æg op - hvis vi altså er så heldige, at der er to Med to æg er der ca.30% chance for en graviditet..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2011

Dictes mor

Lisbeth1985 skriver:

Selvfølgelig Og tillykke med jeres første guldklump Hvor mange forsøg brugte i før det lykkedes?

Så vidt jeg har forstået er der 40% af æggene, der ikke overlever optøningen (man det variere alt efter, hvor gode de er).. Så vi satser på, at der er min. et æg, der er klar til oplægning på fredag

Vi vil meget gerne have to æg op - hvis vi altså er så heldige, at der er to Med to æg er der ca.30% chance for en graviditet..

Tusind tak skal du have fordi du ville svare. Jeg håber, at du kan få lagt to rigtig gode æg op jeg kan godt se, at der ikke er så store chancer for, at vi får nummer to, vi har kun to æg i fryseren, så der er kun den ene chance for at få nummer 2, men man skal jo ikke give på for forhånd, og så er jeg jo helt vildt heldig, at jeg har fået mig min pige Jeg var heldig, at det lykkedes i første IVF forsøg, så der var jeg heldig, men det tog også 3½ år inden vi nåede dertil.

Jeg håber, på alt det bedste og at det lykkes for jer den her gang.

Anmeld

11. april 2011

ønskebørn74

Lisbeth1985 skriver:

Hej dejlige damer!

Så har jeg været til scanning i dag og alt så fint ud Min slimhinde er nu 7,1, så vi er klar til ægoplægning på fredag, hvis vores skønne små guldæg overlever optøningen

Så kryds fingre for os - vi har endnu engang brug for det..

WEEEEEE, hvor VILDT spændende!!!! Håber sådan at ægene klarer optøningen!!!!  Alt hvad jeg kan!!!!!!

Lene

Anmeld

11. april 2011

AnneH

og  

Anmeld

12. april 2011

Ludo

Alt hvad jeg kan. Det er så spændende og selvfølgelig kan det lykkes med fryseæg for jeg er i uge 7+1 efter fryseæg så selvfølgelig lykkedes det også for dig.

Det er jeg sikker på.

Anmeld

12. april 2011

twinboys

12. april 2011

Lisbeth1985

Dictes mor skriver:

Tusind tak skal du have fordi du ville svare. Jeg håber, at du kan få lagt to rigtig gode æg op jeg kan godt se, at der ikke er så store chancer for, at vi får nummer to, vi har kun to æg i fryseren, så der er kun den ene chance for at få nummer 2, men man skal jo ikke give på for forhånd, og så er jeg jo helt vildt heldig, at jeg har fået mig min pige Jeg var heldig, at det lykkedes i første IVF forsøg, så der var jeg heldig, men det tog også 3½ år inden vi nåede dertil.

Jeg håber, på alt det bedste og at det lykkes for jer den her gang.

Tak Jeg  for, at i får en lille guldklump mere, når i prøver med jeres fryseæg

Anmeld

12. april 2011

Lisbeth1985

Ludo skriver:

Alt hvad jeg kan. Det er så spændende og selvfølgelig kan det lykkes med fryseæg for jeg er i uge 7+1 efter fryseæg så selvfølgelig lykkedes det også for dig.

Det er jeg sikker på.

Ihh, hvor er det dejligt med en succeshistorie Kiggede lige lidt på din profil - det er godt nok en hård omgang i har været igennem for at få jeres ønskebebs Jeg håber, at du nyder din graviditet og at der kommer den smukkeste lille bebs ud senere på året Tillykke herfra i hvert fald

Anmeld

12. april 2011

Lisbeth1985

AnneH skriver:

og  

Tak Anne

Held og lykke med scanningen i morgen

Anmeld

12. april 2011

Lisbeth1985

twinboys skriver:

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.